poniedziałek, 4 stycznia 2016

Denko grudzień 2015

Hejka :)

W tym miesiącu za dużo nie zużyłam, gdyż spowodowane było to moim porodem, więc wielu kosmetyków w tym czasie nie używałam. Dużo znalazło się za to produktów do higieny zarówno dla mnie jak i dla dziecka. Zresztą sami zobaczcie :)




1. Odżywcze serum wygładzające i nabłyszczające włosy Toni&Guy. 
Recenzja >>TUTAJ<<
Nie wiem czy kupię ponownie

2. Zimowy krem rozgrzewający do stóp Shefoot. 
Recenzja >>TUTAJ<<
Kupię ponownie

3. Żel pod prysznic chłodzący fitness BingoSpa.
Żel świetnie spisywał się w okresie letnim oraz w ciąży na opuchnięte nogi, bo faktycznie fajnie chłodził nogi i ciało :) Szkoda tylko, że ma taką małą pojemność. 
Kupię ponownie


4. Peeling cukrowy Hello Honey FM Group. 
Bardzo ładnie pachnie, drobinki cukru są delikatne. Nie należy więc co mocnych zdzieraków. Po wytarciu ciała ręcznikiem nie pozostawia tłustej warstwy na ciele, a szkoda, bo ja ją lubię :) 
Może kupię ponownie

5. Płyn do higieny intymnej Aloe Vera Facelle.
Dobry, tani, fajny skład.
Kupię ponownie

6. Pasta Blend-a-med Pro Expert All in one.
Recenzja >>TUTAJ<<
Kupię ponownie

7. Mydło do rąk FM Group.
Standardowo w moim denku. To mydło jest już z nami od długiego czasu :)
Kupię ponownie


8. Kuracja dla włosów 12 ekstraktów roślinnych BingoSpa.
Nie zauważyłam żeby jakoś wpłynął na moje włosy i uważam, że nic nie robi. Duża litrowa butla, którą męczyłam bardzo długo. 
Nie kupię ponownie

9. Głęboko odżywiający wosk do włosów Henna Treatment Wax Beauty Formulas. 
Nawet ok produkt. Włosy lepiej się po nim prezentują, ale nie wiem czy kupię go ponownie. 
Może kupię ponownie


10. Chusteczki zapobiegające farbowaniu Domol.
Odkąd ich używam nie zauważyłam, żeby moje pranie zafarbowało. Fajny gadżet :)
Kupię ponownie

11. Suplement diety dla kobiet w ciąży Prenatal Duo.
Stosowałam w ciąży oraz teraz po ciąży i będę stosować także w kolejnej ciąży jeśli zajdzie taka potrzeba :)
Kupię ponownie


12. Chusteczki nawilżane Babydream.
Dobre, tanie i mają dobry skład. Jak widać zużyłam ich dość sporo, bo aż 6 opakowań, ale głównie używa ich mój synek. Ja mu je podkradam :) 
Kupię ponownie

13. Chusteczki nawilżane Nivea Baby Soft & Cream.
Kupiła je moja "teściowa", dla mojego synka. Jednak nie spodobał mi się ich skład (korzystałam ze stronki Sroki) i zużyłam je do wycierania brudów, kurzu itp. :P
Nie kupię ponownie

14. Chusteczki do higieny intymnej Facelle.
Przydają się w podróży i nie tylko, do odświeżania okolicy intymnych. 
Kupię ponownie

15. Podpaski Facelle ze skrzydełkami długie. 
Przydały się po porodzie, bo mają bawełnianą powłoczkę, która nie podrażniała mojej rany i krocza, a poza tym są tanie :)
Kupię ponownie


Zużyte próbki: Sylveco dla dzieci, Iwostin, Garnier Olia. 

Znacie coś z mojego denka? Jak u Was się sprawdziły te produkty?

35 komentarzy:

  1. Też używam tych chusteczek do prania domol i zgadzam się - fajny gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tym płynem do higieny intymnej myje włosy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się czasami zdarzało być nim włosy :D

      Usuń
  3. spore denko, a ja z niego nic osobiście nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam tylko pastę Blend-a-med Pro Expert All in one.

    OdpowiedzUsuń
  5. Spore to Twoje denko, nie znam nic z niego.

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie szczotkuję zęby tą pastą do zębów:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją uwielbiam :) Moim zdaniem najlepsza pasta jaką miałam :)

      Usuń
  7. Bardzo udane denko, nie znam żadnego produktu z wymienionych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam pełnowymiarowy krem w Iwostinu i byłam średnio zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Spore denko :) świetnie Ci poszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mimo wszystko duze denko. Niestety niczego nie mialam z tych produktow.

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie u mnie obecnie przebywa ta pasta;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic oprócz Iwostin nie znamy :/

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znane kosmetyki, chusteczki nawilżane znam jako mama :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę wypróbować te chusteczki do prania, bo przyznam, że dotąd nie wierzyłam, że to działa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować :) Ja ich już długo używam i u mnie się sprawdzają :)

      Usuń
  15. Chusteczki są ciekawe,podpaski miałam były ok :) Oj szkoda bo ta maskę widziałam i byłam ciekawa jej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może u Ciebie lepiej się sprawdzi ta maska :)

      Usuń
  16. fajny ten chłodzący żel z Bingo, nie widziałam go wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja miałam inną wersję tych chusteczek dla dzieci z babydream i miałam wrażenie, że są słabiuśko nawilżone, że aż prawie suche.. Albo na takie trafiłam...
    Sporo tego zużyłaś :) to mówisz aż tyle chustek Ci poszło dla malucha? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To te są dość dobrze nawilżone :) Nie narzekam na nie :)
      A chustki głównie zużyłam na małym, ale ja też trochę podbierałam dla siebie :D

      Usuń
  18. To mi przypomniałaś o tych chusteczkach do prania, muszę zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę sprawdzić chusteczki Babydream, używamy Dady ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Spore denko :))Szkoda, że produkt BingoSpa się nie sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
  21. Dużo tego!

    Ten płyn Facelle służy mi do prania pędzli. :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :) Jeśli spodobało Ci się u mnie to dodaj mnie do obserwatorów :)
Komentarze chamskie i wulgarne będą usuwane.