Witajcie :)
Dzisiaj będzie post narzekający, a na co będę narzekać to chyba wszyscy się domyślają... Tak na firmę Złote Wyprzedaże. A dlaczego? Bo mnie bardzo wpienili swoim zachowaniem i totalną olewką na klienta...
Już gdy pierwszy raz u nich coś zamawiałam wyszły jakieś jaja. Na przesyłkę od nich trzeba czekać coś około miesiąca. Domyślam się, że ściągają te rzeczy z Chin, bo na przesyłki z Chin także trzeba tyle czekać. Zawsze datę dostawy możemy sobie sprawdzić na naszym koncie. Ja oczywiście musiałam sobie dłużej poczekać na paczkę, bo coś tam się stało, ale oczywiście nie poinformowali mnie w żaden sposób o tym, ani mailowo, ani telefonicznie. Sama musiałam do nich zadzwonić i się dowiedzieć co się dzieje, czego nie mam jeszcze paczki jak już jest po terminie. Ale mniejsza z tym.
Po jakimś czasie, skusiłam się na drugi zakup u nich. W promocji była bielizna marki Kinga. Mój rozmiar stanika często ciężko znaleźć, a Kinga akurat produkuje moje rozmiary, więc pomyślałam czemu nie! Zauważyłam, że mają także majtki do zestawu to także zamówiłam, żeby mieć cały zestaw, ale głównie zależało mi na staniku.
Zadowolona oczekiwałam z niecierpliwością na przesyłkę. Wybrałam dostawę do paczkomatu. Kiedy dostałam smsa, że moja paczka czeka w paczkomacie od razu poleciałam ją odebrać. Wyciągając ją ze skrzyneczki wydała mi się coś mała. I już sobie pomyślałam, no żeby nie było żadnych jaj. Otwieram paczkę i co? SAME MAJTKI!!!! Normalnie się we mnie zagotowało. Tyle czekania, a tu żadnej wiadomości, że nie otrzymam pełnego zamówienia i czy w ogóle chcę taką paczkę otrzymać... Tylko jakiś świstek w paczce, że zamówienie nie zostało w części zrealizowane przez ich dostawce. A co mnie to obchodzi? Czego mnie nikt o tym fakcie wcześniej nie poinformował, tylko musiałam aż miesiąc czekać, a sami wiedzieli o tym wcześniej. Mogli wysłać głupiego maila i napisać jaka jest sytuacja, inaczej by to wyglądało. Jak widać mają gdzieś swoich klientów.
Wkurzona napisałam do nich maila, dlaczego mnie nikt nie poinformował o jakichkolwiek zmianach w transakcji i, że jest to bardzo nieprofesjonalne zasłanianie się dostawcą jak sami nie zrobili nic w tym kierunku. Oczywiście nie przyjmuję takiej paczki, bo to na czym bardziej mi zależało to nie otrzymałam i mają na swój koszt załatwić kuriera żeby odebrał paczkę, a mi zwrócili pieniądze.
Na pieniądze musiałam oczywiście czekać jakieś 14 dni od momentu kiedy oni otrzymają zwróconą paczkę. Na szczęście pieniądze otrzymałam, ale niesmak do tej firmy pozostał. Traktują swoich klientów z totalną olewką nie informując o niczym. Trzeba samemu się dopominać o jakieś informacje.
Dodatkowo wystawiłam im opinię na Opineo, możecie się domyślić jaką śliczną :) Po jakimś miesiącu otrzymałam informację na maila od Opineo, że moja recenzja została zakwestionowana przez firmę Złote Wyprzedaż. Normalnie mi się śmiać chciało. Po niewielkiej wymianie zdań, a z ich strony to była jedna wiadomość, wyszło na moje i moja opinia została opublikowana. Chcieli mnie przekupić jakimiś rabatami przy następnym zakupie u nich, ale im napisałam, że chcę być fair wobec innych ludzi, którzy czytają takie serwisy, i nie będę ich okłamywać, że wszystko jest super! I nie potrzebne mi są ich rabaty.
Na koniec napiszę, tak jak to kiedyś przeczytałam w opiniach "firma dla ludzi o mocnych nerwach" :) Tak więc, jeśli myślicie o zakupach u tej firmy to NIE POLECAM!
Czy ktoś z Was miał również podobne przeżycia z tą firmą jak ja?
