środa, 15 lipca 2015

Wyniki Konkursu z Nova Kosmetyki

Witajcie :)

Dzisiaj szybki wpisik z wynikami :) Mam nadzieję, że osoba, która została wylosowana ucieszy się z nagrody :) 

Klika osób nie spełniło wymogów konkursu (nie zaobserwowały bloga), dlatego nie zostały wzięte pod uwagę. Również wylosowana osoba nie spełniła wymagań, gdyż firma napisała mi, że nie polubiła ich profilu, dlatego musiałam wylosować kolejną osobę, która tym razem spełniła wszystkie wymagania :) 



A nagroda trafia do...



Polka J.B!

Jej zgłoszenie:


Gratuluję i zaraz piszę do Ciebie maila. Na dane do wysyłki czekam 3 dni. Jeśli w ciągu tych dni nie otrzymam danych losuję kolejną osobę. 

Pozostałych chciałam poinformować, że mam zamiar zorganizować niedługo kolejne konkursy, więc bądźcie czujni :) 
Osoby, które uciekną z obserwatorów, nie będą brani pod uwagę podczas kolejnych konkursów. 

42 komentarze:

  1. Dziękuję :) Bardzo się cieszę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, poklikałam w linki :) dziękuję za pomoc:)

    U nas nowy post. Serdecznie zapraszam:)

    http://sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje, już nie mogę doczekać się nowego posta !!!
    zapraszam do mnie

    syllenadagga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :) Jeśli spodobało Ci się u mnie to dodaj mnie do obserwatorów :)
Komentarze chamskie i wulgarne będą usuwane.