wtorek, 4 listopada 2014

Domowe Sprzątanie z Biedronką oraz rabaty 30-60 % w Jysku

Witajcie :)

Dziś kolejna dawka ciekawych promocji oraz produktów jakie będziemy mogli nabyć w sklepach.

Biedronie nastała akcja sprzątania. Pewnie przedświąteczna? :D Jak się można domyślić, będzie można kupić rzeczy pomagające nam w sprzątaniu. Jeśli czegoś nam brakuje lub chcemy ułatwić sobie życie to wybierzmy się właśnie tam :)  Dodatkowo możemy wziąć udział w konkursie w którym można wygrać wycieczkę do Hiszpanii :) A ja tak kocham Hiszpanię! <3 




A od 10 listopada dodatkowo będzie dostępna kolorowa i urocza pościel flanelowa, ciekawe rolety na dzień i na noc, kolorowe puszeczki na pierdoły, wygodne gniazdka na pilota oraz lampki LED na przycisk lub z czujnikiem ruchu. Ja osobiście posiadam te na przycisk i są bardzo fajne, ale te z czujnikiem ruchu bardzo mnie zaintrygowały :) 



W Jysku rabaty do 60% i tam również do kupienia piękna kolorowa pościel, dywaniki, poduszeczki, ogólnie akcesoria do sypialni, łazienki i salonu. Zapraszam do przeglądnięcia gazetki, bo jak na moje oko to niektóre rzeczy na prawdę warte uwagi i jeszcze po takich cenach :) 



Mam nadzieję, że te informację komuś się przydadzą :) 

48 komentarzy:

  1. Nie widziałam jeszcze tych gazetek, zaraz się biorę za oglądanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja juz dawno w biedronce nie byłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biedronka ostatnio szaleje z tymi gazetkami, co rusz jakaś akcja tematyczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ale w sumie podobają mi się te akcje :)

      Usuń
  4. Ja, a właściwie moja mama ma wiele do kupienia i już jej podsyłam gazetkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to fajnioszka, że mamie się przyda :D

      Usuń
  5. Lecę przeglądać nową ofertę Biedrony, bo nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W Biedronce jest coraz więcej ciekawych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W Jysku już wypatrzyłam pościel z angry birdsami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się te akcje biedronki:) bardzo przydatny post:)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam miski kwadratowe z Biedronki i służą bez zarzutów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miski by się przydały:)

    Kochana, a kiedy wyniki konkursu z kurteczką?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jutro albo pojutrze podam wyniczki :)

      Usuń
  11. Zaraz sobie przejrzę te gazetki, przydałaby się mi nowa pościel.

    OdpowiedzUsuń
  12. Już wiem, że muszę zajrzeć do Biedronki :) Dobrze, że wrzuciłaś tu gazetki bo akurat tych nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to cieszę, że się przydały :)

      Usuń
  13. W Biedronce bez szału, ostatnio zauważyłam że w Netto i Polo mają fajniejsze promocje niż w biedrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie chyba nie ma Netto ani Polo :(

      Usuń
  14. Chyba muszę uderzyć do biedronki. Idę na urlop i szykuje mi się wielkie sprzątanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie Biedra szaleje :) warto przejrzeć może coś się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubilam robic zakupy w Jysku ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio polubiłam Biedronkowe zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jutro nawiedzam biedronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Biedra kusi oj kusi ;D Ale póki co niczego mi nie brakuje :D

    OdpowiedzUsuń
  20. na razie nic nie potrzebuję z produktów do sprzątania więc kaska zostanie w kieszeni ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. muszę się przyjrzeć tej gazetce z biedry :)

    OdpowiedzUsuń
  22. oj dawno nie byłam w jysku, a bardzo lubię ten sklep, można tam dostać bardzo fajnie rzeczy, przy czym ceny nie są zabójcze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie się z Tobą zgadzam, dlatego też lubię ten sklep :D

      Usuń
  23. Przeglądałam dziś gazetkę z biedronki, niektóre rzeczy są dość ciekawe ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam Biedrę za te wszystkie akcje tematyczne:P

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog, dodaję się do obserwatorów:) zapraszam równiez do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zatem kierunek - Biedronka. ;) Zwłaszcza, że za chwilę wchodzimy w poremontowy i przeprowadzkowy szał. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. wpadł mi w oko termofor z sową ;)
    ja póki co rezygnnuje z wszelkich zakupów, w grę wchodzą tylko te z myślą o prezentach świątecznych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można kupić coś komuś na promocjach :D hehe

      Usuń
    2. to też prawda :D muszę zacząć już myśleć o prezentach bo nie lubię tak na ostatnią chwilę kupować :)

      Usuń
    3. Ja właśnie też mam z tym problem :P I nie wiem co mojemu kupić :(

      Usuń
  28. Ciekawe promocje. ;3
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  29. E tam, sprzątanie - ozdoby cukiernicze w Lidlu! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :) Jeśli spodobało Ci się u mnie to dodaj mnie do obserwatorów :)
Komentarze chamskie i wulgarne będą usuwane.