poniedziałek, 28 marca 2016

Nowości w mojej szafie i nie tylko :)

Hejka :)

Wiem, że ostatnio mnie ty mało za co Was bardzo przepraszam. Odkąd młody mniej śpi nie umiem się ze wszystkim ogarnąć, a tym bardziej z pisaniem bloga na bieżąco, ale spokojnie, czytam Wasze komentarze i jeśli mogę, to zaglądam do Was i komentuję :) Proszę Was o wyrozumiałość z powodu moich dłuższych nieobecności tutaj :) Nie zamierzam póki co Was opuszczać :) 
Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam zakupy jakie ostatnimi czasy poczyniłam :) Większość z nich było robione przez internet, bo jest to moim zdaniem bardzo wygodny sposób i nie trzeba nigdzie wychodzić. Minusem jest tylko to, że nie można niczego przymierzyć, no ale ten moment oczekiwania na przesyłkę uwielbiam :D To tak jakbym za każdym razem dostawała prezent :D Ale co tu dużo pisać, zapraszam do oglądania :)



eButik

Na stronie eButik.pl zakupiłam m.in.:

Jasnoniebieskie marmurkowe jegginsy 
przecenione z 69,90 zł na 41,94 zł. 

Jegginsy jednak się trochę różnią kolorem na żywo od tych na zdjęciu ze sklepu. Zresztą sami zobaczcie poniżej.



Są jaśniejsze od tych ze sklepu, ale i tak bardzo mi się podobają :)

Kupiłam także różowe sportowe buty za kostkę, jednak one także różnią się kolorem od tych ze sklepu, ale tym razem na gorsze, bo bardziej chciałam takie różowe jak w sklepie, a w rzeczywistości są neonowe pomarańczowo-różowe, strasznie oczojebne :P 

Zostały przecenione z 129,90 zł na 84,44 zł. 


Dwie pary szarych dresów z milutkiego materiału. Bardzo wygodne i fajne. Pierwsze ze sznurkiem przy biodrach, biodrówki i ze ściągaczami na kostkach. 

Zostały przecenione z 59,90 zł na 35,94 zł.



Drugie bardziej przypominające legginsy z prostymi nogawkami, biodrówki. 

Przecenione z 59,90 zł na 35,94 zł.



WASSYL

Tutaj zakupiłam czarne muszkieterki za kolano na płaskiej podeszwie. Od dawna mi się takie butki podobały i w końcu zdecydowałam się je kupić i jestem mega zadowolona, bo prezentują się świetnie na nodze :) Są dopasowane, nie odstają i wygodnie się w nich chodzi. Dodatkowo są delikatnie ocieplane od środka. 

Cena: 169,99 zł

Z lewej moje zdjęcie, z prawej zdjęcie ze sklepu
I do tego zamówiłam swetrową szarą sukienkę  z golfem przecenioną z 69,99 zł na 39,99 zł.

Po lewej moje zdjęcie, po prawej zdjęcie ze sklepu.

Ostatnio nowość w sklepie, czyli szary dresowy kombinezon z dekoltem. Materiał prawie w ogóle się nie rozciąga, dlatego troszkę trzeba się pomęczyć żeby go założyć :) Na plecach posiada zamek oraz kieszonki przy spodniach. 

Cena: 79,99 zł

pierwsze dwa zdjęcia moje, trzecie ze sklepu.

Terranova

W Terranovej kupiłam kolejne spodnie :P Rurki z suwakiem na boku przypominające jeans, bez kieszeni z przodu i z tyłu. Są cienkie, więc dobre będą na wiosnę. Kupiłam 2 pary jasne i ciemne, bo nie mogłam się zdecydować, które wybrać :P 

Cena z tego co pamiętam to koło 70 zł za szt. 



Pepco

Mojemu małemu szkrabowi zakupiłam szare bodziaczki z króliczkiem Buggsem juniorem, z wiosennej gazetki :) Były jeszcze inne kolory, jeśli jesteście ciekawi to tu są KLIK


Biedronka

W gazetce zobaczyłam, że mają być dostępne spinacze na pranie z koszyczkiem, który można zawiesić na suszarce, więc zakupiłam. W tej Biedrze co ja byłam zostały ostatnie sztuki, w sumie to z moją przyjaciółką wzięłyśmy 2 ostatnie :P Tutaj są KLIK



TXM24

Co jakiś czas robię tam zamówienia dla mojego synka, bo mają tam atrakcyjne ceny i całkiem nie złe ciuszki. Przy okazji ja zamówiłam sobie ciemnoszare getry ze srebrnym napisem na lewej nodze. 

Cena: 22,99 zł 


Bosco Design

Niedawno usłyszałam o takim nowym specyfiku jak Nanoplex. Postanowiłam poszukać w necie co to jest i jak to działa. Obczaiłam jakieś filmiki na YT i dziewczyny zachwalały ten produkt, więc skusiłam się kupić od razu 3 opakowania :P Zobaczymy jak sprawdzi się u mnie i czy na prawdę jest taki super :) 

Cena: 60 zł za 3 szt. 


