niedziela, 13 lipca 2014

PURETÉ THERMALE płyn miceralny do demakijażu oczu i wrażliwej skóry twarzy 3 w 1 Vichy

Hejka
Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić płyn miceralny z Vichy, którego używam już od jakiegoś czasu. Płyn ten zakupiłam w promocji w Super-Pharm. Dzięki karcie klubowej oraz kuponu promocyjnego na ten konkretny płyn zapłaciłam jeszcze mniej, bo tylko 19,49 zł :)
Zapraszam, więc do recenzji :)



Informacje od producenta:


Łączy właściwości mleczka, toniku i płynu do demakijażu oczu.Delikatnie oczyszczona, wrażliwa skóra jest idealnie czysta bez dyskomfortu lub uczucia ściągnięcia. Dokładnie usuwa wszelkie ślady makijażu zarówno z twarzy, jak i oczu, a zarazem tonizuje skórę. Rezultat: czysta, świeża i wyraźnie delikatniejsza skóra. Hypoalergiczny. Zawiera wodę termalną z Vichy.
Testowany na skórze wrażliwej. Produkowany według ścisłych norm przemysłu farmaceutycznego. Skuteczność potwierdzona pod kontrolą dermatologiczną.

Ode mnie:
Wygląd produktu:


Płyn znajduje się w przeźroczystej buteleczce o pojemności 200 ml. Szata graficzna płynu jest prosta i przejrzysta. Na buteleczce z przodu informacje podane na opakowaniu nie są w języku polskim. 


ale z tyłu już tak :)


Zamykany jest na zatrzask. Otwieranie i zamykanie jest proste, bo nic się nie zacina.



Konsystencja, kolor, zapach:


Płyn podobnie jak buteleczka jest przeźroczysty i w konsystencji przypomina zwykłą wodę. Zapach jest przyjemny i delikatny. Wylewając go na wacik czuję taki zapach porzeczek z krzaka, ale niestety czuję go tylko ja, bo mój powiedział, że nic takiego tam nie czuje :P Ja to mam raczej specyficzny węch i zawsze wyczuwam w kosmetykach dziwne rzeczy :D ale zapach jest bardzo przyjemny :) 

Skład:



Skład jest krótki i jak na moje oko bardzo przyjemny :) 

Opinia:


Jak już wcześniej wspomniałam płynu używam już od jakiegoś czasu i bardzo przypadł mi do gustu. Podoba mi się jego zapach, gdyż jest delikatny i niedrażniący. Bardzo dobrze radzi sobie z usuwanie makijażu, nie drażniąc przy tym moich oczu. Skóra po tym płynie jest oczyszczona i odświeżona. Nie powoduje uczucia ściągnięcia skóry, co mnie bardzo cieszy oraz nie pozostawia tłustego filmu na twarzy. Fajnie, że dzięki przeźroczystej buteleczce można kontrolować jego zużycie. 
Wydajność jest raczej dobra. Skład krótki i wydaje się w porządku. Minusem może tu być tylko jego cena (nie w promocji), bo dla mnie 45 zł to zdecydowanie za dużo. W promocji jak najbardziej jestem go skłonna kupić (około 20 zł). 
Płyn spełnił swoje wszystkie zadania jakie miał, czyli dobrze oczyścił i odświeżył skórę, sprawił, że skóra jest delikatniejsza w dotyku oraz dobrze radzi sobie z usuwaniem makijażu. 

Zakupiłam już następną buteleczkę, bo akurat znowu były te micele w promocji w SP :) 

Mieliście tego micela? Jak u Was się sprawdził ? :)

72 komentarze:

  1. Bez promocji na pewno bym go nie kupiła. Nie miałam do czynienia z kosmetykami Vichy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bardzo polubiłam ich kosmetyki :) Tylko szkoda, że są takie drogie :)

      Usuń
  2. Ja używam aktualnie z Vichy płynu do demakijażu oczu wrażliwych , tego produktu nie znam ..ale zakupiłaś go w dobrej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe też tak myślę, że cena za jaką go kupiłam jest w porządku :)

      Usuń
  3. Ja używam aktualnie z Vichy płynu do demakijażu oczu wrażliwych , tego produktu nie znam ..ale zakupiłaś go w dobrej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam go i ja, właśnie dobija denka :) ale porzeczek tam jakoś nie czuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się właśnie kojarzy z taką porzeczką właśnie, albo z tym krzakiem na którym rosną porzeczki, nie wiem czemu :D Coś takie z działki czuję, takiego trawiastego :P

      Usuń
  5. też bym nie kupiła tego płynu bez promocji, ale ogólnie brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena jest straszna ale lubię zapach porzeczki więc może się skuszę. Super tu u Ciebie.
    Pozdrawiam Iga
    beautyperson.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, ze cena wysoka :) Z zapachem to wiesz jest tak jak napisałam, że może tylko ja go czuje, a ktoś inny nie, ale coś tego typu mi się kojarzy :)

      Usuń
  7. Nie miałam go, u mnie króluje Garnier.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tego nie miałam, używam głównie tego z Biedronki i póki co spełnia wszystkie moje oczekiwania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tego z Biedronki nigdy nie miałam, ale jakoś mnie do niego nie ciągnie choć wszyscy zachwalają :)

