niedziela, 8 lutego 2015

Poczta styczniowa oraz trochę nowości

Hello! :)

Jak tam mija Wam dzionek? :) U mnie pogoda zmienna. Raz napierdziela śniegiem, a zaraz słoneczko wychodzi :) 
Dzisiaj przygotowałam post z przesyłkami, których wiele nie było oraz moimi nowościami jakie sobie zakupiłam. 
Zapraszam :)



Zacznę od przesyłek... Pierwszą przesyłką jest paczka z Ofeminin. Razem z moją przyjaciółką dostałyśmy się do testów nowych kremów L'Oreal. Przyznam, że to moje pierwsze testy na tamtym portalu, więc była to miła wiadomość. 


Drugą przesyłką jest zestaw do wybielania zębów iWhite, które otrzymałam do przetestowania. Jest to współpraca zawarta przez portal Reachblogger. Muszę powiedzieć, że dość długo czekałam na tą paczkę, bo gdzieś około 1,5 miesiąca, oczywiście po moim upomnieniu się, bo szczerze zapomniałam w pewnym momencie o tej współpracy :P Na szczęście portal świetnie zadziałał, więc paczka w końcu do mnie dotarła :) 


No i z przesyłek to tyle :) Teraz czas na moje nowości. Będą to głównie książki z żarełkiem. Choć ja w domu nie gotuje, bo tym zajmuje się mój Jacek, to często to ja wymyślam co będziemy jeść, a on to wykonuje :D Wiem fajny układ hehehe 
Z nowości będą także ciuszki, które bardzo lubię kupować, szczególnie wtedy jak są jeszcze wyprzedaże :D 

Zacznijmy więc od książek... Kupiłam je w Carrefourze oraz w Stokrotce oczywiście w promocji :D Domyślam się, że w wielu sklepach teraz jest podobna akcja. Oczywiście były przeróżne książki, nie tylko o takiej tematyce co ja kupiłam. Każdy znajdzie raczej coś dla siebie interesującego :) 


Cena: 12,99 zł
---


Cena: 4,99 zł za sztukę
---


Cena: 2,99 zł
---


Cena: 12,99 zł
---


Cena: 4,99 zł
---


Cena: 12,99 zł
---


Dla mojego Jacka kupiłam taką bardziej historyczną książkę, żeby nie było, że tylko każe mu gotować :D 
Cena: 4,99 zł

A teraz czas na ciuszki :D 


Tunika kupiona u chińczyka. 
Cena: 19,90 zł


Czerwona sukienka kupiona w Bershce.
Cena: 14,90 zł


Szara koszulka z golfem kupiona w Terranova.
Cena: 9,90 zł


Szary sweterek kupiony u chińczyka. Trochę się wymiętolił w siatce :P
Cena: 52 zł


Spódniczka moro kupiona u chińczyka.
Cena: 22 zł


Czarny gorsecik kupiony u chińczyka.
Cena: 9,90 zł

No i dobrnęliśmy do końca! Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was za bardzo :P 

77 komentarzy:

  1. U mnie zima na całego, ponad pół metra śniegu i sypie nadal...niby fajnie, tylko szkoda że na święta nie było takich krajobrazów ;) Interesują mnie nowe kremy L'Oreal, chciałabym wypróbować serum ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie na zmiane sypie i świeci słońce :D Ja to bym w ogóle chciała, że by tego śniegu nie było i żeby nastała wiosna :D
      Jak lepiej przetestuje kremy L'Oreala to dam znać jak się spisują :)

      Usuń
  2. Kocham ubrania moro:) mam kurteczkę, dwie pary spodni i bluzeczkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam moro :D Dlatego kupiłam tą spódniczkę :D Oprócz też mam spodnie 3 pary, koszulkę i bluzę moro :D

      Usuń
  3. Ciekawa jestem tego serum loreal:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak lepiej przetestuję to dam znać jak się spisuje :)

      Usuń
  4. Ciekawią mnie te nakładki wybielające :D Czekam na efekty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne rzeczy ! sukienka z bershka super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kupiłam ją ostatnio, więc jak Ci się podoba to możesz się przejść zobaczyć czy u Ciebie jeszcze są :)

      Usuń
  6. u mnie pogoda identyczna jak u Ciebie - właśnie przestało sypać i świeci słońce ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żałuję, że ostatnio miałam mało czasu i nie kupiłam tylu ciekawych książek co Ty :) zwłaszcza ta o ziemnkakach by mi się przydała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zaglądnij do Stokrotki lub Carefoura u mnie jeszcze są te książki :)

      Usuń
  8. Bardzo ciekawi mnie te serum z Loreala. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny masz ten układ ze swoim Jackiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię takie książki z przepisami :) a z ofeminin miałam okazję współpracować już kilka razy, ten zestaw też mam i polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię czerpać jakieś pomysły z takich książek, bo nigdy nie wiem co bym zjadła :D
      Fajnie, że Ty również załapałaś się na ten zestaw z L'Oreala :)

      Usuń
  11. Bardzo fajne nowości, zwłaszcza książka z przepisami z ziemniaków :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Krem L'Oreal widziałam już, że u kilku dziewczyn sprawdziły się bardzo dobrze. Coraz bardziej mnie one ciekawią..:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dużo osób załapało się na te kosmetyki :) Jak je lepiej przetestuję na pewno coś o nich napiszę :)

