czwartek, 23 lipca 2015

Podkład i maskara Wake Me Up od Rimmel

Hejka

Wiem, że już wiele się naczytaliście recenzji o tym duecie, jednak ja również zostałam Inspiratorką Rimmel i chciałabym pokazać jak te kosmetyki spisują się u mnie :) 
Zapraszam :)



Informacje od producenta




Ode mnie

Zacznijmy może od podkładu.... Podkład zamknięty jest w szklanej, przeźroczystej i specjalnie wyprofilowanej buteleczce z pomarańczową zatyczką i pompką. Pompka działa sprawnie, nie zacina się. 



Kolor - najjaśniejszy, 100 Ivory. 
Konsystencja - lekka, kremowa.
Zapach - przyjemny, przypomina zapach kremu nawilżającego. 

Tak podkład prezentuje się na dłoni...


Maskara posiada piękne metaliczno-zielone opakowanie. Wyglądem przypomina trochę maskarę Wonder'full o której pisałam TUTAJ


Po odkręceniu trzonka, możemy obejrzeć jak wygląda szczoteczka. Jest dosyć spora, o kształcie ósemki. Nie posiada silikonowych włosków. 

Kolor - czarny.
Konsystencja - raczej rzadka.
Zapach - świeży, ogórkowy.


Tak maskara prezentuje się na oku...



A tak wygląda całość na buzi :) 


Opinia

Po przetestowaniu obu produktów, muszę stwierdzić, że bardziej do gustu przypadł mi podkład. Nie należy on może do odcieni super jasnych (choć wybrałam najjaśniejszy odcień), ale na lato myślę, że jest w sam raz, jak nam się buzia trochę opali. 

Przejdźmy może do plusów i minusów obu kosmetyków.

Podkład przyjemnie pachnie i dobrze rozprowadza się na buzi, przy okazji nawilżając twarz. Przypomina mi trochę kremy BB, które bardzo lubię. Krycie zaliczam do średnich. Drobne niedoskonałości zakryje, z większymi niestety sobie nie poradzi. Jest to podkład rozświetlający, więc po roztarciu widać małe drobinki rozświetlające, które dodają cerze blasku i zdrowszego oraz młodszego wyglądu. Nie tworzy efektu maski, ani się nie roluję. Moim zdaniem wygląda bardzo naturalnie na buzi, co mnie do niego bardzo przekonało. Na plus zaliczę jeszcze zawartość witaminy C oraz filtru SPF 15, który chroni naszą buzię przed promieniami słonecznymi. I fajnie, że buteleczka jest przeźroczysta, bo możemy kontrolować poziom zużycia, no i że posiada wygodną pompkę :)
Dla niektórych minusem może być problem z dobraniem odcienia, bo jaśniejszego od tego już nie ma. Do wyboru jest 6 odcieni. 

Cena: około 39 zł (wzięta z wizaża).

Maskara średnio mi przypadła do gustu. Na pewno duży plus należy jej się za świetny, świeży zapach ogórka. Nie spotkałam jeszcze zapachowej maskary. Opakowanie też jest ładne. Problem zaczyna się u mnie podczas malowania, ponieważ ciężko trochę mi nią operować, żeby się nie zapaciać, a niestety lubi odbijać się na powiekach. Należy raczej do tych mokrych maskar, i niestety trochę skleja mi rzęsy. Muszę sporo się namachać, żeby je ładnie jakoś porozdzielać, więc i czasu więcej potrzeba na pomalowanie rzęs. Efekt jaki daje jest w sumie zadowalający, bo taki naturalny raczej. Ładnie wydłuża rzęsy i delikatnie je pogrubia. 
Możemy ją kupić w dwóch odcieniach, Black i Extreme Black, choć moim zdaniem za dużej różnicy po nich widać nie będzie :P 

Cena: około 35 zł (wzięta z wizaża).

Krótko podsumowując, na podkład jeszcze się pewnie skuszę, bo bardzo się polubiłam z nim, natomiast z tuszem, jak go wykończę, raczej się już nie spotkamy. 

A u Was jak się sprawdziły te kosmetyki? Jesteś z nich zadowoleni? :)

125 komentarzy:

  1. Ja niestety odcienia nie dobrałam, 100 jest za ciemne i poleciało do mamy :( Tusz z kolei trochę się u mnie rozmazuje pod koniec dnia, ale efekt jaki daje nawet mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt jaki daje tusz jest faktycznie całkiem ok, ale drażni mnie to sklejanie rzęs i odbijanie się. Ciężko mi się nim maluje. Podkład pomimo troszkę ciemniejszego koloru spodobał mi się i w lecie mogę go używać :)

      Usuń
  2. Bardziej jestem ciekawa tej mascary ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie niestety nie zachwyciła, choć efekt daje całkiem całkiem.

