niedziela, 5 lipca 2015

HIT! Regenerująco - ochronny olejek do ciała GoArgan+ Żurawina

Witajcie :)

Jakiś czas temu pisałam Wam, że otrzymałam do testowania dwa kosmetyki z firmy Nova Kosmetyki KLIK . Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam jeden z nich, a mianowicie olejek do ciała :) Jak możecie się już domyślić z tytułu, bardzo przypadł mi on do gustu. Chcecie wiedzieć dlaczego, to zapraszam dalej :) 



Informacje od producenta

Preparat przeznaczony jest do skóry o strukturze wymagającej odbudowy i dla osób, których skóra narażona jest na niekorzystne czynniki zewnętrzne. Niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe olejku żurawinowego gwarantują naprawę bariery lipidowej skóry, co przyczynia się do jej regeneracji, redukcji podrażnień i zmniejszenia suchości. Olej arganowy gwarantuje zabezpieczenie przed wiatrem, mrozem, promieniami słonecznymi. Skóra jest chroniona przed negatywnym wpływem wolnych rodników. Olejek regularnie stosowany wyraźnie poprawia kondycję skóry, przywraca jej wygładzenie i elastyczność.

Składniki aktywne:

Olej arganowy zwany płynnym złotem pozyskiwany jest z nasion drzewa arganowego. Pochodzi z Maroka, gdzie w tradycyjny sposób pozyskuje się go z upraw w ekologicznie czystych rezerwatach UNESCO.Polecany zarówno dla cery suchej z uwagi na właściwości ochronne, jak i tłustej ze względu na zdolność do regulacji wydzielania sebum. Odpowiedni dla osób z problemami trądziku, łuszczycy, łojotokowego zapalenia skóry. Doskonale nadaje się do pielęgnacji skóry podrażnionej, wrażliwej i alergicznej. Wykazuje działanie ujędrniające i wygładzające. Poprawia elastyczność skóry i pozostawia ją wyraźnie odmłodzoną. Dzięki właściwościom antyoksydacyjnym (zwalcza wolne rodniki) działa przeciwstarzeniowo i przeciwzmarszczkowo. Skutecznie odżywia skórę. Doskonale regeneruje skórę podczas codziennej pielęgnacji. Pomaga uporać się z bliznami, wszelkimi podrażnieniami, również powstałymi w wyniku opalania. Chroni skórę przed poparzeniami słonecznymi i niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych.

Olej żurawinowy to tłoczony na zimno, nierafinowany surowiec kosmetyczny, który wyróżnia się na tle innych olejów unikalną zawartością wielonienasyconych niezbędnych kwasów tłuszczowych (głównie linolowy - omega-3 i alfa-linolenowy - omega-6) i antyoksydantów. Obecność kwasów tłuszczowych gwarantuje naprawę bariery lipidowej skóry, co przyczynia się do jej regeneracji, redukcji podrażnień i zmniejszenia suchości. Zregenerowana skóra wygląda młodziej, promienniej i wolniej się starzeje.

Ode mnie

Olejek otrzymujemy w eleganckiej buteleczce o pojemności 100 ml. Wykonana jest z mrożonego szkła, ozdobiona orientalną grafiką. 


Zakończona jest wygodną i niezacinającą się pompką, która zabezpieczona jest plastikową zatyczką. 



Buteleczka dodatkowo zapakowana jest w tekturowe pudełeczko, na której znajdziemy wszystkie informacje o olejku. 




Skład jak widać bardzo króciutki, a znajduje się w nim tylko olejek arganowy, olejek żurawinowy oraz witamina E. 


Kolor - przeźroczysto - żółty.
Konsystencja - olejkowa, tłusta.
Zapach - słodki, żurawinowy.

Opinia

Jak już na wstępie wspomniałam, bardzo się polubiłam z tym olejkiem. Wybrałam go do testów, bo uwielbiam olejki, i dlatego żeby zapobiec powstawaniu rozstępów podczas ciąży. 