Nigdy nie zamawiałam nic na tej stronie :) Ale zachowanie tej firmy... bez komentarza.
OdpowiedzUsuńDokładnie, szkoda, nawet słów na to wszystko...
Usuńno proszę, przeglądałam rzeczy na ich stronie już wiele razy - mają mnóstwo reklam i odsyłaczy w sieci, więc ciężko jest się nie zainteresować. Teraz będę pamiętała, żeby już tam nie wchodzić ;)
OdpowiedzUsuńWystarczy wejść na Opineo i zobaczyć ile ostatnio się posypało na nich negatywów. Pewnie, że mają atrakcyjne oferty, ale nie wiem czy są warte takich nerwów i użerania się z tą firmą :)
UsuńFaktycznie zakupy Ci się nie udało i wcale się nie dziwię, że się zawiodłaś i nie zamówisz u nich więcej. Ja również będę uważać, choć obecnie od jakiegoś czasu bez przyczyny zablokowali mi konto, więc nawet nie zaglądam już tam :P
OdpowiedzUsuńNo nie mów? Ciekawe dlaczego Ci zablokowali... :|
UsuńNigdy nie słyszałam o tej stronie :O i chyba podziękuję :)
OdpowiedzUsuńzapraszam również do mnie :) http://testacja.blogspot.com
PS> oczywiście obserwuję :)
No to tylko się cieszyć :)
UsuńOczywiście zaglądnę do Ciebie :)
Taka firma to kpina.
OdpowiedzUsuńDokładnie...!
UsuńBrak słów na to w jaki sposób Cię potraktowali..
OdpowiedzUsuńPatrząc na opinię nie tylko mnie :/
UsuńNie znam tej firmy, a teraz na pewno z niej już nie skorzystam!:)
OdpowiedzUsuńJa niestety ją poznałam :/
UsuńFaktycznie zachowali się nie w porządku.
OdpowiedzUsuńNa szczęście nigdy nie miałam do czynienia z tą firmą, współczuję.
OdpowiedzUsuńNie miałam na szczęście i raczej nie skuszę się na ich produkty. Co za bezczelne... tak robić ludzi w balona. Nie do pomyślenia!
OdpowiedzUsuńPrzykro to, ale cóż poradzić :/
UsuńCzasem lepiej zapłacić ciut więcej, ale kupić od pewnego sprzedawcy, bo to faktycznie przychoga tylko dla ludzi o mocnych nerwach ;) Sama lubię gdy zamówienie przychodzi mi szybko, bo na tym najczęsciej mi zależy kiedy zamawiam wysyłkowo :)
OdpowiedzUsuńCo racja, to racja :)
Usuńdobrze wiedzieć bo maile rozsyłają i zachęcajądo zakupu często
OdpowiedzUsuńJa na szczęście nic u nich nigdy nie zamawiałam, ale ich zachowanie mnie poraziło :/ jak można tak traktować klienta...
OdpowiedzUsuńdobrze wiedzieć! czasami kusi mnie, by zrobić u nich jakieś zakupy, ale nie chcę się tak denerwować jak Ty- w końcu zakupy mają być przyjemnością;)
OdpowiedzUsuńDobrze, że nigdy nic nie kupowałam na złotych wyprzedażach :)
OdpowiedzUsuńO kurcze. Dobrze, że piszesz zawsze to przestroga dla innych potencjalnych klientów.
OdpowiedzUsuńPozdrawiam Emm
Dlatego o tym napisałam, żeby inni wiedzieli i na przyszłość się nie wkurzali jak ja :)
UsuńJa nie lubie takich krzywych akcji.
OdpowiedzUsuńja wręcz nie znoszę takich akcji! Normalnie się we mnie gotuje, jak coś takiego wychodzi... :/
UsuńNie znam tej strony internetowej, pierwszy raz o niej słyszę, ale po Twoich przygodach będę pamiętać, żeby czasem tam niczego nie zamawiać! :)
OdpowiedzUsuńnigdy tam nie kupowałam, ale dobrze wiedzieć.
OdpowiedzUsuńDobrze ze piszesz. Jak ta firma zobaczy, ze Twoj post wyskakuje gdzies w wynikach wyszukiwan lub monitoruje co sie o niej pisze (a przeciez sporo osob czyta Twojego bloga), to moze przyleci z przeprosinami. Moc blogosfery. Ja wrzuce u siebie na Google plus, moze jeszcze uda Ci sie namowic na to kilka osob i sprawdzimy sile blogosfery.
