sobota, 28 lutego 2015

Nakładki wybielające iWhite Instant - Efekty wybielania

Witam :)

Jakiś czas temu pokazywałam Wam, że otrzymałam do przetestowania nakładki wybielające. Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić efekty takiego wybielania. 
Jeśli jesteście zainteresowani to zapraszam do recenzji :) 



Informacje od producenta

iWhite jest łatwym w użyciu produktem do wybielania zębów w warunkach domowych. Jednorazowe nakładki iWhite są cienkie i elastyczne, dzięki czemu zapewniają wygodne dopasowanie i maksymalną efektywność.
Nie trzeba czyścić ani wygotowywać nakładek, nie ma problemu ze strzykawkami lub szczoteczkami, odmierzaniem porcji żelu czy stosowaniem specjalnej pasty lub płynu do płukania zębów. Zawierają one nowy, rewolucyjny żel wybielający, który, jak dowiedziono klinicznie, jest bezpieczny dla zębów i zapewnia natychmiastową skuteczność. Wystarczy 20 minut dziennie, aby uzyskać natychmiastowy efekt wybielenia zębów aż do 8 odcieni. Produkt możesz stosować przez 5 kolejnych dni, dzięki czemu rezultat będzie jeszcze lepszy, lub aplikować raz na jakiś czas, gdy uznasz, że to konieczne. Higienicznie zapakowane nakładki w uniwersalnym rozmiarze wypełnione są aktywnym żelem.

Technologia

Dowiedziono klinicznie, że nowa formuła iWhite Instant jest bezpieczna i daje natychmiastowy efekt. Produkt oparty na unikalnej technologii wytwarzania powłoki z krystalizowanego wapnia, która zapewnia natychmiastowy efekt wybielający, aktywnie usuwa przebarwienia i jednocześnie wzmacnia szkliwo zębów. Białe, bioaktywne kryształki w połączeniu z silną polimeryczną substancją, tworzącą powłokę, fizycznie przyłączą kryształki do powierzchni zębów co prowadzi do uzyskania optycznego efektu wybielającego. Technologia wytwarzania powłoki z krystalizowanego wapnia wsparta nowatorskim, nienadtlenkowym składnikiem wybielającym zęby: kwasem ftalimidoperoksykapronowym (PAP). Jest to usuwająca plamy cząsteczka o silnym działaniu, która rozbija przebarwienia na zębach nie naruszając struktury zębów. Elastyczne nakładki w uniwersalnym rozmiarze są przeznaczone do wybielania zarówno przedniej jak i tylnej powierzchni zębów. Jest to ważne, ponieważ zęby są częściowo przezroczyste i przebarwienia znajdujące się na ich tylnej powierzchni mogą być widoczne na przedniej.

Cechy

  • Klinicznie dowiedzione NATYCHMIASTOWE rezultaty
  • Szybki efekt: aż do 8 odcieni bielsze zęby -zaledwie 20 minut dziennie
  • Aktywnie usuwa przebarwienia
  • Wzmacnia zęby
  • Łatwy: system jednoetapowy, nakładki wypełnione żelem, bez mieszania składników
  • Wygodny: miękkie przezroczyste nakładki do wybielania zębów w uniwersalnym rozmiarze
  • Wybiela zarówno przednią, jak i tylną powierzchnię zębów

Zawartość:

10 gotowych do użycia nakładek iWhite Instant wypełnionych żelem.
Skład: Aqua, Hydrated Silica, Glycerin, Phthalimido-peroxy-caproic Acid, Sorbitol, Chondrus Crispus Powder/ Hydrated Silica, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Aroma, Acrylates/Acrylamide Copolymer and Mineral Oil and Polysorbate 85, Citric Acid, Methyl Paraben, Calcium lactate gluconate, BHT, Xylitol, Potassium Acesulfame.
Strona internetowa: www.iwhiteinstant.com

Ode mnie
Opakowanie tekturowe w barwach bieli, fioletu i mięty, przyjemne dla oka. Na pudełku znajdziemy instrukcję stosowania oraz trochę informacji o produkcie.
iWhite
W opakowaniu znajdziemy ulotkę, na której również znajdziemy instrukcję stosowania, tylko z obrazkami...
iWhite ulotka

oraz środki ostrożności, która jest dość długa :)
iWhite ulotka

iWhite ulotka

W pudełku znajduje się również 10 nakładek wybielających. Każda nakładka zapakowana jest w oddzielne saszetki. 
iWhite nakładki

iWhite nakładki

Nakładki zawierają biały aktywny żel. Wykonane zostały prawdopodobnie z elastycznego i przeźroczystego silikonu, więc łatwo można je dopasować do naszego zgryzu. 
iWhite nakładki

iWhite nakładki

Wybielać można górne lub dolne zęby. Ja wybielałam je jednocześnie. 
A tak nakładki prezentują się na zębach.
iWhite nakładki