      Usuń
  9. Nie znam tego płynu, ale wygląda bardzo ciekawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. żeby był tańszy nieco to jak najbardziej bym kupiła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego ja go kupuję tylko jak jest w promocji :)

      Usuń
  11. Kurcze ja jakoś nie mam przekonania do kosmetyków vichy :(

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam, ale cena nie zachęca, bo są dobre micele tańsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja z vichy mam tylko krem i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. w promocji faktycznie jeszcze ujdzie, ale cena normalna... zdecydowanie przesadzona :O

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie, wyszło Ci bardzo tanio, też bym brała :) Od razu jak go zobaczyłam to mnie zainteresował, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja polecam :) mam nadzieje, że i u Ciebie dobrze się spiszę :)

      Usuń
  16. Pewnie za te 20 zł to bym się na niego skusiła,ale masz racje cena bez promocji jest duża...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego kupuję go tylko jak jest w promocji :) bo 45 zł to mi szkoda :P

      Usuń
  17. może go kiedyś wypróbuję w promocji

    OdpowiedzUsuń
  18. Za cenę promocyjną bym kupiła - ale za regularną absolutnie nie :]

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam, do Vichy mam odrobinę sceptyczne podejście, więc specjalnie mnie nie kusi.
    Swoich ulubieńców w tej kategorii już mam, jest to Garnier i Bioderma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie lubię ich kosmetyki :) Ostatnio też polubiłam Biodermę, no i Garniera także lubię :)

      Usuń
  20. Za regularną cenę na pewno bym nie kupiła, ale w promocji już tak :) Choć z tym Vichy to u mnie różnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie póki co wszystkie kosmetyki Vichy się sprawdziły :)

      Usuń
  21. chętnie bym kupiła, ale szkoda mi ponad 40zł na płyn micelarny skoro równie dobry mogę mieć za 10-15zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za 40 zł też nie kupuje :) tylko jak są w promocji :)

      Usuń
  22. Ja używam dość popularnego płynu micelarnego z Biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja tego z Biedry nigdy nie miałam, ale nie wiem czemu jakoś mnie one nie kuszą :)

      Usuń
  23. Nie miałam, ale bez promocji na pewno bym go nie kupiła :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetną promocję trafiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zauważyłam, że dość często w SP robią promocje na te micele :)

      Usuń
  25. fajny produkt! :) ale no cena regularna powala :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Przyznam, że jeszcze nie miałam okazji stosować. Moim niekwestionowanym ulubieńcem w tej kategorii jest micel Biodermy (różowy) - cena też dość spora ale można ustrzlić ciekawe promo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też właśnie mam ochotę kiedyś wypróbować tego micela z Biodermy :)

      Usuń
  27. Nie mialam, ale chetnie go kiedys wyprobuje :) Cena troche wysoka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety trochę wysoka, ale ja zawsze się czaję na jego promocje :D

      Usuń
  28. Nie miałam jeszcze tego płynu, ale fajnie, że tak dobrze się sprawdza. Może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super, że się sprawdza, ale w cenie regularnej raczej bym się na niego nie skusiła. Tym bardziej, że są dobre micele o niższej cenie. Jednak w promocji może kiedyś upoluję:)

    OdpowiedzUsuń
  30. jak będzie na promocji to pewnie się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Właśnie szukam nowego płynu micelarnego, ten wygląda kusząco i jeśli napotkam go na promocji na pewno się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że również będziesz z niego zadowolona :)

      Usuń
  32. Z chęcią kupię gdy będzie w promocji ;) !

    OdpowiedzUsuń
  33. Bez promocji na pewno bym nie kupiła. Cena za którą Ty mogłaś go kupić jest chyba odpowiednia. Moim ulubionym micelarnym jest Garnier 3 w 1. Mega wydajny. Jak nie próbowałaś to bardzo polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie próbowałam, ale wiele osób go chwali, więc chyba będę musiała także wypróbować :)

      Usuń
  34. O, fajnie, że sobie radzi z makijażem, bo nie wszystkie micele dają radę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, trafiłam już na kilka takich co średnio sobie radziły ze zmywaniem makijażu :)

      Usuń
  35. ja własnie się zraziłam do płynów micelarnych ;) fajnie że działa ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Używałam go raz u koleżanki i był całkiem fajny. Jak na razie używam tego biedronkowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. W czasie promocji chętnie bym go wypróbowała. Działanie wydaje się być idealne, a micele bardzo lubię testować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się on podoba :) i kupuję go tylko jak jest w promocji :D

      Usuń
  38. Mialam kilka tycj aptecznych płynów,ale najbardziej lubie Bioderme. Aczkolwiek ten z biedry tez sie nada, ale na mnie juz na klientkach go nie uzywam ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie używałam tego płynu, ale jego regularna cena jest wręcz z kosmosu :D Używam tańszych i równie skutecznych :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie używałam nigdy tego produktu i raczej nie skuszę sie na niego, jego cena jest zdecydowanie za duza. Wole micel z Bourjois.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w regularnej cenie także go nie kupię, tylko jak będzie w promocji :)

      Usuń
  41. Sporo kosztuje, ale kusi mnie, jak tak dobrze się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  42. U mnie króluje płyn Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Garniera jeszcze nie miałam, ale lubię ich kosmetyki :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz :) Jeśli spodobało Ci się u mnie to dodaj mnie do obserwatorów :)
Komentarze chamskie i wulgarne będą usuwane.