      Usuń
  13. Świetne zakupy ;) A podobne książki jak ta "ziemniaczana" widziałam w Empiku, tylko odnosiły się do cebuli i pomidorów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz to ja ich nie widziałam w Empiku :D Ale fajne są takie książeczki :)

      Usuń
  14. gratuluję wygranej :) i też bym chciała mieć taki układ z facetem :D

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne nowości sobie sprawiłaś :)
    szczególnie książki do gotowania mnie zainteresowały :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Super nowości i życzę miłych testów. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja myślała ze to spodenki a nie spodniczka ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh no w sumie trochę przypominają spodenki :D

      Usuń
  18. Ileż kucharskich książek! Teraz nic tylko spędzać czas w kuchni! :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój u nas gotuje, więc to on będzie tam spędzał czas :D

      Usuń
  19. Muszę upolować książkę Ciasta serowe :D same świetne nabytki :) zaciekawił mnie ten system wybielający, ja używałam tylko Białej Perły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białej Perły nie używałam, ale słyszałam, że też jest dobra :)

      Usuń
  20. Ale Ci fajnie z tym gotowaniem Kochana :D! Tez tak chce, cos za zasadzie stoliczj´ku nakryj sie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe no to trza sobie takiego chłopa znaleźć Kochana :D

      Usuń
  21. Loreala mam i ja i jestem bardzo zadowolona. Czerwona sukienka przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem ciekawa tego zestawu do wybielania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak go przetestuję, to na pewno będzie recenzja :)

      Usuń
  23. Szary sweterek piękny ...no i nakupiłaś książek i teraz będziesz wymyślać co byś zjadła a "kucharz" będzie musiał wykonać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe dokładnie taki był zamysł :D Będę musiała się wziąć za ich głębsze przeglądnięcie :D

      Usuń
  24. ile książek, będziesz się z nami dzieliła z nich przepisami:D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm w sumie to nie wiem :D Jak będzie jakiś super fajny przepis to będę mogła tutaj jakiś wrzucić :D Ogólnie to je kupiłam, żeby znaleźć jakiś pomysły na obiad, bo nigdy nie wiem co bym zjadła :D

      Usuń
  25. w Trójmieście identyczna pogoda wczoraj była :)
    zakupy bardzo fajne :) tunika i sweterek od chińczyka najbardziej mi się spodobały :)
    co do gotowania to my z Markiem mamy taki sam układ :D on się pyta co ja chcę, ja mówię i on to robi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo takie układy są najlepsze :D heheheeh :D Zresztą uważam, że faceci (przynajmniej niektórzy) potrafią lepiej gotować/przyprawić od kobiet :)

      Usuń
  26. Lubię gotować i uwielbiam kupować książki w takich niskich cenach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja gotować nie specjalnie, ale na szczęście mój lubi :D

      Usuń
  27. Jestem ciekawa tego produktu do wybielania zębów :)

    OdpowiedzUsuń
  28. A u mnie cały czas jest szaro i buro. I jest śnieg, który powoli zamienia się w ciapę :(

    Ostatnio chciałam nakupować sobie książek kucharskich, ale nie mam ich gdzie trzymać ^^ A mój W. stwierdził, iż zawsze mogę znaleźć przepisy w internecie ;]

    OdpowiedzUsuń
  29. Cena sukienki z Bershki mnie powaliła ; o
    czemu u mnie nie ma Bershki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w Bershce są często bardzo fajne wyprzedaże i można kupić fajne ciuszki w niskich cenach :)

      Usuń
  30. Książki są świetne, a szczególnie ta o ziemniakach :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zakupy :) Szczególnie książki przypadły mi do gustu, chyba muszę się wybrać do Cerfa :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie fajne to fioletowe kółko zrobiłaś na początku wpisu. :)
    Podoba mi się bardzo, ale to bardzo szary sweterek, śliczny jest.
    Co do książek, ziemniaka dał kiedy mojemu Szczepanowi kolega na urodziny. Ale wtedy bardziej chodziło mu o kształt książki że śmieszny i dlatego ją wybrał. (swoją drogą przepisy ma fajne w środku)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe dziękuję :D
      No mi się też kształt tej książki spodobał :D A że lubię ziemniaki to tym bardziej wzięłam ją, żeby sobie w domu przeglądnąć co ciekawego można z nich zrobić :D

      Usuń
  33. Ja właśnie w tym tygodniu kupiłam sobie to serum L'oreal. Ciekawe jak się u mnie spisze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa jak się sprawdzi u Ciebie :)

      Usuń
  34. Bardzo przyjemne nowości.

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne nowości, zwłaszcza książki z przepisami :)

    OdpowiedzUsuń
  36. poszalałaś z książkami kulinarnymi - miłego pichcenia :)

    OdpowiedzUsuń
  37. No to Monia będziesz szaleć w kuchni ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :) Jeśli spodobało Ci się u mnie to dodaj mnie do obserwatorów :)
Komentarze chamskie i wulgarne będą usuwane.