Efekty wybielania
Nakładki stosowałam przez 5 dni. Przed każdą aplikacją należy wyszczotkować zęby, a następnie nałożyć nakładki na 20 minut. 
A tak prezentują się efekty... 
iWhite efekty

Edit: Na specjalne życzenie, przerobiłam ostatnie zdjęcie. Mam nadzieję, że teraz efekt jest łatwiej widoczny. Tak jak napisałam w podsumowaniu, wybielenie nie jest o 8 odcieni, ale delikatny efekt jest. Zęby są delikatnie mniej żółte, a przebarwienie w szparze między jedynkami stało się mniej widoczne. 
Po lewej zdjęcie przed przeróbką, po prawej po przeróbce. 
Ze względu na pogodę jaka panowała za oknem, światło na zdjęciach prezentuje się troszkę inaczej, ale myślę, że efekt wybielenia jest widoczny. W szparze między jedynkami miałam lekkie przebarwienie, które teraz jest mniej widoczne. 
Podsumowując:
Z nakładek i efektu wybielenia jestem zadowolona. Jako, że jestem osobą palącą oraz pijam dużo herbaty, na moich zębach pojawiły się lekkie przebarwienia, które żel zdołał wybielić, może nie o 8 odcieni, ale wybielenie widać. 
Produkt jest łatwy w użyciu, jednak pierwsza aplikacja sprawiła mi lekki problem, gdyż pierwszy raz stosowałam tego typu produkt. Po zaaplikowaniu nakładek, nie mogłam przełykać śliny, co skutkowało moim ślinieniem się, więc musiałam cały czas wycierać się chusteczkami. Kolejne aplikacje już nie były takie złe, bo już mi ślina nie wyciekała i mogłam nawet ją przełykać :) 
W trakcie aplikacji przez 20 minut nie będziemy mogli z nikim porozmawiać, gdyż nakładki mogą nam się zsunąć z zębów. 
Zdarzyło się, że odrobina żelu przedostała mi się do gardła, co skutkowało lekkim drapaniem, ale na szczęście szybko to przeszło.
Po aplikacji na zębach pozostaje jeszcze trochę żelu, który należy wypłukać wodą. 
Nie zauważyłam, aby żel jakoś negatywnie zadziałał na moje zęby. 
Minusem może być to, że nie wszyscy mogą używać tych nakładek (patrz środki ostrożności).
Wielu osobom może się nie spodobać cena tych nakładek. Pogrzebałam trochę w internecie i cena waha się między 60 zł - 113 zł, w zależności od sklepu. 
Na stronie, którą podałam wyżej w poście (Informacje od producenta), można także zakupić inne produkty wybielające, więc jeśli macie ochotę to zajrzyjcie. 
Stosowaliście kiedyś podobne produkty? Co o nich sądzicie i jak sprawdzały się u Was?

128 komentarzy:

  1. Efekt jest widoczny, ciekawe rozwiazanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. efekty genialne, ale boje sie wybielania zębów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się kiedyś bałam, ale okazało się, że nie ma się czego bać :) Raz na jakiś czas myślę, że można sobie zafundować takie wybielanie :)

      Usuń
    2. Widać ewidentnie, że trzecie zdjęcie jest podkręcone.

      Usuń
    3. Muszę Cię zmartwić, bo ze zdjęciem nic nie robiłam. Jakbyś umiał/a czytać to napisałam, że tego dnia kiedy robiłam to zdjęcie było akurat takie światło i dlatego trochę się różni od poprzednich.

      Usuń
    4. JEST! gdybyś zrobiła taki sam balans bieli, to by było widać różnicę. A nie widać, bo na obu jest zły balans bieli, chociaż przynajmniej powinien być na obu taki, jak na drugim. Tak to żadne przed i po. Znajdź program, gdzie możesz zmienić chociaż temperaturę na zdjęciu.

