czwartek, 19 czerwca 2014

Farba L'Oreal PRODIGY 5, 9.10 Białe Złoto Bardzo Jasny Popielaty Blond - Efekty po farbowaniu


Hejka :)

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić efekty mojego farbowania z farbą Prodigy 5. Bardzo długo na nią polowałam, aż w końcu natknęłam się na nią w Realu w promocji 22,99 zł. Oczywiście kupiłam dwie, bo jedna by nie starczyła na moje włosy. Wybrałam odcień Białe Złoto Bardzo Jasny Popielaty Blond. 
Jeżeli jesteście ciekawe efektów zapraszam dalej :)

Informacje od producenta:

TECHNOLOGIA NA BAZIE MIKROOLEJKU 
Przełomowa Technologia Transmisji Koloru wykorzystuje moc mikroolejku, aby zmaksymalizować wnikanie koloru we włosy podczas procesu koloryzacji. Bez najmniejszej kropli amoniaku, mikropigmenty wnikają do samego serca włosa dla wielowymiarowego, naturalnego koloru mieniącego się lśniącymi refleksami.

1. Szlachetny, wielowymiarowy kolor o bogatych, ruchomych refleksach
2. Satynowy Blask
3. Jednolity kolor, od nasady po końce
4. Doskonałe pokrycie siwych włosów, bez efektu sztucznej maski
5. Zmysłowa naturalność w dotyku

Ode mnie:
Wygląd produktu:


Pudełko wygląda bardzo nowocześnie. W miejscu gdzie się otwiera pudełko znajdziemy numer i nazwę odcienia farby.


Farba nie zawiera amoniaku, o czym możemy dowiedzieć się już na przodzie pudełka, wypisane dużymi literami.


Z tyłu opakowania możemy sprawdzić jaki kolor nam może ewentualnie wyjść.


Zawartość opakowania:


1. Krem utleniający. 2. Krem koloryzujący. 3. Odżywka Satynowa Miękkość i Blask. 4. Rękawiczki.

Skład poszczególnych produktów:




Efekty po farbowaniu:


Rozpocznę standardowo od wyglądu moich włosów przed zafarbowaniem. Ostatnią farbą jaką używałam była farba L'Oreal Casting Creme Gloss 1010 Jasny Lodowy Blond.

Odrosty
Całe włosy

Najpierw nałożyłam pierwszą farbę na same odrosty. Ulotka znajdująca się także w opakowaniu mówi, żeby potrzymać farbę na odrostach 20 min. zanim zaczniemy farbować resztę włosów. Tak też uczyniłam. Po 20 min. Nałożyłam drugą farbę na całą długość włosów. Tym razem nie postąpiłam jak pisze na ulotce, żeby pozostawić farbę na 10 min. i ją zmyć. Ja potrzymałam ją około godziny, żebym miała pewność, że farba lepiej złapie. 
Podczas mycia włosów użyłam zawartej w opakowaniu Odżywki Satynowa Miękkość i Blask. Odżywka okazała się na prawdę bardzo fajna. Odżywkę należy potrzymać około 5 min. na włosach. Podczas jej zmywania czułam jak włosy stały się mięciutkie, śliskie, no takie bardzo fajne :)

A teraz przyszedł czas na efekty po zafarbowaniu :)


Odrosty

Całe włosy

 Zestawienie przed i po:

Odrosty

Całe włosy

Opinia:


Z efektów jakie uzyskałam po tej farbie jestem bardzo zadowolona, choć na opakowaniu ten kolor wygląda na bardziej żółty, i mogłabym rzec, że ten kolor powinien się nazywać "Żółte Złoto", natomiast jak patrzę na efekty po farbowaniu, to moje włosy faktycznie przypominają bardziej "Białe Złoto", bo widać troszkę takie srebrne refleksy. Odrosty zostały bardzo ładnie rozjaśnione, a całe włosy wyszły w zimnym odcieniu. 
Jeśli chodzi o samą farbę, to również się nie zawiodłam. Ma wiele plusów, m.in.: 
- nie zawiera amoniaku, dlatego nie śmierdzi, a wręcz przeciwnie, nawet przyjemnie pachnie, 
- nie uczuliła mnie w żaden sposób,
- nie wypadło mi dużo włosów, co przy farbowaniu przeważnie wypadało mi ich więcej niż normalnie,
- nie zauważyłam, aby farba wpłynęła na kondycję moich włosów (nie wysuszyła ich),
- ma super odżywkę w zestawie, która fajnie pielęgnuje włosy.

