poniedziałek, 23 lutego 2015

Bioelixire Argan Oil Szampon z olejkiem arganowym

Witajcie :)

Dawno nie było nic o szamponie, więc dzisiaj postanowiłam Wam co nie co o jednym takim napisać. Już go wydenkowałam, więc mogę się o nim coś wypowiedzieć :) Szampon Bioelixir Argan Oil wygrałam w rozdaniu i byłam bardzo ciekawa jak spisze się na moich dość suchych włosach. Jeśli i Wy jesteście ciekawi to zapraszam do recenzji :) 


Informacje od producenta

Gdy trapi Cię problem suchych i matowych włosów idealnym rozwiązaniem będzie ich codzienna pielęgnacja szamponem Argan Oil. Dzięki zawartości olejku arganowego w połączeniu z olejkiem słonecznikowym i jojoba oraz zawartości witaminy E, nasze włosy poddane zostaną działaniu skutecznej formuły, która regeneruje zniszczone włosy, nawilża je, przywraca naturalny blask, działa przeciwutleniająco i chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Przy tym wszystkim jest wyjątkowo łagodny dla skóry głowy.

Szampon Argan Oil z olejkiem arganowym to pewny ratunek dla suchych i matowych włosów.

  • Kwasy tłuszczowe oleju arganowego dotleniają i odbudowuje strukturę włosa.
  • Witamina E odpowiedzialna jest za odpowiednie nawilżanie i spowolnienie efektu starzenia się włosów.
  • Olejek słonecznikowy powstrzymuje przed utratą wody oraz posiada właściwości regenerujące.
  • Olejek jojoba powoduje lepsze przyswajanie i wchłanianie się składników pochodzących z olejku arganowego.
Pojemność: 200 ml

Sposób użycia:

Na mokre włosy małożyć niewielką ilość szamponu i delikatnie masować. Obficie spłukać wodą. W razie potrzeby czynność powtórzyć.

Ode mnie
Szampon zamknięty jest w białej buteleczce, z niebieskimi akcentami, o pojemności 200 ml. Buteleczka jest w formie walca. Wygodnie się ją trzyma w dłoni. 
Zakończona jest czarnym zamknięciem na zatrzask. Otwieranie i zamykanie nie sprawia problemu. Otwór przez który wydostaje się szampon jest, moim zdaniem, w sam raz.

Na buteleczce znajdziemy trochę informacji o szamponie...

oraz jego skład. Niektórym może oczywiście nie podpasić skład, bo zawiera m.in. SLS. Mi on nie przeszkadza :) Ale żeby nie było tak źle, to zawiera również olejek arganowy, słonecznikowy i jojoba, gdzieś po środku w składzie, które inni sobie chwalą :) 

Kolor - perłowy, z lekkim zabarwieniem beżowym.
Konsystencja - ni to rzadka, ni to gęsta. Raczej w sam raz.
Zapach - na mój nos słodki, a ja za słodkimi zapachami nie przepadam, choć ten jakoś bardzo mi nie przeszkadzał :) 

Podsumowując
Na początku średnio byłam przekonana do tego szamponu, jednak z kolejnymi myciami, moje włosy lepiej się prezentowały. Stały się jakby bardziej wygładzone, lekko nawilżone i  mniej się puszyły. Mam też wrażenie, że włosy po nim są takie lekkie, delikatnie odbite od nasady i przez to wydaje się ich więcej. 
Pomimo swoich niewielkich rozmiarów jest dość wydajny. Za każdym razem myłam włosy 2 razy i wystarczył mi na około miesiąc, a jak niektórzy wiedzą, mam dość długie włosy (gdzieś do pasa). Pieni się też przyzwoicie, nie plącze włosów i dobrze je oczyszcza. 
Wiele osób lubi, jak po umyciu włosy ładnie im pachną szamponem. Tutaj niestety tego nie doświadczymy, przynajmniej ja nie czuję, aby po wysuszeniu moje włosy pachniały tym szamponem.  
Po dłuższym stosowaniu zauważyłam u siebie taki delikatny łupież, ale tylko wtedy gdy podrapałam się po głowie, skóra zaczynała się łuszczyć. I to jest chyba jedyny minus jaki u niego zaobserwowałam :) A ogólnie jestem z niego zadowolona i myślę, że jeszcze kiedyś się na niego skuszę :) 