      Usuń
    5. Wstawiłam nowe zdjęcie (to ostatnie) po przeróbce w programie. Mam nadzieję, że teraz efekt jest łatwiej zauważyć.

      Usuń
  3. Wow! Chcę je! Muszę je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt WOW! Zęby bielusieńkie.Szczerze to nigdy takich produktów nie używałam - bałam się nadwrażliwości zębów po ich zastosowaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nigdy takich produktów nie używałam i też myślałam, że po takich zabiegach zęby mogą stać się bardziej wrażliwe, ale nie zaobserwowałam tego u siebie :)

      Usuń
  5. Efekt rzeczywiście jest widoczny. Opakowanie wygląda jak starter Playa... taką miałam myśl na pierwszy rzut oka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheheehe :D No w sumie :D To chyba przez te fioletowe akcenty :)

      Usuń
  6. u ciebie bardzo fajny efekt stosowałam inne kiedyś ale nie bylo takiego efektu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różne firmy mogą inaczej się sprawdzać :)

      Usuń
  7. Miałam kiedyś nakładki z Białej Perły ale podrażniła mi dziąsła :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Białej Perły nie miałam, a przy iWhite nie zauważyłam, aby podrażniła mi dziąsła w jakikolwiek sposób :)

      Usuń
  8. efekt świetny :o
    ostatnio dużo myślę nad kupnem czegoś do wybielenia, bo wydaje mi się, że moje zęby są żółte :(
    http://cocosami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe możesz spróbować :) Może u Ciebie efekty też będą podobne :)

      Usuń
  9. Efekt jest zauważalny:)
    Miałam kiedyś nakładki z Białej Perły, ale nie mogłam z nimi wytrzymać tyle czasu na zębach ile było trzeba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie jedna osoba wyżej pisała, że po Białej Perle miała podrażnione dziąsła, więc chyba coś nie tak z tymi nakładkami tamtej firmy :P

      Usuń
  10. Efekt naprawdę widoczny. Nie używałam nigdy takich nakładek.

    OdpowiedzUsuń
  11. przydał by mi sie taki efekt:)super

    OdpowiedzUsuń
  12. Super efekt. Może się skuszę. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja używam co jakiś czas z Crest, trochę kosztują ale efekt jest zachwycający:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero pierwszy raz wybielałam zęby :) Za jakiś czas pewnie skuszę się ponownie :)

      Usuń
  14. Efekt świetny ! Ja kiedyś wybielałam zęby paskami, ale po tym nabawiłam się strasznej nadwrażliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, efekt jest naprawdę pozytywnie zaskakujący:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny efekt! :)
    Ja swego czasu używałam pasków wybielających i również efekty były, bo wszyscy mi mówili, że mam białe zęby.

    OdpowiedzUsuń
  17. efekt jest genialny ;) wcześniej nie wierzyłam w takie cudo i muszę je mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wcześniej za bardzo nie wierzyłam, ale teraz zmieniłam zdanie :P

      Usuń
  18. Efekt fenomenalny, sama rozważyłam zakup jakiś nakładek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zęby wybielam z raz na półtora roku paskami crest supreme.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś już je wyżej wymieniał, więc pewnie też kiedyś wypróbuję :)

      Usuń
  20. Efekt super, musze sie kiedys skusic na takie nakladki :) Zapamietam tylko, zeby i przy okazji w sliniaczek do pierwszej aplikacji sie zaopatrzyc :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Teraz swietnie wygladaja. Przydało by mi się coś takiego, bo też mam żółty osad na zębach :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Efekt jest świetny. Nigdy nie używałam takich produktów, bo bałam się podrażnień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej też nie używałam, ale na szczęście u mnie żadne podrażnienia nie wystąpiły :)

      Usuń
  23. Wow :) Przeraża mnie cena ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Proszę już na drugi dzień jest efekt:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Super efekt, będę pamiętać o nich:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Super efekt! Z chęcią bym coś takiego wypróbowała, ale nie wiem czy moje wrażliwe zęby by to zniosły :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Kochana ciężko mi powiedzieć. Możesz ich używać raz na jakiś czas, a nie tak jak ja 5 dni pod rząd, może wtedy by zęby jakoś nie ucierpiały ?

