środa, 8 lipca 2015

HIT! Cukrowy Peeling Do Ciała z Masłem Shea i Olejem Żurawinowym GoCranberry

Heja :)

Czas na kolejną recenzję kosmetyku, który otrzymałam do testów od Nova Kosmetyki, czyli peelingu cukrowego :) Olejek o którym pisałam ostatnio mnie bardzo zachwycił KLIK. Na peelingu również się nie zawiodłam :) 


Informacje od producenta


Cukrowy Peeling Do Ciała z Masłem Shea i Olejem Żurawinowym przeznaczony jest do pielęgnacji każdego typu skóry. Dzięki zawartości drobinek brązowego cukru wspomaga mikrokrążenie, doskonale wygładza oraz usuwa zbędny naskórek. Peeling ujędrnia i regeneruje skórę. Masło Shea skutecznie ją zmiękcza pozostawiając uczucie gładkości i jedwabistości. Olej winogronowy oraz żurawinowy delikatnie natłuszczają. Doskonale przygotowuje skórę do dalszej pielęgnacji, zwiększając wnikanie substancji aktywnych zawartych w kosmetykach. 


Składniki aktywne
Olej żurawinowy - zawiera kwasy omega-3, omega-6 i omega-9 w idealnej proporcji, niespotykanej nigdzie indziej. Olej z nasion żurawin jest źródłem kompletnej witaminy E, zawiera komplet tokoferoli i tokotrienole - nazywane super witaminą E. Olej żurawinowy może pomóc w łagodzeniu swędzenia, łuszczenia i stanach podrażnienia. 

Cukier trzcinowy - drobinki cukru delikatnie złuszczają obumarły naskórek i poprawiają mikrokrążenie. Oczyszczona i jędrna skóra jest przygotowana na przyjęcie składników odżywczych w dalszej pielęgnacji.

Masło Shea (Karite) - wykazuje ogromne działanie pielęgnacyjne, natłuszcza i nawilża. Dzięki niemu skóra jest gładka i miękka. Redukuje podrażnienia i jest pomocne przy likwidowaniu poparzeń słonecznych. Jest naturalnym filtrem UV. Chroni przed wysuszeniem, starzeniem, słońcem, mrozem i wiatrem. Wspomaga utrzymanie wody w komórkach skóry. Działa łagodząco i odżywczo.

Olej winogronowy - lekki olej bardzo dobrze tolerowany przez skórę. Dostarcza jej cennych witamin (E, C, D) oraz kwasów (m.in. linolowego). Jest silnym antyoksydantem. Oferuje bardzo dobre właściwości zmiękczające, ochronne, regeneracyjne i przeciwstarzeniowe. Działa wygładzająco na skórę i nadaje jej sprężystości.

Witaminę E - zwaną "witaminą młodości". Neutralizuje wolne rodniki, odpowiedzialne za procesy starzenia się skóry, opóźniając powstawanie zmarszczek. Chroni lipidy naskórka oraz włókna kolagenowe i elastynowe skóry przed zniszczeniem, zapewniając barierę przed szkodliwym wpływem środowiska. Ma również działanie zmiękczające i wygładzające.

Ode mnie

Po otwarciu tekturowego pudełeczka, w oczy rzuca się niewielki, przeźroczysty, plastikowy pojemniczek o pojemności 200 ml. Zakręcany jest na szeroką, aluminiową nakrętkę. 




Na tekturowym pudełeczku znajdziemy kilka informacji o produkcie.



Podobnie jak przy olejku, peeling ma bardzo krótki skład: cukier trzcinowy, olej winogronowy, masło shea, witamina E, olej żurawinowy. Dodatkowo, kupując ten produkt wspierasz fundację Mam Marzenie :) 


Kolor - mleczny z brązowymi drobinkami cukru.
Konsystencja - miękka, puszysta i tłustawa. Łatwo rozprowadza się na skórze. 
Zapach - przyjemny, słodki. Wyczuwam tam zdecydowanie nutę cukru trzcinowego. W sumie kojarzy mi się trochę z zapachem świeżo zrobionej waty cukrowej :)

Opinia

Powiem szczerze, że pierwszy raz mam do czynienia z peelingiem cukrowym. Nigdy wcześniej ich nie używałam. Zawsze były to raczej peelingi solne, które były raczej ostre. Tym razem zdecydowałam, że wypróbuję peeling cukrowy i sprawdzę czym się różnią. Chyba muszę stwierdzić, że cukrowy bardziej przypadł mi do gustu :) Tak więc po kolei...

