niedziela, 14 sierpnia 2016

Przesyłki ostatnich miesięcy MAJ - LIPIEC 2016

Heeeeej!

Wiem dawno mnie tu nie było, ale niestety ciężko mi ogarnąć bloga i małe dziecko, tym bardziej, że już stoi i przymierza się do chodzenia. Trzeba mieć niestety oczy dookoła głowy. Na dodatek mam teraz dwa wesela, na szczęście sukienki już kupione :) 
Powiem szczerze, że trochę się też odzwyczaiłam od pisania i ciężko było się zmotywować żeby znowu zacząć :D Ale z pomocą przyszła jedna z dzisiejszych paczek, które dzisiaj chce Wam przedstawić :) Oczywiście nie ma tego dużo, ale bardzo się z nich cieszę :) 



W maju dostałam się do testowania piwa smakowego i zostałam Ambasadorką Somersby, dzięki Streetcom. Bardzo lubię Somersby, bo nie czuć w nich smaku piwa. Jak oranżadka :) 


Kolejna przesyłka to wygrana w konkursie "6 Godzin 6 Marek" od BeGlossy na Facebooku. Powiem szczerze, że na początku myślałam, że ten konkurs jest raczej ustawiany i nigdy nie uda mi się w nim wygrać, a tu szok udało się! Także warto próbować :) Mnie się udało wygrać Balsam CC oraz Krem korygująco-ochronny z Charmine Rose. 


I ostatnia paczka, ta która mnie właśnie zmotywowała do napisania tego posta (w końcu!) to przesyłka od LPM. Po raz kolejny zostałam ich Ambasadorką i do testów otrzymałam 3 żele pod prysznic: 
- Malina i Piwonia, 
- Masło arganowe, Wosk pszczeli, Olejek różany,
- Masło shea i Akacja.


Ktoś też się załapał? :)

P.S. Zabieram się teraz za pisanie denka, bo trochę się tego uzbierało :) 

48 komentarzy:

  1. Podobno te żele niesamowicie pachną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przewąchałam od razu wszystkie w opakowaniach i najbardziej podpasił mi ten z olejkiem różanym. Malina i Piwonia pachnie trochę chemicznie, a Akacja tak trochę słodko, ale zobaczymy jak się sprawdzą pod prysznicem, bo na skórze mogą pachnieć inaczej :)

      Usuń
  2. Somersby najlepsze smakowe, chociaż wolę to blackberry od jabłkowego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaaak! Ja ostatnio też spróbowałam to blackberry i też bardziej mi posmakowało :D

      Usuń
  3. Ja też zostałam ambasadorką LPM i paczuszka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj widzę, że wspaniałe przesyłki na wakacje :) kremy na dzień, piwo do grilla a żele wieczorem pod prysznic :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super przesyłki :) Przy nauce chodzenia polecam żel arnikowy na sińce ;) U moich dzieci się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że mój to głównie głową o coś wali, dlatego zamówiłam mu taki ochraniacz na głowę do nauki chodzenia. Zobaczymy czy w ogóle będzie chciał w tym chodzić :P Bo tak to nie zauważyłam, póki co żadnych siniaków u niego, ale zobaczymy jak będzie później. Warto wiedzieć o takim żelu :D Dzięki! :)

      Usuń
  6. w 6 godzin 6 marek czasami brałam udział, ale cięzko coś wygrac, dlatego szczere gratulacje! :D Oj fajne prezenty:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo ciężko tam coś wygrać, dlatego taki szok dla mnie był :) Dziękuję :)

      Usuń
    2. Dokładnie ;) Też mi się tak wydaje :)

      Usuń
  7. Super paczuszki :) Somersby świetnie się prezentuje w tej paczce :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Żałuję, że nie zgłosiłam się do akcji LPM :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Somersby najlepsze na ciepłe, letnie wieczory.. szczególnie na grille :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę ciekawe prezenciki. hehe

    OdpowiedzUsuń
  11. No to teraz pij ile się da ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehehe, jasne! Jutro idę akurat na wesele :D Za tydzień w sumie też :D

      Usuń
  12. Miałam żel od LPM dosłownie raz i choć nie przypadł mi do gustu tak na ich nowości mam chrapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj zazdroszczę tej kampanii Somersby, bo też lubię to piwo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć! Szkoda, że znikłaś. Można liczyć na jakiś powrót? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Julek miło mi, że o to pytasz :) Jak wróci mi wena to pewnie wrócę :D Teraz przy małym bąblu troszkę mi jej brak, ale ostatnio więcej udzielam się na instagramie, także jakby co to zapraszam tam :) nick: monyrka :)

      Usuń
  15. Co za wspaniałe cuda! Jaka jest ich cena obecnie?

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się ten blog. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pieknie pachną te żele? Piwo bardzo dobre. Też je lubię

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja osobiście próbowałam już tych produktów, ale szczerze to mi się średnio podobał późniejszy efekt.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam do mnie na Keto Guru, też interesuję się kosmetyką

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne przesyłki, zwłaszcza ta pierwsza! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. 54 years old Geologist II Magdalene Tolmie, hailing from Brossard enjoys watching movies like Planet Terror and Mountaineering. Took a trip to Ilulissat Icefjord and drives a Bugatti Type 57SC Atalante Coupe. Wiecej informacji tutaj

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :) Jeśli spodobało Ci się u mnie to dodaj mnie do obserwatorów :)
Komentarze chamskie i wulgarne będą usuwane.