Minusem może być dla mnie to, że nie zawiera wygodnego aplikatora, i farbę trzeba rozrabiać w miseczce oraz, że podczas aplikowania na włosy (jak to określił mój facet), farba trochę się kleiła, oblepiała strasznie włosy, dlatego też farbę trochę ciężko się nakładało oraz była przez to mniej wydajna, od poprzedniej farby (Casting Creme Gloss). Bał się, że druga farba nie starczy mi na całość włosów.
Cena należy do średnich, choć dla mnie to normalna cena za lepszą farbę. 

Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z efektu jaki uzyskałam po tej farbie i myślę, że będę skłonna sięgnąć po nią jeszcze raz :)

A Wy co o niej sądzicie? Używaliście jej? Jakie są Wasze doświadczenia? :)

73 komentarze:

  1. podoba mi się efekt jaki uzyskałaś, kolorek bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) mnie także się kolor podoba jaki wyszedł :)

      Usuń
  2. Kiedy jeszcze farbowałam włosy to zdażyło mi się ją użyć :) Byłam z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne masz włosy, zazdroszczę :P.
    Ja próbowałam zostać blondynką, ale niestety zupełnie mi taki kolor nie pasuje, także powróciłam do czerni, którą miałam wcześniej przez kilka lat i myślę, że to jest bardzo odpowiedni kolor dla mnie. Użyłam koloru "Czarny bez" z Joanny i farba spisała się bardzo dobrze, nie wpłynęła na pogorszenie kondycji włosów, a wydaje mi się, że nawet przeciwnie poprawiła ich wygląd, a kosztowała ok. 5 zł :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wolę siebie właśnie w jasnych włosach, nawet moja mama mówiła mi jak farbowałam na ciemne, że wyglądam w ciemnych jak zołza i postarzały mnie takie kolory :)
      Do Joanny nie jestem przekonana. Póki co jestem wierna L'Orealom i Garnierowi jeśli chodzi o farby :)

      Usuń
  4. Kolorek bardzo ładny, moja mama kupiła tą farbę ale nr 6.32 i ciekawa jestem czy też będzie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiem jaki to kolor hehe :P Ale też jestem ciekawa czy mama będzie z niej zadowolona :)

      Usuń
  5. Ładnie Ci w takim kolorze :) Ja na razie postanowiłam nie farbować włosów i mam wielki odrost :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      ja siebie nie lubię za bardzo w naturalnym kolorze, dlatego nie wyobrażam sobie siebie teraz w takim :)

      Usuń
  6. Ale Ty masz długie włosy! :) Kolor wyszedł piękny, bardzo podoba mi się taki odcień blondu. Ja przy używaniu Garnier Olia miałam wielkie problemy z aplikacją :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      ja kilka razy używałam Olii, ale nie było tak źle. A czemu miałaś wielkie problemy z nią?

      Usuń
    2. Nie mogłam rozprowadzić, włosy były sklejone, tragedia, musiałam je 'rozrywać' żeby nałożyć tą farbę równomiernie. Kupiłam raz i nigdy więcej :P

      Usuń
    3. a to ja aż tak z nią nie miałam. Może to zależy od koloru farby? Nie wiem :)

      Usuń
    4. Może, ale na pewno więcej nie kupię :P

      Usuń
    5. hehe domyślam się :)

      Usuń
  7. Ja niestety używam rozjaśniacza do swoich pasemek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja od rozjaśniaczy jak najdalej. Raz rozjaśniłam sobie tak włosy i to była masakra... Włosy były jak z gumy i wyglądały jak siano. Nigdy więcej już za rozjaśniacz się nie wezmę;/

      Usuń
  8. Dobre krycie. Włosy masz piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny kolor Ci wyszedł, taki szlachetny. Ale moja droga jakie Ty masz długie śliczne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję :) No powiem Ci, że nawet nie wiem kiedy tak urosły. Cały czas miałam wrażenie, że one sięgają tak do łopatek, a tu już sięgają pasa! hehe :)

      Usuń
  10. Super prezentuje się efekt końcowy na włosach :) I jakie masz dłuuugie włosy, super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) :* mnie także się podoba efekt końcowy :)

      Usuń
  11. Efekt jest na prawdę bardzo fajny :) Sama będę musiała wypróbować tą farbę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny efekt końcowy. Ja sama wolę nie eksperymentować z farbami. Od lat chodzę do sprawdzonej fryzjerki, która świetnie zna moje włosy i idealnie dobiera kolor. Więc farby to zakup, który u mnie praktycznie się nie zdarza, no chyba, że na kogoś prośbę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja ogólnie nie chodzę do fryzjera, wolę sama sobie zafarbować (taniej wyjdzie). Tym bardziej, że nigdy nie miałam jakichś nieprzyjemnych niespodzianek, bo moje włosy raczej łatwo się farbuje :)

