wtorek, 28 lipca 2015

Tonik hibiskusowy Sylveco

Hejka :) 

Ostatnio pogoda coś nie dopisuje za bardzo, chociaż dzisiaj u mnie troszkę poświeciło słoneczko. W sobotę byłam z moim Jackiem na grillu u kumpla i jego dziewczyny. Oczywiście zastała nas burza, ale na szczęście siedzieliśmy pod daszkiem, więc nam to nie przeszkadzało :) Kiełbacha była dobra :D 

Dzisiaj chciałabym krótko przedstawić Wam moją opinię o toniku hibiskusowym, o którym pewnie już wiele razy czytaliście, a jeśli nie to będziecie mieli okazję poznać :) 
Zapraszam :)



Informacje od producenta 


Ode mnie

Tonik zamknięty jest w niewielkiej brązowej, plastikowej buteleczce o pojemności 150 ml. Od momentu otwarcia mamy 6 miesięcy na zużycie go. Naklejka miła w dotyku, wykonana z folii soft touch. 
Na opakowaniu znajdziemy informacje o sposobie użycia i o składzie. 



Tonik zamykany jest na zatrzask. Otwór przez który wydostaje się tonik nie jest duży, więc na wacik nie wyleje się dużo toniku na raz. 


Kolor - taki przeźroczysto pomarańczowy.
Konsystencja - gęstszy niż woda. Troszkę żelowaty. 
Zapach - delikatny, świeży, dość przyjemny. Nie drażnił mojego nosa. 


Opinia

Cóż mogę o tym toniku napisać? 

Można go stosować do każdej cery. Przyjemnie nawilża i odświeża skórę oraz zabezpiecza ją przed utratą wilgoci. Bardzo dobrze oczyszcza twarz z zanieczyszczeń po całym dniu, a nawet poradził sobie ze zmyciem delikatnego makijażu (podkład+tusz). Ma bardzo dobry skład, jak chyba wszystkie kosmetyki Sylveco :) Nie uczulił mnie, ani nie podrażnił. 
No moim zdaniem wszystkie obietnice producenta zostały spełnione i nie mam się chyba do czego przyczepić :) Spisał się bardzo dobrze :)

Cena wynosi 16,80 zł /150 ml

Czy u Was też się tak dobrze spisał jak u mnie? Czy macie inne zdanie na jego temat?

Przypominam również o trwającym ROZDANIU KLIK

107 komentarzy:

  1. Nie miałam z nim do czynienia, ale wiele dobrego czytałam o tym toniku, może jeszcze nadarzy się okazja do jego wypróbowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co prawda tego toniku nie miałam, ale mam pełno próbek Sylveco i jestem z nich bardzo zadowolona :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to różnie mam z kosmetykami Sylveco :) Jedne się sprawdzają, inne nie za bardzo, ale ten tonik jest wart wypróbowania :)

      Usuń
  3. Jeszcze nie próbowałam, jedni chwalą inni narzekają. Trza by sprawdzić. U mnie pogoda w kratkę, ani sie obejrzysz a tu deszcz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No najlepiej na sobie sprawdzić, bo nie każdemu wszystko pasuje :)
      U mnie właśnie też raz słońce, raz chmury. podobno nawet dzisiaj pokropiło, ale ja chyba przegapiłam ten moment ;D hehe

      Usuń
    2. Właśnie jak nie spróbuje to się nie przekonam:) ja bym chciała wiecej obca nooo

      Usuń
    3. Domyślam się, że chodziło o słowa "słońca", a nie "obca" :D ? hehe

      Usuń
  4. Może kiedyś wypróbuję,ale jak na razie używam Ziaja Liście Manuka i jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za Ziają jakoś nie przepadam, dlatego nie kupuję ich kosmetyków :)

      Usuń
  5. Nie miałam okazji jeszcze testować kosmetyków tej firmy, ale na pewno chętnie się skuszę, bo od dawna poluję na nie :) Świetny blog!
    Obserwuję i zapraszam :) http://lifeforbeautymoments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten tonik, to mój HIT :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam go kiedyś, zapach konsystencja i kolor mnie zaskoczyły.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy tonik, czytałam wiele dobrego o tej firmie

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze produktów Sylveco, ale kuszą mnie te do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam go jeszcze, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę w końcu przetestować tą firmę ;).