      Usuń
  3. Mnie się spodobała zarówno maskara, jak i podkład :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to fajnie, że Ty jesteś z obu zadowolona :)

      Usuń
  4. Efekt uzyskałaś bardzo fajny, więc warto pomachać szczoteczką ;) Podkład mnie kusi od dawna, ale nigdy nie mogę trafić na odcień IVORY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe dziękuję, ale czasami jest to trochę denerwujące takie machanie :D
      To wiele osób musi go kupować, skoro ciężko trafić na ten odcień :)

      Usuń
  5. Wybrałam odcień 200 i dla mojej cery niestety stanowczo za jasny i nie te tony po prostu. Tusz ok, choć bez wielkiego wow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow 200 za jasny? To musisz mieć ciemniejszą karnację :) Zazdroszczę :)

      Usuń
    2. No za jasny i jakoś różowo wygląda u mnie, fuj;/ Mam chyba taką średnią, ale bardziej w kierunku ciemnej niż jasnej;p Btw u Ciebie ten tusz wygląda dużo lepiej niż u mnie.

      Usuń
    3. Ale nawet nie wiesz ile muszę się czasami tą szczoteczką namachać, żeby jakoś ładnie się prezentował, bo ogólnie trochę mi skleja rzęsy ten tusz :) Ale dziękuję :)

      Usuń
  6. ja jestem zadowolona z zestawu, podkład ładny, delikatny, a tusz pięknie pachnie no jedyny minusik lubi odbijać się na powiekach ale ma to wybaczone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie bardziej denerwuje, że skleja mi rzęsy i muszę nim długo machać żeby je porozdzielać :)

      Usuń
  7. this mascara is great...thanks for sharing this review

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo, ze masz najjaśniejszy kolor podkładu, nadal wydaje mi się być ciutkę za ciemny- nie zdecydowałabym się na niego, natomiast maskara mnie powaliła, co za wspaniały efekt! Piękne masz rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem na twarzy ten odcień nie wygląda jakoś na bardzo ciemny :)
      Maskara może i daje całkiem ładny efekt, ale trzeba się nią trochę namachać, co mnie troszkę w niej denerwuję :)

      Usuń
  9. Całość wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. chętnie sprawdziłabym podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta maskara fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi za bardzo nie przypadła do gustu, patrząc na ogół :)

      Usuń
  12. Tusz wygląda bardzo ładnie no oku! Podkład miałam, ale niestety nie byłam zadowolona. Najjaśniejszy odcień był dla mnie zbyt ciemny i przeszkadzały mi zatopione w nim drobinki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja powiem szczerze, że na buzi tych drobinek nie widziałam, dopiero jak sobie rozsmarowałam na dłoni to je zobaczyłam :D Ale nie przeszkadzają mi :) Odcień na lato dla mnie może być, bo nie jestem taka blada jak zimą. A tusz może i ładnie wygląda na oku, ale trzeba trochę nad tym posiedzieć :P Dlatego nie podpasował mi tusz.

      Usuń
  13. U mnie podkład również lepiej się sprawdził :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. kurde chciałabym przetestować ten podkład bo jestem bardzo go ciekawa jak by u mnie sie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam poszukać go w drogeriach :) Może akurat też Ci się spodoba :)

      Usuń
  15. Podkład lubie ale tusz długo u mnie schnie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi skleja rzęsy, chyba przez to, ze taki mokry, albo przez szczoteczkę, sama nie wiem :)

      Usuń
  16. Już tyle dobrego czytałam o tym podkładzie, że na pewno skuszę się na niego.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  17. podkład wypada zdecydowanie lepiej niż tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że ta maskara się odbija, bo jej efekt mi się podoba i już od jakiegoś czasu się na nią czaję :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Podkład znany i lubiany, niestety nie dla mnie. Za mocne rozświetlenie i za ciemne kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się właśnie takie rozświetlenie podoba, w sumie to dla mnie nie jest mocne :) A odcienie może troszkę ciemne, ale ten pasuje mi na czas letni :)