      Usuń
  13. ciekawe jak by to bylo miec blond włosy:) Twoje są super:)ps, obserwuję i zapraszam do mnie:) Jeśli Ci się spodoba , będzie mi bardzo miło jeśli również zaobserwujesz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jesteś ciekawa to trzeba spróbować :) Akurat będą zaczynać się wakacje, więc to dobry czas by zaszaleć :D
      Bardzo się cieszę, że Ci się u mnie spodobało i na pewno do Ciebie zaglądnę :)

      Usuń
  14. Ja też próbowałam tego odcienia, ale nie byłam z niego zadowolona. Lubię, kiedy odrost nie odcina się od reszty włosów, a u mnie był ewidentnie żółty. Najważniejsze jednak, że Ty jesteś zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie przeważnie odrosty wychodzą podobnie, takie właśnie pod żółte, ale nie przeszkadza mi to, bo nie rzucają się jakoś strasznie w oczy na co dzień i jakoś wtapiają się z resztą włosów :)

      Usuń
  15. Bardzo ładny kolor, ja właśnie lubię taki odcień wpadający w srebrny/srebrne refleksy, może kiedyś wypróbuję, na razie robię pasemka rozjaśniaczem i jeszcze nic złego na szczęście nie doświadczyłam... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja niestety o rozjaśniaczach nie mam dobrego zdania i omija szerokim łukiem. Mam uraz, bo sobie po nich strasznie zniszczyłam włosy, dlatego nigdy więcej rozjaśniacza :)

      Usuń
  16. Świetny odcień uzyskałaś, podobają mi się takie chłodne odcienie blondu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale Ci pięknie włosy falują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to przez warkocz, który zaplotłam jak włosy były jeszcze trochę wilgotne :)

      Usuń
  18. pięknie się prezentuje !: ) dla mnie super

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne włosy.kolor piękny.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nawet nie ma co pisać o zmianie, bo jest tylko jedne "wow" :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny kolor :) Gdybym miała jasne włosy to pewnie bym ją kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładny efekt Ci wyszedł, no i włosy bardziej błyszczą! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie bardziej błyszczą, co mnie oczywiście bardziej cieszy :)

      Usuń
  23. U mnie problem z łamliwościa paznokci minął po stosowaniu odżywki Eveline "Twarde i lśniące jak diament". Wiem, że wielu osobom strasznie szkodzi ta odżywka,ale u mnie sprawdza się naprawdę bardzo dobrze :)

    Od kliku lat też farbuje włosy na blond. Jestem jednak wierna marce Wellaton, jeszcze nigdy mnie nie zawiodła. Aczkolwiek ta farba prezentuje się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja używałam różnych odżywek. Pomagały tylko w tym, że paznokcie szybciej rosły, ale "miękkie" dalej zostały, także nie wiem czy i ta by coś pomogła mi.

      Wellatonem nigdy nie farbowałam włosów :)

      Usuń
  24. Mi też kiedyś chłopak farbował włosy :D to było tylko raz i od tamtej pory nie farbuję już :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheheh :D to mój za każdym razem mi farbuje :D Chyba wyćwiczył się w tym już :) Na początku też było ciężko, ale pomagałam mu, pokazywałam i się chłop nauczył :D

      Usuń
  25. Jakie dlugie wloski :)! W szoku jestem, ze farba pokryla ciemny odrost. Kolor wyszeld naprawde ladny, do tego pojawil sie piekny blask :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie o dziwo dość łatwo farby rozjaśniają moje odrosty, a jak widać są ciemne. Chyba mam po prostu takie włosy, które łatwo się rozjaśniają, ale nie wiem czy też nie ma wpływu to, że są cienkie.

      Usuń
    2. Ja też farbowałam tą farbą i tym odcieniem (9.10) jestem bardzo zadowolona i co najważniejsze miałam wcześniej pudrowy blond i spore odrosty farba Loreal pięknie zadziałała odrosty w kolorze reszty włosów nie jak często bywa że ciemniejsze lub żółte, kolor jednolity na calej długości. Polecam

      Usuń
  26. Bardzo podoba mi się kolorek jaki uzyskałaś! Oj bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  27. Dobry efekt, naprawdę!
    Wczoraj moja mama farbowała się tą farbą ( masło maślane mi wyszło ) na ciemny blond bodajże i kolor wyszedł bardzo ładny. Jednak stękała, że farba jest rzadka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzadka? To mój mówił, że ma odwrót :) i ciężko mu się trochę ją mi nakładało, bo zlepiała trochę włosy. Gdyby była rzadsza, to mówił, że łatwiej by mu było :)