Rozpocznę może od tego jak go używałam. 
Pierwszy sposób, to dodawałam kilka kropel do kąpieli. Skóra dzięki temu była delikatnie nawilżona, a po wytarciu ręcznikiem nie była tłusta. Nie musiałam się już później niczym smarować. 
Drugi sposób, to smarowałam nim okolice, które są najbardziej narażone na rozstępy, czyli w biust, brzuch, boczki, plecy, pośladki i uda. Po tym sposobie oczywiście pozostaje troszkę tłusta warstwa na skórze, której trzeba dać czas na wchłonięcie się. Mi ona całkowicie nie przeszkadzała, i powiem szczerze, że w ogóle nie zwracałam na to uwagi. Zawsze smarowałam się nim przed pójściem spać, więc nie potrafię dokładnie powiedzieć ile potrzeba mu na dokładne wchłonięcie. Muszę jednak przyznać, że dużym plusem tego olejku to jego słodki i żurawinowy zapaszek, który także przenosi się na piżamę, kiedy się ubierzemy. Zapach ten pozostaje przez długi czas na ciuchach. 
Można też spróbować użyć go na włosy, bo czytałam, że także dobrze się spisuje. Ja jednak z tego sposobu zrezygnowałam, bo mam jeszcze zapas olejków, których używam właśnie do włosów. 

Poza tym bardzo spodobało mi się opakowanie olejku, a ściślej mówiąc, wygodna i higieniczna pompka. Byłam także pod wrażeniem składu, bo jest prosty i krótki. Nie zawiera żadnej chemii, więc wiele osób powinno być zadowolonych. 
Stosuję ten olejek już prawie miesiąc, praktycznie codziennie i zostało mi go jeszcze około połowy, więc uważam, że jest dość wydajny (przeważnie na jedną aplikację zużywałam olejku na 7 kliknięć pompką).  Domyślam się, że starczy mi jeszcze na następny miesiąc :) Wydajność oczywiście będzie zależała od tego jak go będziecie używać i na ile sposobów :) 

Stosując ten olejek regularnie zauważyłam, że skóra stała się bardziej elastyczna, gładka i nie wysusza się, czyli wszystkie zapewnienia producenta zostały spełnione, dlatego ten olejek ląduje w moich HITACH :) I nie zauważyłam także, żadnych rozstępów, więc olejek daje radę :D hehe 

Cena tego olejku to 99 zł. Moim zdaniem to wcale nie dużo, jak za taką jakość.

A jeśli i Was zaciekawił, to zapraszam do konkursu, który kończy się 11 lipca, bo jest właśnie do wygrania! :) 

Klikając w banner, przeniesie Cię do konkursu

A jeśli, ktoś woli go sam kupić, to zapraszam na stronę producenta KLIK oraz na Fanpage.

Dziękuję firmie Nova Kosmetyki za możliwość przetestowania produktu. Fakt ten nie miał wpływu na moją opinię. 

Lubicie takie olejki? Mieliście okazję go używać?

75 komentarzy:

  1. Oj coś czuję, że polubiłabym się z tym olejkiem, w ostatnich miesiącach bardzo polubiłam właśnie taką formę pielęgnacji. Cena wysoka, ale nie ma co się dziwić skoro na pierwszym miejscu jest drogocenny olejek agranowy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Myślę, że z takim składem i działaniem warto wydać taką cenę na taki olejek :) Ja się z nim bardzo polubiłam :)

      Usuń
  2. Kocham takie olejki z chęcią bym wypróbowała, ale cena mnie zabija.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można go jeszcze wygrać w moim konkursie, więc można się zgłosić :)

      Usuń
  3. Chętnie wypróbuję, uwielbiam olejki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. To zapraszam na stronę producenta, albo spróbować szczęścia w moim konkursie :)

      Usuń
  5. Wygląda naprawdę ekskluzywnie :) skład bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam olejki do ciała, chętnie bym go przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy olejek, podoba mi się ta buteleczka, pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezentuje się wspaniale :) Bardzo lubię olejki, a Ty kusisz nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam olejki do ciała :) szczególnie w lecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też go chce!