Cena tego szamponu to około 20 zł z tego co wyszukałam w internecie. Na promocji oczywiście kupimy go taniej :) 

Stosowaliście ten szampon? Jak u Was się spisał ten gagatek? :) 

64 komentarze:

  1. Nie miałam go jeszcze, ale zachęciłaś mnie do niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i u Ciebie się dobrze sprawdzi, jeśli się kiedyś na niego skusisz :)

      Usuń
  2. o prosze szamponów z tej serii nie widziałam zapoluje na promocji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szukaj szukaj :D Mam nadzieję, że i Ty będziesz z niego zadowolona :)

      Usuń
  3. i love argan oil..i really like to try this product
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  4. oj ten łupież mnie zniechęca, nie chciałabym takiego efektu u siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może tylko u mnie wystąpił taki lekki łupież :)

      Usuń
  5. nawet delikatny łupież mnie odraża... nie dla mnie ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam, ale jeśli powoduje łupież to raczej nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje włosy bardzo lubia olejek arganowy ale mam taką skłonosc do łupiezu ze sdzampon niestety chyba nie dla mnie a szkoda:( Podoba mi sie zostaje obserwatorem - bacznym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy ogólnie lubią olejki dlatego przed myciem smaruje je nimi :)
      Bardzo mi miło, że zostajesz ze mną na dłużej :)

      Usuń
  8. Nie miałam nigdy, ale póki co mam ulubieńców i nic więcej nie kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. czyli taki zwyklak ?:) nie raz go widziałam w promocji ale nie byłam pewna czy kupić..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no ja go całkiem polubiłam :) Jeśli moje włosy ładnie się prezentują po jakimś szamponie to mi się podoba :)

      Usuń
  10. brzmi fajnie, choć ten łupież mocno mnie zniechęca...

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam, aktualnie mam Sylveco i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mialam, ale wydaje sie byc ciekawy :) Szkoda, ze ten delikatny lupiez sie pojawil.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale w sumie nie jestem pewna na 100 % czy to jego zasługa, bo już wcześniej miewałam podobne problemy :)

      Usuń
  13. Mam z tej serii maskę i jest świetna, szamponu jeszcze nie wypróbowałam, ale niebawem zakupię :D
    Pozdrawiam, CapelliSani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jestem ciekawa jak się u Ciebie sprawdzi :)

      Usuń
  14. Nigdy nie testowałam, wygląda ciekawie, mnie slsy w składzie aż tak bardzo nie odstraszają ale ten łupież zniechęca niestety.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze,że włosy się po nim nie plątają, ale gdybym na Twoim miejscu była pewna, że to przez niego ten łupież to bym raczej go nie kupiła ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi się wydaje, że to przez szampon ten łupież, ale oczywiście mogę się mylić :) Wiesz ja mam ogólnie wrażliwą skórę głowy, i już wcześniej miałam podobny problem, tylko ostatnio tego widać nie było, a teraz znowu to zauważyłam, więc pomyślałam, że to przez długie używanie tego szamponu. Ale na 100 % pewna nie jestem :)

      Usuń
  16. jeśli włosy po tym szamponie mniej się puszą, to jest to kosmetyk dla moich kłaczków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też lubię gdy szampony niwelują puszenie :)

      Usuń
  17. Nie znam go, ale bałabym się stosować. Coś co u kogoś wywołuje mały łupież u mnie mogłoby spowodować lawinę ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh to może faktycznie nie próbuj :P Choć ja mam wrażliwą skórę głowy, więc u mnie to normalne, że się ukazyje jakiś mały łupież :P