OdpowiedzUsuńAle Monika szkoda Twoich nerwow. Po prostu te firme omijajmy szerokim lukiem. Firm w internecie nie brakuje, a rozwscieczony klient to najlepsza rekalam na NIE. Pozdrawiam Beata
No właśnie nawet głupiego przepraszam od nich nie usłyszałam, ale szczerze już nie chcę od nich żadnych przeprosin. Po prostu będę unikać tej firmy jak ognia, żeby więcej się przez nich nie denerwować, bo szkoda nerwów :)
Usuńnigdy nie zamawiałam i na pewno nie zamówię. Przykro, że tyle się nadenerwowałaś, a zakupy powinny Ci sprawić przyjemność, a nie problem
OdpowiedzUsuńPrzynajmniej teraz wiem, żeby już tam nie zamawiać :)
UsuńJa też nie zamawiałam i bez komentarza zostawię resztę :]
OdpowiedzUsuńSłyszałam o tych Złotych Wyprzedażach, ale nigdy się nie skusiłam... jak już słyszę słowo "wyprzedaż" to mam bardzo mieszane uczucia. Często można się nadziać...
OdpowiedzUsuńPrzykro mi, że masz takie złe doświadczenia z tym sklepem. Nigdy o nim nie słyszałam i na pewno się nie skuszę na zakupy.
OdpowiedzUsuńNie zamawiałam tam i raczej już nie zamówię.
OdpowiedzUsuńBrak słów, dobrze, że chociaż oddali Ci kasę...
Ja miałam różne niefajne przygody z innymi internetowymi sklepami, ale na szczęście wszystko kończyło się po mojej myśli :)
Lol same majtki...masakra i to skasowanie opinii bez jaj ;/ Dobrze wiedzieć czego unikać!Ja takiej akcji z firmą online jeszcze nie miałam za to na miejscu u siebie w mieście toczyłam walke z firmą SFERIS po tym jak sprzedali mi wadliwego tableta.
OdpowiedzUsuńNie skasowali tylko nie chcieli żeby została opublikowana :)
UsuńA to firmy SFERIS nie znam, chyba u nas jej nie ma :) Mam nadzieję, że sprawa rozwiązałam się na Twoją korzyść :)
nic tam na szczęście nie kupowałam.
OdpowiedzUsuńMogłaś odpisać, że nie potrzebujesz rabatów, bo to Twoje ostatnie zakupy w tym sklepie. No mają tupet. Każdemu zdarza się jakaś obsuwka, ale grunt, to dobry kontakt- wszystko przecież można załagodzić. U mnie na blogu też dziś mała aferka ;p haha
OdpowiedzUsuńNo dokładnie. Jakby się do mnie odezwali wcześniej, przecież inaczej bym zareagowała i cała ta akcja nie wpieniłaby mnie tak. A tak to oni mają w dupie, o niczym nie informują i myślą, że jest spoko. Chyba, że oni mają inne pojmowanie jak powinno się traktować klientów :|
UsuńTo idę zaglądnąć co tam u Ciebie :P hehe
Nie zamawiałam tam jeszcze. Ale niektóre ceny mocno kuszą :)
OdpowiedzUsuńPowalona firma jednym słowem ... a dostaje od nich co chwile spam ... muszę zablokować :P
OdpowiedzUsuńCyrk na kółkach :O wiem, że miałam kiedys cos u nich zamawiac ale jednak sie nie zdecydowalam i widze ze dobrze zrobilam :)
OdpowiedzUsuńNie korzystałam nigdy z tej stronki, dobrze wiedzieć jak postępują :/
OdpowiedzUsuńna szczęście styczności z nimi nie miałam i nie zamierzam mieć po takim wpisie
OdpowiedzUsuńNigdy nic u nich nie kupowałam i widzę, że dobrze zrobiłam a moja intuicja działa bez zarzutu :D
OdpowiedzUsuńSłyszałam same negatywne opinie o nich, a w dodatku sprzedają podróby ;/
OdpowiedzUsuńJa zawsze sprawdzam zawartość paczki przy kurierze
No ja zamówiłam do paczkomatu, więc u mnie kuriera nie było :) Tak coś właśnie myślałam, że to podróby, jak tak tanio sprzedają niektóre rzeczy...