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się jego skład :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No ale z buteleczką to się mega postarali, uwielbiam takie szkło w kosmetykach, zawsze wygląda to elegancko. :) Co do zawartości to oczywiście bardzo obiecująca :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buteleczka faktycznie świetnie wygląda :) A zawartość chyba jeszcze lepsza :D

      Usuń
  13. Ładna buteleczka, lubię olejki, ale tego chyba nim nie kupiła ze względu na cenę. Poza tym ciągle szukam jakiegoś dobrego preparatu do biustu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz spróbować go wygrać u mnie w konkursie :) A do biustu u mnie świetnie się spisuje ten olejek :)

      Usuń
  14. Ja bardzo lubię olejek Wellness&Beauty, ale ten wyglada bardzo ładnie i chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam jeszcze olejków Wellness&Beauty :) Kiedyś je wypróbuję :)

      Usuń
  15. Uwielbiam olejki więc przypuszczam, że i z tym produktem bym się polubiła :). Na razie spróbuje szczęście w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy produkt :) W konkursie wziełam udział już dawno, ale liczyłam, że recenzja olejku będzie pozytywna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I taka właśnie jest :D Życzę oczywiście powodzenia w konkursie :)

      Usuń
  17. Olejek ma piękne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pierwsze zdjęcie mnie oczarowało- jest cudne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Coś czuję, że moja skóra by się z nim bardzo polubiła :) Uwielbiam wszelkiego rodzaju nawilżacze

    OdpowiedzUsuń
  20. Will you follow eachother? If yes , please follow me on GFC and leave a comment. I will come back and follow you. Loves


    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne zdjęcia, tłusta warstewka nigdy mi nie przeszkadzała, uwielbiam olejki

    OdpowiedzUsuń
  22. piekne fotki - nie moglam sie powstrzymac;P

    OdpowiedzUsuń
  23. Już sobie wyobrażam jego zapach, zwłaszcza, że kocham żurawinę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super, olejek prezentuje się naprawdę luksusowo ! Aż chce się go mieć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam do konkursu, bo jest do wygrania :)

      Usuń
  25. Opakowanie jest zachwycające.

    OdpowiedzUsuń
  26. Pewnie też bym go polubiła, ostatnio coraz częściej sięgam po wszelkiego rodzaju olejki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piekne zdjecia Kochana :) Olejku nie znalam, ale chetnie bym wyprobowala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) :* Myślę, że mógłby Ci się spodobać :)

      Usuń
  28. Już sama buteleczka wygląda niesamowicie i myślę, że chyba też się z tym olejkiem polubimy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Opakowanie, czyli buteleczka śliczna jest a sam olejek kusząco działa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę jest świetny :) Polecam wypróbować i zgłaszać się do konkursu :)

      Usuń
  30. śliczna buteleczka zgadzam się, wygląda na fajny produkt :)

    http://sniadanielejdis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. nigdy wcześniej go nie widziałam, ale buteleczka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  32. Buteleczka fajna, aplikator taki też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam olejki do ciała, zauroczyła mnie cudowna buteleczka - jest piękna. Wprawdzie teraz stosuję lekkie balsamy ale chyba zaopatrzę się w ten olejek bo kusi niesamowicie :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Buteleczka bardzo elegancka :) nie ukrywam, że produkt mocno mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam wszelkiego rodzaju olejki, więc na pewno jest to kosmetyk dla mnie.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo lubię takie naturalne olejki, ale raczej nie zapłaciłabym za niego tyle. W sklepach z półproduktami jest wiele dobrych jakościowo olei w dużo niższej cenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem w stanie tyle dać za bardzo dobry produkt i do tego w wygodnym opakowaniu :)

      Usuń
  37. Olejek mnie bardzo zainteresował mimo jego ceny . :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że jest warto takiej ceny :) Nie zauważyłam u niego żadnych minusów i na pewno ja go jeszcze kupię :)

      Usuń
  38. Świetny jakościowo i bardzo wydajny olejek wart wydania każdej złotóweczki :) Każda wymagająca kobieta będzie z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj właśnie wykończyłam go do końca i już mi smutno, bo był taki fajny :) Na pewno kupię go jeszcze, bo moim zdaniem warto :)

      Usuń
  39. Ciekawy kosmetyk, uwielbiam olejki w każdej postaci i wielu rolach u mnie się sprawdzają :)

    Dołączam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja :) Też uwielbiam używać olejków w różnych rolach :) Bardzo mi miło, że Ci się u mnie spodobało :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz :) Jeśli spodobało Ci się u mnie to dodaj mnie do obserwatorów :)
Komentarze chamskie i wulgarne będą usuwane.