sobota, 29 marca 2014

EPISTICK Depilator do twarzy - czy warto mieć taki gadżet w domu?

Ten depilator, podobnie jak organizer na buty o którym pisałam tutaj, zakupiłam na stronie tanie-kupowanie.com. Kosztował mnie AŻ 2,50 zł !! :)
Co to takiego i jak się sprawdził, zapraszam dalej...



Informacje o produkcie:


Rewolucyjny depilator do twarzy - nowy sposób na szybkie i skuteczne pozbycie się niepotrzebnych włosków z twarzy.

Cechy produktu:

Produkt fabrycznie nowy, wysokiej jakości.
Mały, poręczny i wygodny w użyciu depilator.
Nie powoduje podrażnień na skórze po użyciu.
Boli mniej niż inne metody.
Niedrogi i skuteczny gadżet, który powinien znaleźć się w każdej kosmetyczce.
Sposób użycia: Wygiąć depilator w taki sposób jak pokazano na zdjęciach i przesuwać go "góra-dół" przyciskając do twarzy i kręcąc "lewa-prawa" palcami za uchwyty depilatora. Sama poczujesz, że włoski są usuwane, ale odczujesz to wiele łagodniej niż przy innej formie depilacji.
Opakowanie: blister

Ode mnie:
Wygląd produktu:


Depilator przypomina sprężynkę, która na obu końcach posiada brzoskwiniowe uchwyty. Zapakowany jest w tekturowe niewielkie pudełeczko lub jak kto woli blister.  



Z tyłu na  opakowaniu pokazane jest jak należy używać depilatora. Niestety tylko po rysunkach możemy się tego dowiedzieć, bo wszystko napisane jest robaczkami po chińsku :P 



Sprężynka jest metalowa i bardzo dobrze się wygina, więc nie powinna sprawiać żadnego problemu.


Aby usunąć włoski z danego miejsca należy zgiąć sprężynkę, zbliżyć do twarzy, wyprostować i odsunąć od twarzy. W ten sposób, włoski powinny zostać usunięte.

EDIT: Jedna osoba uświadomiła mi, że źle odczytałam instrukcję, więc i źle używałam sprężynki. 
Jak to powinno poprawnie wyglądać:
Zginamy sprężynkę, zbliżamy do twarzy i kręcimy uchwytami do zewnątrz. Faktycznie wyrywa więcej włosków niż wcześniej :)


Na zdjęciu wyżej jest włosek z mojej brwi :) 

Opinia:


Hmm... i cóż ja mogę powiedzieć o tym depilatorze... Powiem szczerze, że trochę średnio radzi sobie z usuwaniem włosków. Niektóre usuwa, niektóre nie, więc trzeba się trochę namęczyć.  
EDIT: Po zmianie sposobu używania depilatora na ten "poprawny", stwierdzam, że usuwa dużo więcej włosów niż przedtem, jednak dalej mam małe ale do niego. W niektórych miejscach zostaje niewiele włosków i czasami ciężko w nie trafić depilatorem żeby je wyrwać. Wtedy pomagam sobie pęsetą. 

Ból przy tej depilacji jest taki sam jak przy wyrywaniu włosków pęsetą, choć wydaje mi się, że pęsetą szybciej pozbędziemy się niechcianych włosków.  
Jest bardzo tani, poręczny i łatwy w użyciu. 
Depilator wydaje się być wykonany dość dobrze. 
Dla mnie depilator średnio się sprawdził, ale warto mieć taki gadżet, bo może akurat u kogoś się lepiej sprawdzi. Skusiłam się na jego zakup przez jego niską cenę, oraz przez dwie pozytywne opinie, więc jak widać u niektórych sprawdza się dobrze :)

EDIT: Depilator teraz sprawdza się dużo lepiej, jednak nadal nie jest jakiś super, bo trzeba się do niego przyzwyczaić no i lubi omijać niektóre włoski. Ale jest to fajny gadżet, mały i poręczny no i polecam wypróbować, jeśli kogoś zainteresował. Cena nie jest duża, więc w razie czego nikt nie będzie rozpaczał jakby nie był zadowolony :P 

Jeśli ktoś jest ciekawy gdzie taki gadżet kupić to zapraszam TUTAJ lub TUTAJ

A Wy co sądzicie o takich gadżetach? Używaliście kiedyś coś takiego?

44 komentarze:

  1. Chyba jednak wolę zwykłą pęsetę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe no pęsetą chyba łatwiej się operuje :D

      Usuń
  2. takiego depilatora jeszcze nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  3. teraz mi się wspomniało ze mama kiedyś miała coś podobnego w domu. Nie wiedziałam co to teraz wiem he he :P
    ale mi taki gadżet jest chyba nie potrzebny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe no widzisz przynajmniej dowiedziałaś się co to takiego było :D

      Usuń
  4. Troszkę mnie przeraża, wolę zwykłą pensetę :)
    Zapraszam
    for-every-season.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eeee nie ma się czego bać :) wygląda nawet przyjemnie :)

      Usuń
  5. Jakoś nie przekonuje mnie ten wynalazek.