      Usuń
  18. ten jedyny minus dyskwalifikuje u mnie ten szampon

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam i bardzo się z nim polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam tendencję do wysuszania skóry głowy przez szampony więc skoro się u Ciebie pojawił leciutki łupież to u mnie mogłoby już być trochę gorzej. Ale generalnie wygląda całkiem spoko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to chyba mógłby się podobnie sprawdzić u Ciebie jak i u mnie :)

      Usuń
  21. Ciekawy szamponik. ;)
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Skoro skóra łuszczy się po nim po dłuższym stosowaniu - to nie jest to kosmetyk dla mnie, niestety. Mój skalp i tak jest ostatnio bardzo wrażliwy, więc reaguje swędzeniem i pseudo łupieżem na prawie każdy kosmetyk :(

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja miałam też ten szampon i byłam zadowolona, zużyłam 2 sztuki razem z odżywką i w loski sa mega błyszczące ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem z niego zadowolona, pomimo tego delikatnego łupieżyku :P

      Usuń
  24. Nie spotkałam się jeszcze z tym szamponem, ale trochę mnie wystraszyłaś tym łupieżem.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję za tak wyczerującą recenzję! Zastanawiam się nad wypróbowaniu, ale boję się łupieżu... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie masz wrażliwej skóry głowy jak ja to pewnie nie powinno być problemu :)
      I cieszę się, że recenzja jest pomocna :)

      Usuń
  26. Jednak ten malutki minusik jest dużym minusem jak dla mojej skóry, a szkoda :(
    Kochana klikniesz u mnie w link w ostatnim poście ? :* http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. No dla mnie też właśnie ten minusik jest ogromnym minusem.
    Muszę bardzo uważać, aby łupież nie powrócił .

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda że spowodował lekki łupież :/

    OdpowiedzUsuń
  29. Szkoda że spowodował lekki łupież :/

    OdpowiedzUsuń
  30. nie miałam go ale może kiedyś wypróbuję :P póki co ma w zapasie jeszcze jakieś szampony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To u mnie ostatnio się pokończyły :P Trzeba zrobić zapasy :P

      Usuń
  31. Fajnie ten szampon sprawdza się w duecie z maską do włosów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maski nie mam, ale mam odżywkę, której jeszcze nie używałam :P

      Usuń
  32. Jeśli powoduje łupież, to na pewno po niego nie sięgnę....

    OdpowiedzUsuń
  33. z tej firmy znam jedynie i używam obecnie tego "ala" olejku arganowego, który swoją drogą jest super;) Szkoda, że szampon przesusza do tego stopnia, że aż pojawia się łupież, to raczej nie zachęca do ponownego zakupu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tez delikatny łupież jakoś specjalnie nie zraził, bo u mnie często są takie sytuację, a że jest nie widoczny, dlatego mi nie przeszkadza :P

      Usuń
  34. Ten łupież trochę mnie martwi, bo mam wrażliwą skórę głowy, ale ogólnie wydaje się przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam wrażliwą skórę głowy, więc po dłuższym stosowaniu, możliwe, że miałabyś tak jak ja, no ale nie wiadomo :)

      Usuń
  35. Jeszcze go nie stosowałam, jednak wydaje się być bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie miałam. Trochę boję się tego lekkiego łupieżu, ale kto wie może kiedyś się skuszę na ten szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że u Ciebie nie wystąpi łupież :) Jestem ciekawa jak u Ciebie się spisze, jeśli się zdecydujesz na ten szampon :)

      Usuń
  37. Tego szamponu co prawda jeszcze nie miałam ale mam maskę z tej firmy i jest boska :)
    Zapraszam do mnie http://realcosmetics4u.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja właśnie chyba też mam jeszcze maskę :D Ale jeszcze nie używałam :)

      Usuń
  38. miałam go kupować, ale sie jeszcze zastanowie :) moze akurat moim włosom przypasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeśli się na niego skusisz to również mam nadzieję, że Twoim włosom podpasi :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Lubię olejek arganowy, czesto go nakładam na włosy. Chyba skuszę się na ten szampon.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :) Jeśli spodobało Ci się u mnie to dodaj mnie do obserwatorów :)
Komentarze chamskie i wulgarne będą usuwane.