czwartek, 20 marca 2014

Totalny KIT! i żenua, czyli organizer na buty

Jakiś czas temu trafiłam na stronkę tanie-kupowanie.com. Twórcy twierdzą, że jest to najtańszy sklep internetowy i to prawda, jednak niektóre rzeczy dają wiele do myślenia.
Zakupiłam tam m.in. organizer na buty na 12 par. Cena bardzo mnie do tego zachęciła, bo kosztował tylko 7,40 zł, a na zdjęciach także wyglądał bardzo korzystnie. I tu się niestety pomyliłam... Zapraszam do recenzji.

Informacje o produkcie:

Podręczny sposób do przechowywania butów, zabawek, itp. Organizer został tak zaprojektowany, aby z łatwością zmieścił sie pod łóżko czy do szafy.Organizer posiada 12 przegródek można w nim przechowywać : buty, bielizne, zabawki oraz wiele innych rzeczy. Przenośny organizer, pozwoli zachować Ci porządek i doskonale ochroni Twoje obuwie przed kurzem i innymi czynnikami zewnętrznymi.Wspaniale sprawdzi się podczas bałaganu w szafce z butami
Wykonany jest z wysokiej jakości materiału przepuszczającego powietrze i łatwego w czyszczeniu.
Jest bardzo prosty i szybki w użyciu - wystarczy odpiąć zamek błyskawiczny i już masz łatwy dostęp do Twoich butów.
Pozwala na przechowywanie aż do 12 par obuwia różnej wielkości. Pokrowiec posiada przezroczystą górną część dzięki, której łatwo sprawdzisz co jest w środku.Niewielka wysokość organizera pozwoli Ci na przechowywanie go pod łóżkiem lub na dnie szafy. Organizer jest tak praktyczny, iż możesz przechowywać w nim inne rzeczy niż buty
- np. zabawki, paski, skarpety, drobne akcesoria, bieliznę.
Posiada z dwóch stron uchwyty, które są bardzo pomocne przy transporcie organizera lub gdy chcesz wyciągnąć organizer spod łóżka

Wymiary: 72 cm x 60 cm x 15 cm

Ode mnie:

Wygląd produktu:

Organizer zapakowany jest w tekturowe pudło. Na pudełku widnieją kolorowe zdjęcia jak można użyć tego oto organizera i jak wygląda sam organizer. 




Wszystko byłoby ok, gdyby ten organizer wyglądał tak jak na pudełku. Zgadza się, że organizer posiada przeźroczystą górną część, dzięki której można zobaczyć co jest w środku.
Tak wygląda organizer po wyjęciu z pudełka.


 Posiada także uchwyt, dzięki któremu organizer łatwiej jest wyciągnąć, np. spod łóżka czy szafy, jednak spodziewałam się, że będzie to dość solidnie zrobione, a nie tak niechlujnie, a do tego myślałam, że to będzie przyszyte, a nie czymś przygrzane i do tego krzywo!


Szycia na ściankach także dają wiele do życzenia, i ma się wrażenie, że najmniejsze pociągnięcie może  się popruć.  Nawet szkoda komentować, zdjęcie mówi samo za siebie.


Spodziewałam się także, że ścianki i przegrody będą usztywniane i będzie to wyglądać jak na zdjęciu, jednak zrobione są z kawałka szmaty, która się przemieszcza, wygina na wszystkie strony i w ogóle brzydko to wygląda. I do tego jakieś kłęby nitek poprzyczepiane do ścianek...



Ciężko jest też ułożyć w przegrodach buty, bo jak już wcześniej wspomniałam, przegrody zrobione są z kawałka szmaty, która się przesuwa i kiepsko to wygląda. Na dodatek przegrody nie są przyszyte do dna organizera, przez co buty mogą wychodzić dołem.