      Usuń
  20. A nie ciemnieje Ci ten podkład? Bo tego się zawsze boję w przypadku podkładów z Rimmela...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zauważyłam żeby ciemniał, także bardzo się z tego cieszę :) Nie lubię kiedy podkład zmienia kolor :)

      Usuń
  21. Bardzo ciekawi mnie ten zapach ogórka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podkład nas nie przekonuje. Raczej jesteśmy w stosunku do tego typu kosmetyków wybredne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W stosunku do podkładów również jestem raczej wybredna i rzadko który mi odpowiada :) No, ale każdy lubi co innego :)

      Usuń
  23. Zapraszam do udziału w moim rozdaniu : http://interendo.blogspot.com/2015/07/wielkie-rozdanie-2407-2408-u.html . W sumie do rozdania 20 nagród + 1 specjalna :)

    -15x 50ml woda perfumowana AVON LITTLE BLACK DRESS EAU FRAICHE dla niej
    -3x 75ml woda toaletowa AVON BLACK SUEDE ESSENTIAL dla niego
    -2x 150ml AVON SOLUTIONS DD BODY CREAM z SPF 15

    + 1 Nagroda Specjalna :) Specjalna co oznacza, że co to jest dowie się tylko Zwyciężca tej Nagrody:) Jestem boxiarą więc podpowiem, że to specjalnie przygotowany przeze mnie box ;) - interendob(l)ox ;D jak to dumnie brzmi ;) - jedyny taki niepowtarzalny w sieci :D

    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mam smaki na ten ogorkowy tusz:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Choć nie bardzo się polubiliśmy :)

      Usuń
  26. Tusz fajnie wygląda na Twoich rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie miałam ani tuszu ani podkładu, w ogóle rzadko kupuję kolorówkę Rimmel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też rzadko kupuję, ale cieszę się, że mogłam je poznać, bo bardzo polubiłam się z tym podkładem :)

      Usuń
  28. Świetny ten tusz i piękne rzęsy!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubie zapach tego tuszu, ale efekt, chociaż ładny nie jest dla mnie, bo wole mocniej podkreślone rzęsy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach faktycznie ma fajny. Efekt w sumie mi się podoba, ale mnie w nim denerwuje to, że lubi sklejać rzęsy.

      Usuń
  30. podkład nie dla mnie, ale na mascarę chętnie bym się skusiła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie bardziej polubiłam podkład. Z tuszem nie za bardzo się polubiłam

      Usuń
  31. Też testowałam te produkty. Tusz dawał u mnie ładny efekt, ale niestety rozmazywał się zawsze później na łuku brwiowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mi się lubi odbijać na powiekach podczas malowania. Później już się nie rozmazywał.

      Usuń
  32. widać sporą różnicę pomiędzy wytuszowanymi a nieumalowanymi rzęsami:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przyjemny dla oka duet, choć przyznaję, że na tusz mam większą ochotę :) Miałam kiedyś podkład WMU ale z tego co widzę, to teraz jest jakaś jego ulepszona wersja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie bardzo się polubiłam z tuszem, za to z podkładem jak najbardziej :) No podobno, ta wersja jest trochę inna, ulepszona :) Nie miałam tej wcześniejszej wersji, więc nie bardzo się orientuję :D

      Usuń
  34. Uwielbiam kosmetyki od Rimmel, a ta maskara kusi mnie od kiedy tylko ją zobaczyłam. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety średnio się sprawdziła, ale zapach ma bardzo fajny :)

      Usuń
  35. Podkładów nie używam, ale maskara na Twoich rzęsach wygląda naprawdę ładnie. Naturalne, ale pięknie podkreślone rzęsy, szkoda, że nakładanie jej nie jest komfortowe .
    Pozdrawiam, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, efekt wygląda ładnie i naturalnie, ale właśnie to nakładanie to czasem straszna udręka i zapaciane oko :P

      Usuń
  36. tusz daje przyjemny efekt podoba mi się:) ale szczota kurcze wielka....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no wielka :) Możliwe, że dlatego lubi brudzić mi powieki :)

      Usuń
  37. Nie znam ich, ale efekt na rzęs podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  38. tego podkładu właśnie w odcieniu Ivory używałam zanim zostałam Inspiratorką Rimmel i byłam z niego zadowolona, dlatego w ramach testu wybrałam ten sam odcień - jest super, tak samo jak tusz. Dla mnie to duet idealny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkład również bardzo polubiłam, ale niestety z tuszem za to średnio, bo aplikacja jest trochę uciążliwa :)

      Usuń
  39. Efekt malowania tuszem jest na rzęsach bardzo ładny, ale odbijanie się na powiekach mi nie odpowiada. Ponadto szczoteczka duża. Podkładów nie używam, więc i zdania nie jego temat nie mam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To odbijanie na powiekach i sklejanie rzęs podczas malowania niestety trochę mnie denerwuje, dlatego nie skuszę się na nią więcej.