I to by było na tyle. Myślę, że o niczym nie zapomniałam :P 

Jak Wam się podobają te rzeczy? 

P.S. A już za niedługo post z zamówieniem z chińskiego sklepiku :) 

45 komentarzy:

  1. ile nowości :D Podobają mi sie te jeansy

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kozaki :)) A te adidasy różowe faktycznie mocno się różnią kolorem :)) A kochana spodni nabyłaś mnóstwo:D Sama muszę jakieś dresy po domu nowe sobie kupić ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem właśnie :P Zawsze miałam bzika na punkcie kupowania spodni :D Ostatnio to do mnie wróciło hehehe :P

      Usuń
  3. Świetne dresy :) Udały Ci się zakupy !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj, dawno nic nie kupowałam na ebutik.pl, muszę zobaczyc co tam mają nowego:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami coś ciekawego wrzucą na sklep :D

      Usuń
  5. sukienka jest super:) mam takie bawełniane szare spodnie - uwielbiam je nosić jak jestem w domu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle lubię nosić wygodnie spodnie, a w domu to już obowiązek :D

      Usuń
  6. Same super ciuszki zamówiłaś.
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne nowości, szczególnie muszkieterki bardzo mi się spodobały

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne nowości, sama muszę wybrać się na jakieś zakupy i coś nowego sobie zakupić :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo nowości, zwłaszcza tych ubraniowych.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne są te sportowe buciki za kostkę :) I mi nawet podoba się bardziej ten kolor co do Ciebie przyszedł niż ten na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kolor nie jest zły, ale oczekiwałam bardziej stonowanego kolorku, bo takie z neonowymi akcentami już mam i chciałam jakieś inne :)

      Usuń
  11. Fajnie się "nakupowałaś "na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe no trochę :D I to raczej nie będzie koniec, bo mam teraz jakąś szajbe na kupowanie :P

      Usuń
  12. Ja też mam już listę wiosennych nowości :) czas ją zrealizować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa co się na niej znalazło :D

      Usuń
  13. No szkoda, ze ostatnio tak rzadko bywasz. Też muszę sie wziąć za jakieś nowe ciuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mam nadzieję, że mnie przez to nie opuścicie? :)
      No to do boju! Jestem ciekawa co tam zakupisz nowego :D

      Usuń
  14. Zawsze mnie ciekawiło czy te spodnie z suwakiem z boku są wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem są wygodne. Zdziwiło mnie tylko, że nie mają takiego zaczepu, żeby łatwiej je było zasuwać i żeby się nie rozsuwały, ale nie rozsuwają się, więc jest ok :)

      Usuń
  15. Bardzo fajne nowości :) Ciuszki wyglądają na bardzo wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I są bardzo wygodne :) Takich przeważnie szukam :)

      Usuń
  16. Bardzo ładne nowości :) dodatkowo wszystko wydaje się być niezwykle wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi najbardziej podoba się swetrowa sukienka, a te jeansy faktycznie wyglądają na zdjęciu reklamowym znacznie korzystniej, niż na reala :( dlatego nie kupuję ubrań przez internet...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się właśnie bardziej podobają te jeansy w realu niż na zdjęciu, dlatego jestem z nich bardzo zadowolona.

      Usuń
  18. sukienka i kombinezon rewelacyjne - a jak on bosko na Tobie leży!

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzeczywiście "trochę" przekłamanie z tymi zdjęciami butów. Bo to nie jest niuans koloru, jak w przypadku spodni, ale zupełnie inny kolor. Na szczęście zakupy przez internet można spokojnie zwrócić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A postanowiłam, że je zostawię. Na pewno się przydadzą, pomimo innego koloru :)

      Usuń
  20. ten kombinezon jest bossski :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak szczerzę to wiele ciuszków przypadłoby i nam do gustu :)
    Szkoda, że kolory się różnią ale tak jest bardzo często i nas to właśnie wkurza w zakupach internetowych. Dobrze, że materiał nie różni się diametralnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta różnica w kolorze butów aż zadziwiająco duża :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Super nowości,buciki cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne te nowości, a te body są przecudowne! Pepco ma bardzo fajne rzeczy :)

    Pozdrawiam,
    > http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ <

    OdpowiedzUsuń
  25. Moltes gràcies per la informació pot ser útil per a nosaltres salutació saludable sempre


    Obat Leukimia

    Obat Herbal Kista

    Zahra Herbal

    Obat Jantung Bocor

    Obat Penyubur Kandungan

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :) Jeśli spodobało Ci się u mnie to dodaj mnie do obserwatorów :)
Komentarze chamskie i wulgarne będą usuwane.