czwartek, 26 grudnia 2013

Recenzja odświeżająco-chłodzącej maseczki z wyciągiem z żurawiny Yves Rocher

Witam!
Moja pierwsza recenzja na tym blogu. Wcześniej pisałam recenzje na blogu z konkursami, ale teraz będę to robić tutaj :) 

To zaczynamy :)

Maseczkę kupiłam w sklepie internetowym Yves Rocher TUTAJ. Kupiłam ją ponieważ była w promocji -32%, czyli po 14,90 zł, i jak widzę nadal jest :) 


Opis producenta:

Maseczka to doskonałe remedium na zmęczoną cerę, której brakuje świeżości i blasku. Daje orzeźwiające uczucie chłodzenia i pozostawia twarz przyjemną w dotyku.

Działanie:
Orzeźwia, odświeża, chłodzi, przyjemnie pachnie żurawiną.

Składniki:
Wyciąg z żurawiny

Sposób użycia:
Raz lub dwa razy w tygodniu po uprzednim oczyszczeniu i stonizowaniu twarzy. Nałożyć na twarz i delikatnie masować okrężnymi ruchami. Po upływie 3 minut obficie spłukać bieżącą wodą. Aby wzmocnić efekt chłodzenia można umieścić maseczkę w lodówce na kilka minut przed jej zastosowaniem.

Rodzaj opakowania i wielkość:
50 ml


Wygląd produktu:

Maseczka znajduje się w tubce o pojemności 50 ml. Tubka jest koloru przeźroczysto-różowego. Jest mała i poręczna. Ma wygodne zamknięcie. Opisy na opakowaniu są w języku angielskim. Z tyłu na opakowaniu jest naklejeczka, w języku polskim. Moim zdaniem opakowanie jest ładne i estetyczne :) Wszystko ładnie się ze sobą komponuje. 



Kolor i konsystencja:

Maseczka ma konsystencje dość gęstego żelu. Podobnie jak opakowanie jest koloru przeźroczysto-różowego. Łatwo rozprowadza się na twarzy oraz ma bardzo ładny zapach. Nadaje przyjemnego chłodu na twarzy, dlatego świetnie by się sprawdził w ciepłe letnie dni, dla lekkiego ochłodzenia. 


Skład:


Opinia:

Maseczka bardzo dobrze się sprawdziła. Tak jak przekazuje producent, maseczka odświeża i chłodzi naszą twarz. Jest bardzo łatwa w użyciu, bo wystarczy ją przytrzymać na twarzy tylko 3 minuty. Po zmyciu jej twarz jest gładka i przyjemna w dotyku. Bardzo ładnie pachnie żurawiną, nie zawiera parabenów. Maseczkę mogą używać osoby z każdym rodzajem cery i w każdym wieku. Cena jest bardzo przyzwoita w szczególności ta w promocji, ponieważ w promocji kosztuję jak już wcześniej pisałam 14,90 zł, a poza promocją 21,90 zł, więc 7 zł różnicy. Zawsze to coś :)
Bardzo polecam wypróbowania tej maseczki, w szczególności zakupię ją latem, aby chłodziła moją twarz. Dla uzyskania lepszego efektu chłodzenia można umieścić ją także w lodówce na kilka minut przed zastosowaniem. 

Moja ocena: 5/5

A wy już jej próbowaliście? Jakie są Wasze opinie? :)



4 komentarze:

  1. Ciekawa maseczka, nie znam jej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie chłodzi, więc na lato będzie jak znalazł :D

      Usuń
  2. ten patent w przechowywaniem jej w lodówce będzie jak znalazł latem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :) Jeśli spodobało Ci się u mnie to dodaj mnie do obserwatorów :)
Komentarze chamskie i wulgarne będą usuwane.