Opinia:


Powiem wprost, że na pewno nie polecam tych organizerów. Są tanie, ale bardzo kiepskiej jakości i niechlujnie wykonane. W sumie po takiej cenie to nie ma się czemu dziwić, że taki kiepski... Ja nie mam do nich nerwów. Zawiodłam się totalnie i oczom nie mogę uwierzyć, że ludziom coś takiego sprzedają. Moim zdaniem te organizery nie nadają się do niczego.

Jestem w 100% na NIE!!!

Dla ciekawych, te organizery można kupić TU.

72 komentarze:

  1. W pudełku na obrazku wygląda fajnie ale faktycznie po wyjęciu wygląda dość kiepsko i tandetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o właśnie tego słowa zapomniałam użyć! Wygląda tandetnie :D

      Usuń
  2. Czyli okazał się ten organizer,jakby nie dokończony i faktycznie mało użyteczny....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, przydałoby się go usztywnić i wtedy może by coś z tego mogło być, bo tak to jest do niczego :|

      Usuń
  3. Rzeczywiście ten organizer jest totalnym niewypałem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście kiepski, nawet tych 7 zł szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Masakra! Szkoda nawet tych 7zł... Jestem pewna, że każda z nas sama by dużo, dużo lepszy zrobiła...

    OdpowiedzUsuń
  6. Na obrazku wygląda fajnie, ale w rzeczywistości masakra...

    OdpowiedzUsuń
  7. No faktycznie słabo to wyglada :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za badziewie!

    Wpadnij do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  9. strasznie wygląda, szkoda bo zamysł fajny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fatalne wykonanie tego organizera :/ A na pudełku rzeczywiście wygląda zachęcająco... Szkoda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oszukują klientów jak nie wiem, no ale cóż. Lepiej przestrzec innych żeby takiego badziewia nie kupowali :)

      Usuń
  11. za 7,40zł nie spodziewałabym się jakiejkolwiek jakości...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadza się, tylko szkoda, że na pudełku pokazują całkiem inną rzecz, a w środku jest całkiem co innego... Tak to bym tego nie kupiła gdybym wiedziała, że tak to wygląda. Na szczęście to tylko 7 zł :)

      Usuń
  12. Az w szoku jestem! Sama bym chętnie sobie sprawiła takie cudo, bo mam za dużo butów i powoli nie mam gdzie ich trzymać, ale jak widzę jak tandetnie to wyglada to chyba poszukam innego rozwiązania.. Szkoda, że firmy tak ściemniają :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no fajne takie rozwiązanie, tylko żeby to się jeszcze do czegoś nadawało :) Pewnie są takie organizery w dużo lepszej jakości, ale nie wiem w jakich cenach :)

      Usuń
  13. Po manii na organizery Biedronkowe przyszedł czas na buty! :P Szkoda, że to taki bubel .. Pamiętam, że kiedyś miałam taki organizer za niecałe 10 zł i był bardzo porządnie wykonany ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zazdraszczam, że trafiłaś na porządny organizer :) niektóre nie są warte nawet 1 grosza :)

      Usuń
  14. Niewypał faktycznie:/ szkoda

    OdpowiedzUsuń
  15. Za taką cenę nie spodziewałabym się niczego lepszego. Niestety zdjęcia produktu są zakłamane i kupujemy inną rzecz, a dostajemy niby tą samą ale gorszej jakości. :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Na obrazku co innego, rzeczywistość zweryfikowała ech szkoda gadać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że ten organizer nie wygląda tak ładnie w rzeczywistości jak na zdjęciu zamieszczonym na pudełku ;O Koszmar!

