poniedziałek, 3 marca 2014

Podkład Max Factor Facefinity All Day Flawless 3w1 - czy sprawdził się u mnie?

Hejka :)

Przyszedł czas na recenzję o podkładzie Max Factor. Podkład otrzymałam do przetestowania od Piękności Dnia. Wybrałam odcień Nude 47.
Na temat tego podkładu Max Factor czytałam wiele pochlebnych opinii, jednak czy u mnie tak samo dobrze sprawdził się jak u innych?


Informacje od producenta:


Podkład Face Finity All Day Flawless 3 w 1 trzyma się tak długo, jak baza pod makijaż, ukrywa niedoskonałości, jak korektor, a podkład w płynie z filtrem SPF 20 nadaje perfekcyjny efekt wykończenia.
  • Nieskazitelne wykończenie makijażu, które trwa przez cały dzień
  • Baza pod makijaż ułatwia przyczepność
  • Korektor ukryje niedoskonałości i zapewni nieskazitelny wygląd Twojej skórze

Składniki: Aqua, Cyclopentasiloxane, Propylene Glycol, Talc, Dimethicone, Phenylbenzimidazole Sulfonic Acid, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Sodium Chloride, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, PVP, Benzyl Alcohol, Phenoxyethanol, Sodium Hydroxide, Ethylene/Methacrylate Copolymer, Trihydroxystearin, Arachidyl Behenate, Methicone, Silica, Sodium Benzoate, Synthetic Wax, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Hexyl Laurate, Polyglyceryl-4 Isostearate, Isopropyl Titanium Triisostearate, Ethylene Brassylate, Polyethylene, [+/- CI 77891, CI 77492, CI 77491, CI 77499]


Ode mnie:
Wygląd produktu:


Podkład ma bardzo ładną i szklaną buteleczkę, o pojemności 30 ml. Na buteleczce nie znajdziemy wiele informacji, jedynie jaki ma odcień i że zawiera filtr SPF 20. 


Podkład posiada wygodny aplikator z dzióbkiem, który przesuwając w prawo/w lewo można zamykać bądź otwierać, co zabezpiecza podkład przed przypadkowym wydostaniem się na zewnątrz. Dodatkowo posiada jeszcze przeźroczystą nakrywkę zapobiegającą przed zapacianiem innych przedmiotów. 


Kolor i konsystencja:


Jak już wspomniała do przetestowania wybrałam odcień najjaśniejszy jaki był, czyli Nude 47.  Konsystencja podkładu jest dość płynna i łatwo rozprowadza się po twarzy. 

Podkład przed roztarciem

Podkład po roztarciu

Na dłoni wydaje się być dość ciemny, jednak na twarzy już taki nie jest na szczęście. Choć i tak uważam, że jak na najjaśniejszy odcień to powinien być jeszcze jaśniejszy. 

Efekty na twarzy:






1 zdjęcie i 3 następne są robione innego dnia.

Opinia:


Muszę stwierdzić, że podkład nie zrobił na mnie ogromnego wrażenia. Nie jest ani fantastyczny, ani też tragiczny. Jest dla mnie średniaczkiem. 

Plusem tego podkładu jest oczywiście łatwe nakładanie i zamykany aplikator. Fajnie też, że na twarzy nie jest taki strasznie ciemny, ale jak już wcześnie wspomniałam mógłby być jaśniejszy. Plus jest także za filtr SPF 20. 

Minusem jest to, że nie zakrywa dobrze niedoskonałości, chyba, że nałożę go dość dużo, ale wtedy wyglądam jakbym miała maskę na twarzy.  Nie za bardzo zakrywa cienie pod oczami. 
Czasami lubi się rolować i podkreśla suche skórki.
Zauważyłam też, że czasami nie jest dość trwały i szybko się ściera. Dzieje się tak kiedy, nie nałożę pod podkład kremu nawilżającego. Dłużej utrzymuje się z kremem. 
Także jako baza się nie sprawdził, jako korektor też nie za bardzo, bo niedoskonałości są widoczne. 

Efekt końcowy nie jest w sumie taki zły, ale podkład moim zdaniem ma swoje minusy i na pewno nie jest on moim ulubieńcem. Dla mnie to taki podkład - może być. 


Na koniec chciałam podziękować za możliwość przetestowania podkładu portalowi Piękność Dnia. Fakt ten nie miał wpływu na moją ocenę :)


46 komentarzy:

  1. Ja wypróbowałam ten podkład już jakiś czas temu, niestety w ogóle się nie sprawdził na mojej skórze:(

    OdpowiedzUsuń
  2. słyszałam o niem same pozytywy, ale jakoś do mnie nie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie też czytałam o nim same pozytywy, ale mnie jakoś tak nie zachwycił jak innych :)

      Usuń
  3. Sama nie jestem z niego raczej zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że okazał się być przeciętny, z podkładami Max Factor nie mam doświadczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też chyba pierwszy raz miałam styczność z podkładami Max Factor :)

      Usuń
  5. ładnie wygląda na twarzy i rzeczywiście jest jaśniejszy niż by się wydawało.
    masz bardzo małe niedoskonałości. a cerę świetlistą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ale choć mam małe niedoskonałości to nie za bardzo je kryje niestety :/

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. ja na szczęście nie :D ale to nie znaczy, że nie będę używać kosmetyków tej marki :)

      Usuń
  7. nie miałam podkładów z tej firmy, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. tez mnie jakos nie zachwycił :/

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam podkładu, ale mog spokojnie polecić max factora, każdy się u mnie sprawdził, mam cerę mieszaną :) i sobie poradził na 6!

    ps: dodalam już do obserwowanych także, bardzo dziękuję za Twoją obserwacje.


