piątek, 28 lutego 2014

Poczta lutowa :)

W tym miesiącu było trochę skromniej, ale też w sumie nie źle. Otrzymałam kilka paczuszek, to może przejdźmy od razu do nich.

Od Piękności Dnia otrzymałam do przetestowania podkład Max Factor 3w1 Facefinity All Day Flawless w odcieniu Nude 47. Jak się sprawdził? Niebawem powinnam dodać jego recenzję :) 



Na portalu polki.pl wygrałam zestaw do pielęgnacji i stylizacji włosów od Wella w konkursie "Wirtualny stylista z Wella". 
W skład pierwszego zestawu Wella Pro Series Moisture wchodzą:
- intensywna maska,
- szampon do włosów,
- odżywka do włosów.

W skład drugiego zestawu Wellaflex Stylizacja i Odnowa wchodzą:
- mocno utrwalające mleczko do stylizacji włosów,
- mocno utrwalające pianka do włosów,
- mocno utrwalający lakier do włosów.

Za bardzo kosmetyków do stylizacji włosów nie stosuję, więc może nie długo obdaruję nimi kogoś z Was, bo po co mają się marnować u mnie jak nie będę ich używać :) 


I ostatnia nagroda to coś na słodko :) Na fb na profilu Śledzimy konkursy wygrałam 2 czekolady Milka pomarańczowe. Jeszcze ich nie próbowałam, ale słyszałam, że są bardzo dobre :)


I to tyle nowinek w tym miesiącu :) 
Pozdrawiam :)


51 komentarzy:

  1. też brałam udział aby zdobyć podkład i się nie udało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeżyję ;) szkoda tylko że żadnej listy nie było kto otrzyma podkład

      Usuń
    2. też wolę jak są pokazywane listy, kto będzie testował

      Usuń
  2. Od dłuższego czasu jestem ciekawa maski do włosów Welli:)

    No a ja czekam na swój podkład i czuję niepewność, że do mnie dojdzie biorąc pod uwagę całą akcję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może napisz do nich, czego do Ciebie jeszcze podkład nie dotarł jak widziałaś, że inne dziewczyny już tydzień temu dostały

      Usuń
    2. poczekam do poniedziałku, wiesz, może wysyłają partiami...

      Usuń
  3. Świetne kosmetyki, a czekolady też nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja może dziś spróbuję :) moja przyjaciółka akurat dziś wpada na piwko to może wtedy ją otworzymy :D

      Usuń
  4. Niestety jak zobaczyłam czekolady hmmm oł noł po wczorajszych pączusiach pass ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehee :D ja wczoraj tylko pół pączka zjadłam, bo wcześniej wszamałam całą pizze to się już zmieścić nie mogły :P

      Usuń
    2. Haha :D nic nie mów, ja dziś obiecałam pizzę mojemu lubemu, także będzie żarełko znów ;P

      Usuń
    3. no a ja nie wiem co my dzisiaj zjemy :P jeszcze o 20 ma wpaść moja przyjaciółka na piwko, więc pasuje coś zjeść znowu coś na szybko :P

      Usuń
  5. Pomarańczowa Milka- pierwszy raz widzę. Muszę koniecznie spróbować. Gratuluję wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) też wcześniej nie wiedziałam, że jest pomarańczowa Milka :)

      Usuń
  6. jacie! super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mmm Milka, nie widziałam tej a chętnie spróbowałabym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja powiem szczerze też jej za bardzo w sklepie nie widziałam :)

      Usuń
  8. Podkład lubię, a milkę w tym wydaniu uwielbiam - jedna to stanowczo za mało :)
    Kosmetyki wella wyglądają interesująco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak skończę te kosmetyki które mam w zapasie, to się wezmę za te Wella :)

      Usuń
  9. ile wspaniałych produktów do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, ja się do testów podkładu niestety nie załapałam, choć wysłałam odpowiedź bardzo szybko. No trudno, jakoś to przeżyję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przykro mi, ale mam nadzieję, że następnym razem będzie lepiej :)

      Usuń
  11. dodaj koniecznie recenzję podkladu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile dobroci! Jestem ciekawa jak spisze się u Ciebie ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Całkiem lubiłam ten podkład, ale bardzo długo go nie miałam :) Mam nadzieję, że także sprawdzi się u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedługo dodam recenzję to wtedy okaże się jak się sprawdził :)

      Usuń
  14. ciekawa jestem smaków nowych czekolad milki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie próbowałam jej może dzisiaj to zrobię jak najdzie mnie ochota na słodkie :P

      Usuń
  15. Świetne nowości, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję - jeżeli jeszcze tego nie zrobiłam! :)) Miłego i upojnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Próbowałam te czekolady i bardzo mi smakują, zresztą jak wszystkie nowe smaki z tej serii :-) A ten podkład mam i lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli widzę, że muszę jak najszybciej spróbować tej czekolady, bo dalej stoi nie otwarta :D

      Usuń
  18. Ciekawa jestem, jak sprawdził się podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję, podkład jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) no dla mnie nie do końca jest super, ale nie jest też do końca zły :)

      Usuń
  20. Milkę jadłam z gruszką - pychota;)
    A Wella hmm - jeśli nie ma innego szamponu to kupię, ale nie do końca jestem z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ostatnio próbowałam tą z pomarańczą i jest dobra, ale dla mnie strasznie słodka, więc zjadłam chyba za 3,4 kostki i wymiękłam :P

      Co do Wella jeszcze nie próbowałam, czeka w kolejce :)

      Usuń
  21. gratuluje slicznosci :)
    czekalada boska w smaku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) a czekolada dobra, ale strasznie słodka :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz :) Jeśli spodobało Ci się u mnie to dodaj mnie do obserwatorów :)
Komentarze chamskie i wulgarne będą usuwane.