czwartek, 30 stycznia 2014

Recenzja: Szampon z jedwabiem do włosów suchych i zniszczonych Cece Med, czyli szampon, który nie do końca mnie zachwycił

Dziś opowiem o szamponie do włosów, który na początku bardzo mnie zaciekawił i bardzo chciałam go mieć. Zobaczyłam tę nowość w internecie i pomyślałam, że to właśnie szampon dla mnie. Okazało się jednak, że nie do końca, ale o tym później.




Informacje od producenta:


Szampon z jedwabiem przeznaczony do włosów suchych. Głęboko nawilża włosy i ułatwia ich rozczesywanie. Wygładza powierzchnię włosa i dodaje mu elastyczności. Przywraca połysk i zdrowy wygląd.

Ode mnie:
Wygląd produktu:


Szampon znajduje się w plastikowej buteleczce o pojemności 300 ml, a buteleczka jeszcze w niebiesko-zielonym kartoniku. Opakowanie wygląda bardzo profesjonalnie i wydaje się jakby był to produkt z wyższej półki i przy okazji bardzo dobry.



Buteleczka zamykana jest na klik, co ułatwia użytkowanie. 



Kolor i konsystencja:


Szampon ma gęstawą konsystencję i jest barwy lekko żółtawej. Pod prysznicem lekko się mieni, myślę, że jest to zasługa zawartego w nim jedwabiu. 



Skład:


Aqua, Sodium Laureth Sulfate, MEA-Lauryl Sulfate, Lauryl Glucoside, Cocamide DEA, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Glycerin, Polyquaternium-7, Glycol Distearate, Cocamide MEA, Laureth-10, Laureth-2, PEG-60 Corn Glycerides, Hydrolyzed Silk, EDTA, Hydrolyzed Wheat Protein, Ethoxydiglycol, Propylene Glycol, Butylene Glycol, Tussilago Farfara Leaf Extract, Glucose, PEG-150 Pentaerythrityl Tetrastearate, PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides, Panthenol, Calcium Pantothenate, Niacinamide, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3, Citric Acid, Mica, Titanium Dioxide, Benzophenone-4, Parfum.

Cena: około 25 zł

Dostępność: można go dostać raczej w każdej drogerii, np. Rossmann.

Opinia:


Powiem szczerze, że mam mieszane uczucia co do tego szamponu. Trochę ciężko go wycisnąć z buteleczki, pewnie dlatego, że jest dość gęsty, a otworek przez który musi przejść troszkę mały. Czasami musiałam się trochę omęczyć, aby go wycisnąć. Przy pierwszym podejściu szampon mało się pieni. Dopiero przy drugim podejściu jest już lepiej. Myjąc włosy czułam, że są szorstkie i trochę plącze mi włosy. Podczas zmywania włosy w dotyku były lekko miększe, ale bez szału. Zapach szamponu jest przyjemny. 

Jeśli chodzi o nawilżenie włosów, to nie za bardzo zauważyłam jakąś poprawę. Nadal są suche i na dodatek się puszą, co mnie strasznie denerwuje. Chyba, że je zwiąże, np. w warkocza to wtedy jest ciut lepiej. Włosy łatwiej się rozczesują, ale nie wiem czy to za sprawą szamponu czy odżywki, którą używam pod prysznicem. Dzięki temu, że zawiera jedwab włosy są bardziej błyszczące. Jest bardzo wydajny, gdyż specjalnie wyciskałam go dużo, żeby szybciej go zużyć jednak on nie chce się skończyć. 

Podsumowując, każdy ma inne włosy i u każdego inaczej może się ten szampon sprawdzić. Mnie niestety nie zachwycił. Może dlatego, że na początku miałam co do niego za duże oczekiwania i spodziewałam się po nim czego innego. Raczej się już na niego nie skuszę. 

19 komentarzy:

  1. Nie przekonał mnie do siebie :( Skład mam mocno przeciętnego, a tego typu szampony często się u mnie nie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie niestety się własnie nie za bardzo sprawdził :/

      Usuń
  2. Po Twoim opisie wnioskuję że raczej by mi się nie sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje włosy są bardzo wymagające, i niestety przeciętnie się sprawdził.

      Usuń
  3. Oj szkoda, że się nie sprawdził :/

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda,że się nie sprawdził,na moich farbowanych pewnie też by nie zdał

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja obecnie mam spory zapas szamponów więc na pewno się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że się nie sprawdził Nie miałam jeszcze żadnego szamponu z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ten cece, ale na wypadanie czy coś takiego. też mnie nie powalił, zwłaszcza za te cenę

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzadko kiedy stosuję szampony do włosów suchych - większość z nich obciąża moje kłaczki... Jednak widzę, że w tym przypadku, niewiele straciłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, że nie nawilża włosów....

    OdpowiedzUsuń
  11. W takim razie zycze powodzenia w poszukiwaniu idealnego produktu :)

    Pozdrawiam,
    KAMIL

    OdpowiedzUsuń
  12. oo to go nie sprawdzę :) tym bardziej że włosy i się plączą :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może u Ciebie by się inaczej sprawdził? :) W końcu każdy ma inne włosy :)

      Usuń
  13. szkoda ze sie nie sprawdzil

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię jedwab do włosów, zazwyczaj nakładam go na końcówki, ale szamponu nie testowałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :) Jeśli spodobało Ci się u mnie to dodaj mnie do obserwatorów :)
Komentarze chamskie i wulgarne będą usuwane.