Usuńdobrze że o tym napisałaś, bo kilka razy już byłam o krok od zakupu u nich, nawet ostatnio o tym myślałam ale zawsze coś stało na przeszkodzie ( i chwała za to!) bo to co piszesz to jedna wielka masakra ;/
OdpowiedzUsuńno widzisz coś Ci dawało znaki żebyś tam nie zamawiała :P hehe
UsuńNie zamierzam od nich kupować ;)
OdpowiedzUsuńŚwietnie, że napisałaś taki wpis! To się ceni. Takie firmy według mnie trzeba tępić bo to jest totalna żenada. Dostają pieniądze i nic innego ich nie obchodzi, a Ty się martw czy doszło czy cale czy w ogóle to co trzeba. Masakra.
OdpowiedzUsuńA Tobie współczuję, bo ja nienawidzę takich sytuacji. A co jakbyś czekała na coś co Ci jest potrzebne jak najszybciej? Oczywiste że powinni Cię informować o wszelkich zmianach. Także dobrze że ich tam obrobiłaś na Opineo :)
Też nie znoszę takich akcji, dlatego chciałam innych przestrzec przed tą firmą. Na szczęście nie zamówiłam nic pilnego, bo bym chyba wyszła z siebie :P
UsuńTo jest niepoważne.. Nigdy tam nie trafiłam nawet, ale po przeczytaniu Twojego posta wiem że na pewno nie zajrzę. Jak można tak nie dbać o klienta? Prędzej czy później ludzie się poznają..
OdpowiedzUsuńno widziałam, że ostatnio posypało się na nich dużo negatywnych opinii, więc o czymś to już świadczy...
UsuńEh, po co Ci same majtki? Komplet to komplet... Niestety coraz więcej takich niesolidnych firm.
OdpowiedzUsuńjuż wolałabym żeby mi stanik wysłali a majtek nie, bo majtki dość łatwo mi znaleźć na siebie, a ze stanikiem w moim rozmiarze już gorzej...
UsuńNigdy nie zamawiałam niczego na tej stronie i chyba dobrze :) Zachowanie firmy, brak słów... :/
OdpowiedzUsuńMoja koleżanka z tej firmy kupiła zegarek Kors który jej się popsuł po dwóch dniach noszenia... wątpliwe czy był oryginalny..
OdpowiedzUsuńno ktoś wcześniej napisał, że podobno podróby sprzedają, więc to całkiem możliwe, że nie był oryginalny :/
UsuńNa szczęście nie miałam wątpliwej przyjemności zamawiać coś z tej strony i raczej się nie skusze ;) Dobrze, że o tym piszesz :)
OdpowiedzUsuńLepiej przestrzegać innych przed takimi firmami, bo szkoda nerwów :)
UsuńTutaj też mamy takie firmy i powiem Ci, że robią dokładnie to samo :) Niby super wyprzedaże, na paczkę się czeka wieki, a później same problemy. Staram się unikać tych stron.
OdpowiedzUsuńTak to właśnie jest :/ dajemy się naciąć, a potem otrzymujemy tylko chamstwo...
OdpowiedzUsuńja nigdy nie robiłam tam zakupów.. no i chyba nie zrobię;)
OdpowiedzUsuńPodejście do klienta bardzo kiepskie.
OdpowiedzUsuńdobrze że wspominasz, bo jednak firmy z takim podejściem powinny dostać antyreklame, uchronisz dzieki temu kogoś kto moze chcial tam kupić, a by sie tylko zawiódł
OdpowiedzUsuńhttp://zyciowa-salatka.blogspot.com/
Wiele razy chciałam coś od nich zamówić, ale dzięki Twojej opinii już nigdy nie zajrzę na ich stronę... Chamstwo nie zna granic, przegięli !
OdpowiedzUsuńPozdrawiam ;)
także bym się nieźle zdenerwowała, a tak reklamują tą stronę w prasie kobiecej a tu proszę taki nieprofesjonalizm, szkoda gadać.
OdpowiedzUsuńBardzo dobrze, że o tym napisałaś, moim zdaniem o każdej takiej sytuacji powinno się pisać w internecie, może wreszcie wszystkie te śmieszne firmy zaczną ludzi traktować poważnie...