    Juz wkrótce zapraszam na nowy post "TheGrisGirl make up for CHANEL"

    pozdrawiam cieplutko!
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie pamiętam czy miałam kiedyś podkład z MF, ale ten się średnio sprawdził :)

      Usuń
  10. Za takie pieniądze są o wiele lepsze kosmetyki :)
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie sie swietnie sprawdza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fajnie, że Ty jesteś z niego zadowolona :)

      Usuń
  12. Nie miałam go jeszcze, ale moja córka niedawno go kupiła...

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy go nie miałam, nawet sie z nim nie spotkałam ale widzę, ze bardzo słabo kryje.
    Dziękuję za opinie , teraz juz wiem,ze go nie kupie ;(;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu :) :* Wiele dziewczyn chwali te podkłady, więc może u Ciebie mógłby się sprawdzić :)

      Usuń
  14. Oj dużo minusów widzę :(
    Przeraziło mnie, że najjaśniejszy odcień wyszedł taki ciemny na dłoni - dobrze, że na twarzy nie jest aż taki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się właśnie zdziwiłam, że na dłoni taki ciemny wyszedł. Ale jak się na twarz da za dużo tego podkładu to właśnie taki ciemny się robi i wygląda jak maska niestety :/

      Usuń
  15. Testowałaś kiedyś puder Miss Sporty? Chętnie poczytałabym o nim u Ciebie ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe nie testowałam go :) z Miss Sporty to w ogóle mało kosmetyków miałam :) Nie lubię za bardzo pudrów w kamieniu, jak coś to właśnie fluidy, podkłady i kremy BB :) a co to za puder z Miss Sporty? :)

      Usuń
  16. Myślałam że jak na taką firmę to będzie lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  17. jesli podklad nie kryje niedoskonalosci to nie jest jakos dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no też wolę jak kryje niedoskonałości :) hehe

      Usuń
  18. U mnie sprawdza się świetnie, mam już kolejne opakowanie :) Nie potrzebuję mocnego krycia, więc taka lekka formuła podkładu jest dla mnie idealna, utrzymuje się przez cały dzień. Faktycznie może podkreślać suche skórki, ale ja nie mam z nimi problemu. A i zawsze używam kremu przed nałożeniem podkładu, więc nie wiem, jak radzi sobie bez niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, ale producent mówi, że działa jak baza i korektor, czyli, że bez kremu powinien tak się trzymać jak z kremem, a tak niestety nie jest. No ale wiadomo każdemu co innego pasuje. Mnie pasuje średnio, ale nie mówię, że jest do końca zły. Jest po prostu taki sobie :)

      Usuń
  19. Cóż, jak za takę cenę - miałabym wobec niego większe wymagania. A producent, standardowo, dużo obiecuje, a część tego w ogóle nie ma pokrycia z rzeczywistością ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Faktycznie szału nie robi,ale nie ten to inny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja już na szczęście znalazłam idealny podkład :) Ten nie zrobił na mnie wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam go w próbce, która starczyła na 4 użycia, u mnie sprawdził się świetnie, wyrównał koloryt, zakrył małe niedoskonałości, buzia nie świeciła się a wyglądała na zdrową. Grunt dobrać odpowiedni kolor..ten wydaje mi się być za ciemny stąd nienaturalny efekt.

    Najważniejsze, że jego trwałość jest lepsza w porównaniu z innymi podkładami, ja byłam zadowolona, choć nie wiem..może w pełnowymiarowym produkcie zmieniłabym zdanie, wiadomo jak próbki, mają nas zachęcić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko, że to był najjaśniejszy kolor, więc jaśniejszego już nie było. U mnie jak widać nie sprawdził się tak jak obiecuje to producent. Gdyby był tańszy i był to po prostu podkład, bez obiecywanych udziwnień pewnie byłby ok. Jest dla mnie średni, cóż mogę więcej powiedzieć? :)

      Usuń
  23. Ja na szczęście używam tylko podkładów mineralnych, nie zawodzą nigdy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja jeszcze podkładów mineralnych nie używałam :)

      Usuń
  24. Podkładów przestałam używać jakiś czas temu :) Aż się sama dziwię, ze całkiem mi z tym dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w sumie też przerzuciłam się na kremy BB, ale teraz znowu zaczęłam stosować podkłady :)

      Usuń
  25. Też go mam i niedługo opisze;-) , a u Ciebie wygląda bardzo ładnie.:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :) Jeśli spodobało Ci się u mnie to dodaj mnie do obserwatorów :)
Komentarze chamskie i wulgarne będą usuwane.