      Usuń
  40. tusz daje piękny efekt u Ciebie! :) a co do podkładu to jestem bardzo ciekawa jego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Muszę w końcu wypróbowac ten podkład:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo się z nim polubiłam :) Mam nadzieję, że i Ty będziesz z niego zadowolona :)

      Usuń
  42. mam probke tego podkladu ale sama nie wiem co myslec;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy lubi co innego w podkładach :) Mi on się bardzo spodobał :)

      Usuń
  43. Zachwycam się Twoimi rzęsami!!
    Na podkład może się kiedyś skuszę, ale maskary tej marki mnie nie przekonały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe dziękuję :)
      No mnie póki co też nie przekonują ich maskary. Zawsze mam do nich jakieś ale :)

      Usuń
  44. Poznałam i ja te produkty i z podkładu jestem też zadowolona, tusz również ciekawy według mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Przegapiłam akcje ale kosmetyki ciekawe na tusz bym sie skusiła, ładne ma opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na tusz się niestety już nie skuszę, ale za to na podkład tak :)

      Usuń
  46. ależ pięknie ten tusz wydłuża i podkręca rzęsy, wow! a o podkładzie już wiele dobrego czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Tusz robi Ci piękny naturalny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam ten tusz , dla mnie jest ok:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, że Tobie się on podoba :) Mnie denerwuje to że skleja trochę rzęsy :)

      Usuń
  49. Tusz daje bardzo ładny efekt w porównaniu do tego z olejkiem arganowym- z tego nie byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten a olejkiem arganowym także nie do końca przydał mi do gustu :)

      Usuń
  50. Podkład mnie ciekawi, ale obawiam się, że najjaśniejszy odcień może być dla mnie za ciemny. Zawsze mam taki problem z podkładem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też mam często ten problem :) Na szczęście ten na lato jest ok :)

      Usuń
  51. Podkład super, idealny na lato. Szkoda ze tusz skleja rzęsy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no szkoda, szkoda, bo tak mogłabym go polubić :)

      Usuń
  52. Miałam próbkę tego podkładu niestety okazał się dla mnie za ciemny, a dodatkowo mnie uczulił więc też się na niego nie skuszę. Tusz jak widzę nie jest rewelacją, więc pewnie też go nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to nie dobrze, że Cię uczulił. U mnie na szczęście nic dziwnego nie spowodował na twarzy. A tusz to faktycznie żadna rewelacja moim zdaniem :)

      Usuń
  53. świetnie, że oby dwie rzeczy się u ciebie sprawdziły :) moje rzęsy niestety nie tolerują innej szczoteczki jak mała, krótka i silikonowa bo nie potrafią z nią współpracować :D ale ty masz prześliczny efekt na rzęsach :)


    Paint it blonde

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie do końca się sprawdziły, a szczególnie tusz do rzęs. Pomimo, że da się nim uzyskać ładny efekt, to nie polubiłam go za to, że skleja rzęsy i że lubi brudzić powieki. Podkład za to sprawdził się u mnie dobrze.

      Usuń
  54. Efekt na rzęsach jest bardzo fajny :) Ale mnie jakoś tusze Rimmel nie przekonują, bardzo sklejają rzęsy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym napisałam, dlatego nie bardzo polubiłam się z tym tuszem

      Usuń
  55. Ja polubiłam nawet ten tusz do rzęs, chociaż powrotów nie przewiduję ze względu na zbyt dużą szczoteczkę. Podkład w odcieniu 100 jest dla mnie odrobinkę za ciemny, ale mieszam go z jaśniejszym i wtedy jest super, ma przyjemną konsystencję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi bardzo się spodobał podkład :) Może mógłby być troszkę jaśniejszy, ale źle nie jest też daje radę :)

      Usuń
  56. Nie miałam tego tuszu, ale moja mam uwielbia ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  57. WOW i like your maskara its amazing, if you want to Add Dramatic volume for your eyelashes try maskara from Lancome india

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :) Jeśli spodobało Ci się u mnie to dodaj mnie do obserwatorów :)
Komentarze chamskie i wulgarne będą usuwane.