OdpowiedzUsuńNigdy niczego tam nie kupowaliśmy, choć niekiedy mieliśmy ochotę.
OdpowiedzUsuńBez komentarza..........
nigdy nie zamawiałam nic, no i po twoim wpisie już raczej nie zamówię :) bo faktycznie masakra..
OdpowiedzUsuńdobrze wiedzieć, bo jestem zalogowana na tym portalu
OdpowiedzUsuń____________________________
ps. a u mnie? piękna, tiulowa spódnica <3
Nigdy o nich nie słyszałam. Powinni bardziej szanować klientów. Dobrze, że przynajmniej oddali Ci pieniądze :)
OdpowiedzUsuńkilka razy zbierałam się do zakupów u nich, jakoś nigdy dość skutecznie... jak widać nie mam czego żałować :)
OdpowiedzUsuńFajnie, że napisałaś tego posta :) sama chciałabym o takiej sytuacji powiedzieć każdemu dookoła, w dodatku jest szansa, że ktoś inny się na nich nie natnie :)
OdpowiedzUsuńPouczający post. Ja nie zamawiam rzeczy przez Internet, więc nie miałam takiej sytuacji i oby nigdy nie nastąpiła. ;)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam. :*
Sytuacja nie tylko nieprofesjonalna, ale zwyczajnie zabrakło w ich działaniu zwykłego ludzkiego czynnika.
OdpowiedzUsuńAż idę poczytać na ceneo :)
OdpowiedzUsuńtfu, opineo
Usuńhehe no ja nie wiem skąd im się wzięło wcześniej tyle pozytywnych opinii :) Chyba, że wcześniej funkcjonowali lepiej :)
UsuńNic od nich nie kupowałąm, choc kilka razy mnie korciło i jak widać całe szczęście! Co za prostaki, że jeszcze próbowali Cię przekupić:/
OdpowiedzUsuńCo do staników to mam identyczny problem :P mojego rozmairu w popularnych sklepach nie ma, mam tylko takie dwa stacjonarne miejsca gdzie mogę kupić a tak to przez internet zamawiam.p
Mogę polecić Ci stronkę kontri.pl dużo tam zamawiałam i zawsze wszystko jest super, a rozmiar stanika praktycznie każdy tam dostaniesz :)
no mi właśnie potrzeba taki z małym obwodem , bo nigdzie praktycznie takiego nie ma. Właśnie Kinga robi moje rozmiary, dlatego skusiłam się na zakup, ale jak widać dupa wielka wyszła :| Nie wiem czy czasami już na tej stronce nie byłam, ale na pewno zajrzę tam :)
Usuńoch mam to samo malutki obwodzi a miseczka duża :P
Usuńdostanie takiego stanika to nie lada wyczyn! Ja przeważnie kupuję z firmy MAT albo GAIA, Gorsenia też jest ok, choć mam wrażenie, że ich staniki dość szybko się rozciągają.
Wszystkie firmy są dostępne na tej stronce :)
A o firmie Kinga pierwszy raz słyszę, muszę rozejrzeć się za ich bielizną :)
To ja chyba pierwszą firmą jaką znalazłam była właśnie Kinga, że ma dość duży wybór, ale jakoś nigdy nie zamówiłam ich staników. No tej stronce co podałaś widziałam, że też jest ta firma :)
UsuńMnie na szczęście nie kuszą ich ofeerty ;) Wspólczuję Kochana ;*
OdpowiedzUsuńMnie już teraz też nie :P hehe :*
UsuńNo to współczuję Ci Kochana tych nerwów, ja to chyba bym ich rozniosła przynajmniej w myślach :D
OdpowiedzUsuńhehehe a myślisz, że tego w myślach nie zrobiłam? :D
UsuńPrzyznam, że w zeszłym roku zapisałam się do ich Newslettera, bo kusiło mnie parę rzeczy. Nie skusiłam się na nic - może i dobrze? Znając mnie to ogarnęłaby mnie niesamowita wściekłość - napisałabym im niemiłego e-maila i do tego wystawiła niezbyt miłą opinię ^^
OdpowiedzUsuńhehe no ja dokładnie tak zrobiłam :D Pisałam do nich maile no i wystawiłam bardzo negatywną opinię :D
Usuń