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam go, w sumie po raz pierwszy widzę :) Ale jest to dość ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już myślałam, że nie ma osób, które nie znają tego toniku :)

      Usuń
  13. mam go i bardzo się z nim lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam tego produktu ;) jednak Twoja recenzja mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobno to świetna firma ale jeszcze nie miałyśmy żadnego ich produktu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko przed Wami :) W ofercie mają wiele ciekawych kosmetyków :)

      Usuń
  16. Nie znam tego produktu i w sumie to pierwszy raz chyba czytam o nim u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, to może tylko ja trafiałam na takie blogi, na których często pisano o tym toniku :)

      Usuń
  17. Miałam możliwość testować kilka produktów z SYLVECO i byłam z nich zadowolona :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Cieszę się w takim razie, że tonik spisuje się bardzo dobrze, bo czeka już u mnie w kolejce do używania! Mam nadzieję, że też będę z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam nadzieję, że dobrze się u Ciebie sprawdzi :)

      Usuń
  19. Bardzo polubiłam ten produkt, całkiem niedawno go zdenkowałam. Uważam, że warto do niego wrócić :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie miałam okazji spróbować produktów Sylveco, różne opinie słyszałam :)
    Czas przekonać się na własnej skórze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej na sobie przetestować dany kosmetyk, bo wiadomo, że u każdego może się sprawdzić inaczej :)

      Usuń
  21. Nie miałam jeszcze niczego tej marki, ale ten tonik swego czasu bardzo mnie kusił :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię kosmetyki Sylveco :) Jeśli ma aloes to myślę że sprawdziłby sie u mnie bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma aloesik :) Bardzo lubię ten składnik w kosmetykach :)

      Usuń
  23. Zazdroszcze tej kielbachy z grilla Kochana ;D Ja przez remont raczylam sie tego lata tylko raz takimi smakolykami ;) Marka oczywiscie bardzo mnie kusi, ale jeszcze nie mialam przyjemnosci testowac zadnego produktu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mnie się póki co 2 razy udało tego lata być na grillu i zjeść kiełbachę :) Więc też nie dużo - takie pocieszenie hehe :)
      Jak będziesz miała okazję to wypróbuj :)

      Usuń
  24. Ciekawy produkt :) Pierwsze słyszę o nim :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę się, że u mnie mogłaś się o nim dowiedzieć :)

      Usuń
  25. Nie słyszałam o nim ale chętnie go poznam. Skusiłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam ale lubię ich kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  27. Też go polubiłam, a kosmetyki Sylveco co raz bardziej podbijają moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  28. z Sylveco miałam peeling ze skrzypu polnego i był naprawdę fajny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To peelingu nie miałam :) Może kiedyś wypróbuję :)

      Usuń
  29. Nie znam tego toniku ale o produktach Sylveco można poczytać wiele dobrego na blogach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no często piszą o tej marce na blogach :)

      Usuń
  30. nigdzie o nim nie slyszalam ale wydaje sie ciekawy;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie miałam go jeszcze i przyznam szczerze, że nawet nie wiedziałam, że ta firma ma taki w ofercie, ale przy okazji najbliższych zakupów się nim zainteresuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że aż tyle osób o nim nie słyszało :) Myślałam, że już wszyscy go znają a tu taka niespodzianka :) Jestem ciekawa jak się sprawdzi u Ciebie jeśli się na niego zdecydujesz :)

      Usuń
  32. mamm go i dziad sie nie moze skonczyc;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe no u mnie jakaś resztka go została, ale faktycznie jest wydajny :)