Choć opakowanie wydaje się być małych rozmiarów, to jest dość wydajny, gdyż należy go używać 1-2 razy w tygodniu. Peeling, podobnie jak olejek stosowałam tylko na wybranych partiach ciała, czyli tych najbardziej narażonych na rozstępy, czyli brzuch, biust, boczki. Drobinki cukru przyjemnie masowały skórę, powoli się rozpuszczając, ale nie do końca. Oczywiście peelingu używałam podczas kąpieli, na mokro. Po spłukaniu wodą, skóra była bardzo dobrze nawilżona. Pozostała na niej tłusta warstwa, jak to było u mnie przy peelingach solnych. Jednak po wytarciu ręcznikiem nie czuć już tej tłustej warstwy i pozostaje dobrze wygładzona, ujędrniona i usunięta ze zbędnego naskórka skóra. Ułatwia także wnikanie substancji aktywnych zawartych w innych kosmetykach, które będziemy nakładać po kąpieli. U mnie był to olejek żurawinowy :)
Skład ma równie świetny, jak miał olejek do ciała. Prosty, krótki i bez chemii :)

Moim zdaniem peeling cukrowy jest łagodniejszy od solnego, więc nie podrażni nam skóry, jak to może zrobić mocny solniaczek :) Dodatkowo, ma piękny słodki zapach, który jak już wcześniej wspomniałam, kojarzy mi się z watą cukrową, a wata cukrowa kojarzy mi się z różnymi imprezami i festynami na świeżym powietrzu, czyli pozytywnie :)

Cena tego peelingu to 35,50 zł i możecie go zakupić TUTAJ.

Możecie także, wygrać go u mnie w konkursie, razem z olejkiem żurawinowym. 

KLIK

Dziękuję firmie Nova Kosmetyki za możliwość przetestowania produktu. Fakt ten nie miał wpływu na moją opinię.

FANPAGE NA FB

Kto z Was miał możliwość używać tego peelingu? Jakie są Wasze doświadczenia z nim? :) Wolicie peelingu solne czy cukrowe? :)

86 komentarzy:

  1. Wolę cukrowe ze względu, że nie zrobią krzywdy jak mamy ranki, ale solnych też zdarzyło się mi używać:) jako fanka cukrowych ten chętnie widziałabym u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja także bardziej teraz polubiłam cukrowe :D Wcześniej tylko solnych używałam i to był błąd :D hehe

      Usuń
  2. Czuję się nim bardzo zachęcona :D Świetny skład :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor i konsystencja z tego co widzę są cudowne po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze za młoda jestem ale chyba kupię :D
    Na moim blogu pojawił się nowy post: http://to-moje-przeznaczenie.blogspot.com/2015/07/zmiany-w-zyciu.html
    Wpadniesz i skomentujesz? Obs za obs? daj znać na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że ten peeling nie ma ograniczenia wiekowego :)

      Usuń
  5. Miałam krem do twarzy tej firmy i był nawet ok, o peelingu nie słyszałam jeszcze, bardzo mnie nim zaciekawiłaś, chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam peeling solny , też występowała ta warstwa o której piszesz ale mnie się to podobało bo nie musiałam się już balsamować, to naturalne oleje a nie parafina. dla mnie super kosmetyk. ten peeling także wypróbuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie właśnie ta tłusta warstwa także w ogóle nie przeszkadza i też ją lubię :) Ale czytałam nie raz, że wiele osób takiej warstwy nie lubi :) Ja oczywiście do nich nie należę :D

      Usuń
  7. Kocham wszelkie peelingi do ciała :).

    OdpowiedzUsuń
  8. super skład, z pewnością byłabym z niego zadowolona bo lubię peelingi cukrowe i solne. Ma ciekawą konsystencję, i na pewno urzekający zapach :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy produkt, lubię wszelakie peelingi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też go mam, czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Od dawna chcę go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to wygrania u mnie w konkursie, więc zapraszam :)

      Usuń
  12. Kusi mnie już od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prezentuje się rewelacyjnie, aż mam ochotę na niego. Firma jest mi całkowicie obca, więc czas najwyższy zapoznać się z ich ofertą.
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma ma na prawdę godne uwagi kosmetyki i do tego z fajnymi składami :)

      Usuń
  14. Bardzo ciekawy post! Z resztą blog jest jeszcze lepszy. Z chęcią zapraszam też do mnie... :) Ja dopiero zaczynam i potrzebuję wsparcia... Miło będzie jak ci się spodoba i mnie zaobserwujesz... Oczywiście się odwdzięczę... :*
    Pozdrawiam
    Ola
    Kliknij tutaj
    lub tutaj :*

    OdpowiedzUsuń
  15. miałam wersję solną i byłam bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. :D Zapraszam na konkurs, w którym jest on do wygrania razem z olejkiem :)

