czwartek, 12 listopada 2015

Poczta sierpień - październik 2015

Hejka

Dawno nie prezentowałam u siebie posta chwalipięckiego, dlatego nadrabiam i zapraszam do oglądania :) Będą to przesyłki z przedziału sierpień - październik. 


Pod koniec sierpnia udało mi się wygrać małą wyprawkę dla dziecka z firmy Chicco. 
W wyprawce znalazło się:
- smoczek Physio Soft 0m+,
- butelka NaturalFeeling 0m+ 150 ml,
- 2x wkładki laktacyjne,
- próbki z płynem do mycia ciała i włosów oraz kremem łagodzącym Baby Moments. 


Nawiązałam współpracę z firmą Otien i do testów wybrałam sobie zegarek. W gratisie otrzymałam jeszcze różowe kolczyki. 
Moją opinię o tym zegarku mogliście przeczytać TUTAJ.


Na facebooku na profilu Repechage zostałam jedną z testerek ich kosmetyków. Do testów otrzymałam krem do ciała o którym mogliście przeczytać TUTAJ


Na profilu Lida na facebooku zostałam wybrana do testów nowych rajstop, dla kobiet w ciąży. Do testowania otrzymałam czarne rajstopy 60 den 3D. Niedługo powinna ukazać się ich recenzja :) 


Na streetcom dostałam się do słodkich testów słodyczy dr Gerard. Wszystkie słodycze zostały już praktycznie zjedzone i muszę przyznać, że bardzo smaczne są ich słodycze, a najbardziej przypadły mi do gusty ciastka cytrynowe Mafijne :) 


Na Talk Marketing dostałam się do testów nowej Ramy do smażenia. W paczce znalazło się 6 butelek z Ramą klasyczną. Większość została już rozdana do testów wśród znajomych :) 


I to jak na razie na tyle :) Na kolejne przesyłki jeszcze czekam i postaram się Wam je pokazać, jak tylko dotrą :) 

57 komentarzy:

  1. Słodycze najlepsze, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta paczuszka wyprawkowa od Chicco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę patrzeć na te słodycze bo aż się głodna robię! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne przesyłki, też udało mi się załapać do testów słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulację, przyjemnych testów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe przesyłki :) Przyjemnego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłych testow!! Słodycze tez miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Och u nas po słodyczach zostało tylko wspomnienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To u nas coś tam jeszcze zostało, ale nie dużo :D

      Usuń
  9. Słodycze to super pomysł na testowanie :) Wolałabym je niż kosmetyki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe zależy jeszcze jakie słodycze :D Ale takie to ja mogę testować :D

      Usuń
  10. Sporo tych nowości, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Uwielbiam testować, a słodycze to już coś ekstra, chociaż obecnie się odchudzam, więc... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, od czasu do czasu można sobie pozwolić na coś słodkiego :D

      Usuń
  12. Sporo tych nowości, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodycze zawitały i do naszego domy, były pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę slodyczy. Jestem czekoladozerna :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe produkty dostałaś
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne nowości ;) ja mam w domu leginsy dla kobiet w ciąży, ale chyba prędko nie będe ich nosić i testować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja ogólnie nie mam żadnych ciuchów specjalnie dla kobiet w ciąży. Te rajstopy to pierwsza i jedyna rzecz :D Tak to chodzę w swoich starych ciuchach :)

      Usuń
  17. ale piękny zegarek :)
    przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj tak, Gerard ma same wspaniałości, uwielbiam ich słodycze :-) Gratuluję wygranych i współpracy, jesteś mistrzynią w tej dziedzinie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeee tam są lepsi ode mnie hehehe :D A dr Gerard bardzo mi posmakował :)

      Usuń
  19. Ooo trochę się tego nazbierało. Życzę Ci miłych testów.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Słodkości <3 To był słodki miesiąc :D

    OdpowiedzUsuń
  21. I jak ta Rama się spisuje? Napiszesz nam coś więcej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No póki co to całkiem nie źle :) Jeśli będziecie chcieli to mogę o niej coś więcej napisać, jak lepiej ją przetestujemy :)

      Usuń
  22. Słodkości najlepsze hehe. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  23. Paczucha wyprawkowa super :) Poza tym, swietne przesylki testowe :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna wyprawka dla dziecka. To, co najpotrzebniejsze :)
    Tyle rzeczy do przetestowania, kiedy znalazło się na to wszystko czas... przecież trzeba jeszcze to opisać, dać ocenę, wskazówki dla innych... masa roboty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś daje się radę :) Wszystko rozłożyło się w czasie i nie trzeba było wszystkiego robić na raz :) To się tylko tak wydaje, ale czasami testy trwają kilka miesięcy :)

      Usuń
  25. 53 year-old Environmental Tech Wallie Burnett, hailing from Dauphin enjoys watching movies like Euphoria (Eyforiya) and 3D printing. Took a trip to Himeji-jo and drives a 3500 Club Coupe. przeczytac pelne informacje o

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :) Jeśli spodobało Ci się u mnie to dodaj mnie do obserwatorów :)
Komentarze chamskie i wulgarne będą usuwane.