      Usuń
    2. no jakieś rozwiązanie to jest tylko pewnir efekty już nie byłyby aż tak widoczne :)
      muszę to sobie przemyśleć i poszukać gdzie są najtańsze :)

      Usuń
    3. Bardzo możliwe :)
      To przemyśl to sobie na spokojnie :) Mam nadzieję, jednak, że Twoje ząbki, ani dziąsła nie ucierpią :)

      Usuń
  27. efekt widoczny i świetny, ale ja nie mam potrzeby stosować takich produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz stosowałam tego typu produkt, ale byłam ciekawa czy faktycznie działają :)

      Usuń
  28. ciekawy produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie wiem czy to wybielenie to efekt żelu czy światła na zdjęciach, ale jeśli żelu to rzeczywiście jest mega :) Ja na pewno mam zamiar wybielić sobie zęby, ale jeszcze pogadam ze swoją dentystką o najlepszej metodzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Światło może troszeczkę miało wpływ. 2 pierwsze zdjęcia robiłam do światła słonecznego, a 3 już musiałam do żarówki, gdyż pogoda była tak kiepska, że nic nie było widać. Jednak z efektu wybielania jestem zadowolona i kiedyś jeszcze się skuszę na takie wybielanie, ale za jakiś czas :) Może tym razem wypróbuję jeszcze inne firmy, żeby sprawdzić, czy równie dobrze sobie radzą :)

      Usuń
  30. Wow, genialne efekty!Szczerze nigdy nie wierzyłam żeby coś takiego mogło zdziałać takie efekty!Jestem pod mega wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nigdy nie byłam przekonana, no ale wypróbowałam i zmieniłam zdanie :P

      Usuń
  31. Efekty widać i to bardzo dobrze, aż sama zaczełam się zastanawiać czy nie zainwestować w nakładki ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeśli się zdecydujesz mam nadzieję, że i Ty będziesz z efektów zadowolona :)

      Usuń
  32. Zastanawiałam się nad kupnem takich nakładek wybielających przed własnym ślubem. I chyba skuszę się na nie w okresie wakacyjnym - efekty są bardzo widoczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i Ty będziesz z nich zadowolona :) Może też pogadać z dentystką i może ona też Ci coś ciekawego poleci :)

      Usuń
  33. Hm efekt w jakimś stopni jest ale też ciężko dokładnie stwierdzić jak duży bo zdjęcia 5 dni później robione są w zupełnie innym świetle, a to wszystko zmienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) Jednak wystarczy spojrzeć na moje przebarwienie między jedynkami, które zostało rozjaśnione i teraz go tak nie widać jak wcześniej :)

      Usuń
  34. efekt jest, ale ja słyszałam dość negatywne opinie o nakładkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No z tego co widzę, to kilka osób nie jest z Białej Perły zadowolonych. To moja pierwsza styczność z nakładkami i ja jestem zadowolona. Nie wiem jak jest z innymi firmami :) Kiedyś pewnie wypróbuję też inne :)

      Usuń
  35. Świetny efekt;) Po zdjęciu aparatu zamierzam na poważnie zabrać się za wybielanie zębów

    OdpowiedzUsuń
  36. ciekawy produkt i mnie przydałoby się wybielanie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo widać efekt!! super

    OdpowiedzUsuń
  38. Efekt jest po prostu genialny! Jestem zachwycona!!

    OdpowiedzUsuń
  39. W czasie tych 5 dni paliłaś normalnie papierosy? troche się boję że mój nałóg zniweczy efekty :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak paliłam normalnie, dlatego efekty nadzwyczajnie długo się nie utrzymały, no ale niestety coś za coś... :/

      Usuń
  40. niedługo to mniej wiecej ile było?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko mi teraz powiedzieć ile to dokładnie było, ale myślę, że z 2 tygodnie?

      Usuń
    2. Witam , dzis zakupilam sobie te wkladki wybielajace .
      Po pierwszym uzyciu odnosze wrazenie ze jest roznica :)
      Przede mna jeszcze 4 dni testu , takze dam zac jaki efekt uzyskalam , trzymajce kciuki ;)

      Usuń
  41. ja od jutra zaczynam :D ale masz białe perełki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe dziękuję, ale niestety już takie białe nie są :D
      Jestem ciekawa jak się sprawdzą u Ciebie :)

      Usuń
  42. a przez jaki czas Ci się utrzymał efekt? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie nie pamiętam, ale chyba coś koło 2 tygodni, gdyż cały czas paliłam, dlatego efekt się u mnie za długo nie otrzymał :)