      Usuń
  17. chciałabym wypróbować ;) zachęcająco wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda świetnie - bardzo chętnie bym się z nim poznała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby co jest do wygrania u mnie w konkursie :) Jutro się konkurs właśnie kończy :)

      Usuń
  19. mam w planach zakupy u nich ale dopiero jak uszczuplę nieco zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na konkurs do mnie, może akurat uda Ci się go wygrać :)

      Usuń
  20. Wygląda na świetny zdzierak! Muszę zapoznać się z nim bliżej, jak tylko zapasy nieco pomniejszę :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Na razie muszę pokończyć to co mam w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. super że kupując kosmetyk wspiera sie szczytny cel!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładnie wygląda ale nie znoszę jak peeling zostawią tłustą warstwę na skórze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie ją lubię :) No ale każdy ma inne upodobania :)

      Usuń
  24. kocham peelingi i ten wyglada zachecajaco

    OdpowiedzUsuń
  25. Najczęściej sięgam po peelingi cukrowe, ale ten też chętnie bym spróbowała. Podoba mi się konsystencja.

    OdpowiedzUsuń
  26. Po takim peelingu to nawet balsam nie jest potrzebny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no jak ktoś nie ma bardzo wymagającej skóry, czyli tak jak ja, to na pewno :D

      Usuń
  27. Bardzo fajnie wyglada:) nie miałam nic z tej firmy, ale chciałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam kiedyś krem pod oczy tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. jego wygląd mnie zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam, lubię i na pewno do niego wrócę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, że u Ciebie też się sprawdził :)

      Usuń
  31. Oj nie miałam jeszcze peelingu cukrowego. Bardzo ciekawy produkt, konsystencja ; ) . Muszę kiedyś taki wypróbować, jak pokończę zapasy.

    OdpowiedzUsuń
  32. Mm wygląda kusząco, nigdy nie miałam jeszcze peelingu tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc zapraszam do konkursu :) Może uda się go wygrać :)

      Usuń
  33. chętnie sama go wyprobuję :)
    fajny blog obserwuję i liczę na uczciwy rewanż :)

    http://syllenadagga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Od pewnego czasu bardzo ciekawią mnie produkty tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. akurat nie mam zadnego peelingu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to dobra okazja, aby wziąć udział w konkursie :) Może akurat się uda wygrać :)

      Usuń
  36. Ja zapraszam na swoje rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Czytałam już o tym peelingu wiele dobrego i Twoja recenzja tylko to potwierdza, że jest on naprawdę godny uwagi. Zresztą to widać od razu po składnikach :) Fajnie, że kupując peeling można też przyczynić się do pomocy dla fundacji, nie wiedziałam o tym wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie, ze strony firmy, że pomaga fundacji :) A peeling oczywiście jest super i bardzo się z nim polubiłam :)

      Usuń
  38. Wata cukrowa... pyszne skojarzenie :D interesujący kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wygląda intersująco :) Aż mam ochotę go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na konkurs :) Może uda się wygrać :)

      Usuń
  40. Skład marzenie! Dokładnie takie lubię, nawet tą tłustą warstwę z masła shea uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Same plusy :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  42. wgląda bardzo ciekawie, no i skład też porządny :) bardzo bardzo interesujący kosmetyk! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Podoba mi się jego konsystencja i oczywiście skład :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Konsystencja wygląda smakowicie. Lubię kosmetyki tego producenta ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jestem maniaczką peelingów, chętnie bym go przetestowała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam go wypróbować :) Bo jest na prawdę bardzo fajny :)

      Usuń
  46. A mi bardzo odpowiada jak peeling pozostawia po sobie tłustą warstwę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi także odpowiada ta tłusta warstwa, ale wiem, że wielu osobom nie za bardzo :)

      Usuń
  47. Ciekawie wygląda, chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Cieszę się ze trafiłam na tą recenzję. Na pewno spróbuję kosmetyku!

    OdpowiedzUsuń
  49. Jest na mojej wishliście! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja zawsze robię z kawy ale ten wygląda zachęcająco ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat za zapachem kawy nie przepadam :P Ten akurat ma bardzo przyjemny zapach :)

      Usuń
  51. Bardzo lubię peelingi, szczególnie te, które nie wysuszają skóry. Z pewnością wypróbuję, tym bardziej, że Twoje recenzje u mnie się sprawdzają :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to bardzo się cieszę :) Ten peeling na pewno Cię nie wysuszy, więc o to obawy na pewno nie ma :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz :) Jeśli spodobało Ci się u mnie to dodaj mnie do obserwatorów :)
Komentarze chamskie i wulgarne będą usuwane.