      Usuń
  33. Nie miałam go :) Bardzo ciekawi mnie jego zapach, bo uwielbiam herbatę z hibiskusa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to nie piłam herbaty hibiskusowej, więc nie potrafię porównać, ale zapach ma delikatny :)

      Usuń
  34. Odpowiedzi
    1. To jestem ciekawa jak się sprawdzi u Ciebie :)

      Usuń
  35. muszę go wypróbować, ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  36. Od dłuższego czasu mam ochotę go wypróbować. Jak zużyję tonik z P&R to na pewno go zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie dawno go kupiłam jeszcze nie poznałam jego działania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jestem ciekawa jak się sprawdzi u Ciebie :)

      Usuń
  38. JA nigdy nie słyszałam o tym toniku, ale po twojej recenzji, stwierdziłam że fajnie byłoby go wypróbować.
    Fajny przydatny post :*
    Czy mogłabyś poklikać u mnie w linki i baner z LUCLUC?
    Obserwujemy? Jeśli tak zacznij i napisz u mnie :*
    http://infinityyoung01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. nie miałam toniku, ale bardzo lubię i cenię sobie produkty sylveco :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie słyszałam wcześniej o tym toniku, ale z chęcią go wypróbuję Poszukam w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy w drogerii można kupić kosmetyki Sylveco. Ale zawsze można się rozejrzeć :)

      Usuń
  41. Oj hibiskus kojarzy mi się z mamusi herbatką ;) Z ciekawości bym go wypróbowała na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nigdy nie piłam herbatki z hibiskusa :P

      Usuń
  42. Już tyle dobrego się o nim naczytałam, że mam go na swojej liście zakupów :) póki co kupiłam sławną pomadkę peelingującą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo a ja mam chętkę właśnie na tą pomadkę peelingującą :D

      Usuń
  43. Bardzo fajnie, że spisał się! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie miałam jeszcze nic z Sylveco ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajnie, że nawilża :) Jeśli mogę Ci coś poradzić to nie stosuj toniku do zmywania tuszu z oczu, bo ma w składzie alkohol i kwas :) Tonik jest stosowany raczej po demakijażu żeby stonizować skórę i przywrócić jej naturalne pH :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, to nie wiedziałam o tym. Dzięki za uświadomienie, że nie powinno się go stosować do zmywania oczu :)

      Usuń
  46. Bardzo ciekawy kosmetyk, fajnie, że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jeszcze nie miałam ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  48. nie miałam, ale bardzo chcę kupić czekam tylko, aż się skończy mój obecny ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie miałam z nim do czynienia ale może się skuszę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Mam w planach go kupić, hibiskus jest wielbiony przeze mnie ;) dotychczas tylko piłam herbaty z dodatkiem suszonych kwiatów hibiskusa, pora zrobic cos dla urody ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle osób piło herbatki z hibiskusem, chyba sama też muszę ich spróbować :D

      Usuń
  51. Od 5 lat używam tylko kosmetyków naturalnych i królują u mnie Sylveco i Biolaven. Mam bardzo wrażliwą i alergiczną skórę, a hibiskusowy tonik sylveco świetnie oczyszcza ją i nawilża. Skóra po nim jest napięta, ale nie ściągnięta. Przecieram też nim plecy, ponieważ miałam problemy z krostami. Marzy mi się tonik z serii Biolaven.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Biolaven nie miałam jeszcze nic, ale pewnie coś wypróbuję :D Fajnie, że ten tonik również się u Ciebie sprawdził :)

      Usuń
  52. Ja również polubiłam ten tonik, świetnie się sprawdza także wklepywany w skórę jako serum np. pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to tak go nie wykorzystywałam :) Zresztą mam w zapasie jeszcze serum które muszę zużyć :)

      Usuń
  53. Też używam i mogę polecić w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Lubię kosmetyki tej marki, a ten tonik jest genialny! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :) Jeśli spodobało Ci się u mnie to dodaj mnie do obserwatorów :)
Komentarze chamskie i wulgarne będą usuwane.