      Usuń
  43. Hej. Jak długo widać taki efekt? Bo chciałam sobie kupić ale nie jestem pewna czy będzie warto. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wszystko zależy od tego jak będziesz po zabiegu dbać o zęby. Jeśli palisz i pijesz dużo kawy/herbaty to efekt na pewno utrzyma się krócej. Więc ciężko określić ile efekt się utrzyma, bo każdy ma inne zęby. Ja paliłam i piłam dość dużo herbaty, więc efekt utrzymał się koło 2 tygodni. Warto przeczytać na ulotce o środkach ostrożność, bo tam też są wskazówki. Zdjęcie znajduje się w poście :)

      Usuń
    2. A czy z tyłu zęby też są wybielone czy tylko przód? P.S. Myję zęby 2 razy dziennie i nie palę i rzadko piję herbatę/kawę. Jak myślisz ile powinien utrzymać się taki efekt u mnie? Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. A szczerze powiem, że nie czy wybiela je z tyłu, bo tego nie sprawdzałam, ale wydaje mi się, że powinien, bo żel się rozkłada raczej równomiernie. Niestety nie wiem ile u Ciebie efekt mógłby się utrzymać, bo każdy ma inne zęby i u każdego efekt może inaczej się utrzymać. Najlepiej wypróbować to na sobie :)

      Usuń
  44. Ale to trzecie zdjęcie jest jakieś inne bo skórę wokół ust też masz innego koloru niż na poprzednich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest troszkę inne i w poście napisałam dlaczego. Pogoda za oknem była inna niż w poprzednich dniach, więc i światło było troszkę inne.. 2 pierwsze zdjęcia były robione tego samego dnia, a trzecie 5 dni później.

      Usuń
  45. Zużyłam 7 nakładek i zero efektu, rozlewa mi się to w ustach pełno śliny, a tyle kasy wydałam :( masakra tylko 3 mi zostały a zęby dalej żółte. Od lat nigdy się nie uśmiecham.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę bielsze są (jakoś 4 odcienie)

      Usuń
    2. Przykro mi pierwszy Anonimie, że u Ciebie nakładki nie zadziałały :(
      Drugi Anonimie cieszę, się, że u Ciebie efekty widać :)

      Usuń
  46. Nakładki są na pewno skuteczne ale trzeba też zachować zdrowy tryb życia i dbać o te zęby :) Palenie czy picie kawy sprawi, że biel będzie skutecznie zanikać.

    OdpowiedzUsuń
  47. Zużyłam 2 opakowania, zęby są bielsze ale tylko o 2-3 odcienie. Nie polecam. Szkoda pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inne zęby, więc i efekty mogą być u każdego inne. Szkoda, że u Ciebie średnio się sprawdziły i nie jesteś z nich zadowolona.

      Usuń
  48. Chyba każde nakładki wybielające podrażniają dziąsła, czasem bardziej czasem mniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moich nie podrażniło, więc myślę, że to zależy jakie kto ma zęby i dziąsła wrażliwe.

      Usuń
  49. Świetny efekt, a jak długo może się utrzymać taka barwa? I czy zęby są bardziej wrażliwe na gorąco i zimno?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam innym wyżej, wszystko zależy od tego jakie kto ma zęby i jak będziemy o nie dbać po kuracji. U każdego efekt może się utrzymać inaczej. Jeśli chodzi o wrażliwość na ciepło i zimno to także zależy od zębów. U mnie akurat nic się pod tym względem nie zmieniło i nie były wrażliwe, ale jeśli ktoś ma takie predyspozycje to myślę, że mogą później być bardziej wrażliwe.

      Usuń
  50. A jak długo utrzymuje się efekt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odsyłam do komentarzy wyżej :) Kilka razy już odpowiadałam na to pytanie :)

      Usuń
  51. Zastanawiam się tylko nad jednym, dlaczego dwa pierwsze zdjęcia mają taki żółty odcień. Zwróćcie uwagę na kolor skóry. Może dlatego, efekt jest taki intensywny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proponuję nauczyć się czytać. W poście wytłumaczyłam, dlaczego 3 zdjęcie trochę się różni od poprzednich. Nie zmienia to faktu, że przebarwienie między jedynkami zostało rozjaśnione.

      Usuń
  52. Szkoda, że światło na zdjęciach "przed" nie jest takie samo jak na zdjęciach "po", przez to nie można ocenić realnych efektów ;). Następnym razem spróbuj pobawić się balansem bieli w programie do obróbki, lub samym aparacie :).