      Usuń
  28. bardzo fajny efekt po farbowaniu,podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny efekt uzyskałaś i masz piękne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam ją dzisiaj w rękach, ale ostatecznie zdecydowałam się na Blond Ultime w kolorze Claudii Schiffer i efektem jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się boje używać jakoś farb Schwarzkopf. Dla mnie na razie najlepsze są farby Garnier i L'Oreal :)

      Usuń
  31. Świetnie wygląda :) Bardzo ładnie Ci to wyszło. Ja nie farbuję włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja jakoś nie jestem zwolenniczką farbowania włosów samemu w domu, bo próbowałam kilka razy z ciemniejszymi kolorami i nie wyszło to zbyt fajnie...Muszę jednak przyznać, że u Ciebie kolor wyszedł bardzo ładnie i równomiernie na całych włosach :-)
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już od lat farbuję włosy w domu i jak na razie nie wychodziło to źle, dlatego jeśli jest ok, to po co przepłacać? :) A też nie wiadomo czy u fryzjera też Ci dobrze zrobią kolor i do tego musisz jeszcze za to płacić :)

      Usuń
  33. kolorek wyszedł Ci nieziemski :) piekny wprost !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja nie farbuje włosów, ale naturalne farby Khadi podobno genialne są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tamtych farb nigdy nie używałam. Ja przeważnie farbuję włosy farbami Garniera i L'Oreala :)

      Usuń
  35. masz piękne włosy, podoba mi się efekt po farbowaniu

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładny kolorek Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Miałam okazję jej używać. Dobrze się sprawdziła :) A Twoje włosy strasznie podobają mi się po farbowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to bardzo się cieszę, że Ci się podobają :D

      Usuń
  38. Cześć, nie wiem czy czytasz to jeszcze. Znalazłam Cię, bo rozpaczliwie szukałam pomocy. Po użyciu tej samej farby co Ty, niestety odrosty wyszły mi pomarańczowe. Natomiast pozostała część pomarańczowo żółta, a to z racji wcześniejszych refleksów. Ty piszesz, że jesteś zachwycona, że wyszedł bardziej zimny niż na opakowaniu. A ja wręcz odwrotnie, wyszedł prawie rudy, a chciałam zimny. Nie wiem dlaczego. Ale zauważyłam jedną rzecz. Ty trzymałaś godzinę, ja tyle co na opakowaniu czyli 30 minut. Jak myślisz czy to miało wpływ na farbowanie i końcowy efekt. Nie mam doświadczenia w tych sprawach bo przeważnie chodze do fryzjera. Czasem jak coś mi się nie spodoba u fryzjera wtedy eksperymentuję. ale od wielu lat już nic nie robiłam. Moje włosy to średni blond. A cztery miesiące temu zrobiłam sobie refleksy. No a teraz chciałam coś zmienić, jak to baby, ale tak aby jak najmniej zniszczyc włosy no i wpadłam na tę farbe bez amoniaku. Zrobiłam sobie płukankę. Trochę zniwelowało ten pomarańcz.Nie wiem co dalej z tym robić? Raczej musze czekać. No i nie wiem jak na przyszłość, czy dalej ją użyć ale dłużej trzymać czy też szukać innej firmy. Dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Myślę, że czas ile trzymałaś farbę na włosach mogło mieć wpływ na to, choć fryzjerką nie jestem więc gwarancji nie dam :) Znajoma mi kiedyś mówiła, że niby farba jest aktywna tyle ile pisze na opakowaniu i po tym czasie już podobno nie rozjaśnia włosów, ale ja u siebie zauważyłam, że jest inaczej i wolę potrzymać trochę dłużej farbę. Jak widać miałam dość ciemne odrosty, a ładnie (moim zdaniem) mi je rozjaśniło. Może spróbować użyć farby tak jak ja, ale tak jak pisałam wcześniej na własną odpowiedzialność, bo ja gwarancji nie dam jak wyjdzie u Ciebie kolor. W końcu każdy ma inne włosy i inaczej mogą produkty na nie działać :) Życzę powodzenia i obyś była w końcu zadowolona z efektu :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  39. Własnie trzymam odzywkę na włosach :) zobaczę jak efekt, przetrzymałam tez dłużej ją na włosach 55 minut, 40 minut na odrostach i 10 minut na całych. Jestem ciekawa jak po wyschnięciu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :) Jeśli spodobało Ci się u mnie to dodaj mnie do obserwatorów :)
Komentarze chamskie i wulgarne będą usuwane.