    OdpowiedzUsuń
  6. słyszałam o nim i trochę mnie przeraża :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę takie "urządzonko " :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziwne"to-to" ;) chyba nie wiedziałabym jak się tym posługiwać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe na początku też nei za bardzo wiedziałam jak to ma być, ale z czasem idzie się nauczyć :D

      Usuń
  9. Kurcze nawet nie wiedziałam, że coś takiego istnieje heee

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jednak wole standardowe pęsety bądź wosk :) słyszałam już wcześniej o tej sprężynce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no też raczej wolę pęsete, ale to też jest ciekawy sprzęt :)

      Usuń
  11. ja usuwam peseta i dla mnie to najlepszy sposob.
    szczerze to babalym sie tego chinskiego czegos na sobie uzywac :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma się czego bać :) jedynie to można sobie za bardzo nie radzić z operowaniem tą sprężynką :)

      Usuń
  12. pierwszy raz zobaczyłam ten gadzet ponad rok temu i zastanawiałam się jak sprężyna można wyrywac włoski :D moja wyobraznia żyła długo z tą myślą :) kiedys na targach kosmetycznych widziałam jak pani umiejetnie i szybko pozbywa się takim tylko troche wiekszym urzadzeniem owłosienia z okolic pach i byłam przerazona bo zaczerwienie było ogromne :) jakos nie przekonaly mnie wtedy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej to ja pachy na pewno bym tym nie robiła :D żadnego wyrywania w końcu tam jest delikatna skóra to nie dziwię się, że miałam duże zaczerwienienie :P pod pachy tylko maszynka :D a to jest depilator do twarzy, więc tylko tam bym nim usuwała włoski :) Ja próbowałam brwi nim usuwać, to trochę wyrwał trochę nie, chyba, że ja się nie umiem nim jeszcze posługiwać za bardzo :D

      Usuń
  13. pierwszy raz widzę taki przedmiot i chyba raczej bym z niego nie skorzystała ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie spotkałam się jeszcze z takim depilatorem, ale nie kusi mnie jakoś. Wolę zostać przy pęsecie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pęsetą na pewno dużo łatwiej sie operuje niż tym depilatorkiem :)

      Usuń
  15. Wrr... aż mnie dreszcze przeszły ;p
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie rozumiem dlaczego :) moim zdaniem pęseta juz groźniej od tego wygląda :)

      Usuń
  16. Chyba pozostanę przy pęsecie - to 'coś' trochę mnie przeraża ;P Znając mnie to zrobiłabym sobie nim krzywdę ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe mogłabyś jedynie za dużo sobie wyrwać, jakbyś źle pokierowała :D hehe

      Usuń
  17. Może to kwestia wprawy? Ja tradycyjnie uzywam poczciwej pęsety lub wosku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojoj ja to się znowu wosku boję, oczywiście takiego co się na nogi daje, bo mam wyobrażenie, że mi ze skórą oderwie hehe :P

      Usuń
  18. Spotkałam się z czymś takim, ale wolę pęsetę. Jeśli jednak produkt nie ma polskiej etykiety czy instrukcji, to właściwie w Polsce nie powinien być sprzedawany.

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. no i dlatego go kupiłam :D hehe bo co to jest 2,50 zł :D

      Usuń
  20. Ciekawy gadżecik za śmieszną cenę:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chińskie rzeczy przeważnie są tanie hehe :)

      Usuń
  21. Nawet nie wiedziałam że jest coś takiego...

    OdpowiedzUsuń
  22. Po raz pierwszy widzę tego cudaka na oczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przecież na zdjęciach na opakowaniu jest pokazane jak stosować ten depilator, i absolutnie nie tak jak to opisałaś... Zbliżamy depilator do miejsca z którego chcemy usunąć włoski, zginamy sprężynkę i trzymając za trzonki kręcimy samymi trzonkami "do zewnątrz". W ten sposób sprężynka wędruje ku górze, pod włos i wyrywa po kolei wszystkie włoski jakie napotka. Bardzo przydatne i bardzo wygodne, szybsze niż wyrywanie pęsetą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To widocznie ja źle odczytałam instrukcję. Wypróbuję ją w ten sposób jak Ty napisałaś i zobaczymy czy będzie lepiej.

      Usuń
  24. kupiłam kiedyś w Rossmannie, niestety mocno się zawiodłam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :) Jeśli spodobało Ci się u mnie to dodaj mnie do obserwatorów :)
Komentarze chamskie i wulgarne będą usuwane.