    OdpowiedzUsuń
  53. Hej, właśnie zakupiłam ;). Jestem bardzo ciekawa, dałam 80zł, w Rossmanie ;) zrobię zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to daj znać :) Jestem ciekawa jak sprawdzą się u Ciebie :)

      Usuń
  54. Hej, właśnie jestem po trzeciej kuracji i niestety efekty nikłe ;( . Dwa razy, założyłam na górną i dolną szczękę, jednak nakładki mi schodziły i wylewał się żel ;( Dzisiaj spróbowałam osobno i widzę delikatny progres. Jednak czuję, że moje zęby stały się bardziej wrażliwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie mało wygodne są te nakładki. Na początku też mi spadały, ale jakoś dałam radę :) Wydaje mi się, że efekty zależy od tego jakie kto ma zęby i również czy mogą stać się wrażliwe. Ja u siebie nie zauważyłam większej wrażliwości, a efekt wybielenia również był delikatny. Najlepiej widać to u mnie w tej szparze między jedynkami, że miałam lekkie przebarwienie, a później był mniej widoczny.
      Czyli mówisz, że średnio jesteś zadowolona? Wybielałaś wcześniej zęby jakimś innym preparatem?

      Usuń
  55. od 20 kwietnia w rossmannie za 59,99!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  56. Efekty są potwierdzone :) sama korzystam i nie wyobrażam sobie innej metody już teraz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że i u Ciebie się sprawdziły :)

      Usuń
  57. nie wiem czy piszesz prawdę testuję pierwszy dzień te nakładki są małe ...dochodzą do górnych trójek maksymalnie a Ty masz super białą czwórkę nawet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko do trójek? To może coś z Twoim zestawem jest nie tak? Albo masz jakieś większe zęby :) U mnie wkładki wyglądały jak widać i po założeniu ten żel jeszcze się rozlewał na dalsze zęby, a czasami nawet się wylewał z tej nakładki :) Wiadomo do tych całkiem z tyłu może nie sięgał, ale tych zębów i tak nie widać gdy się uśmiecham. U każdego może to trochę inaczej wyglądać, bo nikt nie ma takiego samego zgryzu i zębów :)

      Usuń
  58. Też mnie dziwi, że do trójek...u mnie po założeniu sięgają tak jak u Ciebie.
    Wczoraj kupowałam kolejny zestaw nakładek i do 08.07 w rossmann jest promocja 59zł coś :))))

    OdpowiedzUsuń
  59. U mnie nie sprawdziły się. Nie wybieliły nawet o 1 odcień. Stosowałam przez pięć dni, zgodnie z zaleceniami na pudelku. Skusiła mnie promocja w rossmanie.

    OdpowiedzUsuń
  60. sama używam żelu dr martin schwarz home comfort

    OdpowiedzUsuń
  61. ja używam co 6 misięcy tez Dr. Martina Schwarza Expert 20% i co jest ważne polecił mi to stomatolog

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja polecam mocniejszą wersję żelu Dr Schwarz czyli expert 38, uzywam co 12-14 miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
  63. te nakladki to mistrzostwo :) Probowalam juz przeroznych zestawow do wybielania, ale takich efektow jak iwhite nie przynioslo nic. Tutaj efekt jest widoczny od razu, co zreszta pokazuja zdjecia :) Fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  64. Zdecydowanie moge sie podpisac pod wszystkimi pozytywnymi opiniami. Wlasnie jestem po 3ciej aplikacji nakladek i jestem pod ogromnym wrazeniem efektow. Uzywacie tez pasty?

    OdpowiedzUsuń
  65. Polecam gabinet dentystyczny www.centrum-stomatologii.pl. Naprawdę warto!

    OdpowiedzUsuń
  66. Efekt genialny, aż nie chce się wierzyć, że tak to działa.

    OdpowiedzUsuń
  67. Wow! Niesamowite efekty. Muszę spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  68. 41 year old Research Assistant III Estele Rewcastle, hailing from Aldergrove enjoys watching movies like Downhill and Knapping. Took a trip to Thracian Tomb of Sveshtari and drives a Prizm. oficjalne oswiadczenie

    OdpowiedzUsuń
  69. Jestem bardzo ciekawa efektów:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :) Jeśli spodobało Ci się u mnie to dodaj mnie do obserwatorów :)
Komentarze chamskie i wulgarne będą usuwane.