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. no zdarzają się niestety takie :) na szczęście nie kosztował majątku :)

      Usuń
  19. ajjj przykro mi :( a może zwrot?

    http://thegrisgirl.blogspot.com.es/2014/03/the-gris-girl-for-dressale.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myśle, że zwrot się nie bedzie opłacał, bo w koncu to tylko 7 zł :)

      Usuń
  20. nie przekonuje mnie takie cos nawet jak by to byla pozytywna recenzja :D / u mnie konkurs, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też konkurs i też zapraszam ;]
      a dla mnie to fajne rozwiazanie takie organizery, bo więcej miejsca się w domu robi, tylko jeszcze musi to być w miarę dobre ;]

      Usuń
  21. Jak zobaczyłam ile kosztował, to niestety spodziewałam się właśnie takiej jakości, jaką pokazałaś na dalszych zdjęciach. Szkoda tylko, że zdjęcie aż tak odbiega od rzeczywistości, bo to wprowadzanie klienta w błąd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokładnie i to mnie najbardziej wkurzyło, bo spodziewałam się czegos całkowicie innego a tu zonk :)

      Usuń
  22. Ciekawe, szkoda iż w rzeczywistości nie wygląda tak fajnie jak na zdjęciu prezentującym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no szkoda, szkoda :) czasami można się przejechać :)

      Usuń
  23. Jaki "śliczny" organizer hehe
    Ciekawe czy sami sprzedający to "badziewie" używają tego cuda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha ha!! :D taaaa tylko ciekawe co w tym trzymają :P

      Usuń
  24. faktycznie niezła kicha...

    OdpowiedzUsuń
  25. strasznie to wyglada naprawde.....blee...szkoda dyszki masz za to fajny lakier do paznokci :/

    OdpowiedzUsuń
  26. Za taką cenę nie ma się co spodziewać porządnie wykonanej rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jedna dziewczyna napisała, że za około 10 zł miała podobny organizer i był porządnie zrobiony, więc jednak da się za niską cenę kupić dobry :)

      Usuń
  27. rozumiem Twoje zniesmaczenie, ja kupiłam na allegro organizer do bielizny- skarpetek, majtek itp. jakościowo nie był najgorszy ale odbiegał od moich wyobrażeń. nie znalazł się nawet w szufladzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też coś podobnego kupiłam do szuflady, ale podobnie jak Ty trochę inaczej sobie go wyobrażałam, ale jakościowo nie było złe. Ciężko jest kupić rzecz taką jaką byśmy chciały :)

      Usuń
  28. No nie wygląda to dobrze... Ale czego oczekiwać od rzeczy za parę złotych ;) Lepiej następnym razem przejdź się po takie rzeczy do Ikei lub innego sklepu stacjonarnego, przynajmniej będziesz mogła zobaczyć co kupujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to racja, tylko nie zawsze się ma czas jeździć po sklepach, a wygodniej kupić w internecie, no ale plus stacjonarnego sklepu to to, że widzimy co kupujemy :)

      Usuń
  29. ja bym im to zwróciła,to jest kompletne oszustwo,dostałaś co innego niż było pokazane
    ja bym nie odpuściła
    marne 7 zł,ale bym nie podarowała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda nerwów za to 7 zł :)

      Usuń
    2. jak tak każdy podchodzi to oni nieźle zarobią,bo kupią za grosze,sprzedadzą choćby za te 7 zł i zwrotu nioe ma to zarabiają i oszukują kolejne osoby :/

      Usuń
    3. masz racje, ale to już trochę czasu minęło od kupna tego, więc nawet nie wiem czy coś by z tym zrobili. Przestrzegłam ludzi tutaj, a co oni już zrobią to ich decyzja :)

      Usuń
  30. Ojej ale to wygląda dziwnie ;(

    OdpowiedzUsuń
  31. Rzeczywiście, tandeta. Jak widać, jakość adekwatna do ceny (mocno zawyżonej w tym przypadku) ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. mnie takie rzeczy nie kreca a i dobrze :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja lubię takie gadżety, tylko żeby można było jeszcze z tego korzystać :P

      Usuń
  33. Pomysł był dobry, ale wykonanie hmm...brak słów...

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie no to jakiś mało śmieszny żart. Nie wiem czy widziałam kiedyś aby produkt na żywo tak odbiegał od tego na zdjęciu. Jakaś porażka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no totalna porażka... Jednak to co widzimy na opakowaniu nie zawsze musi być tym samym w środku :)

      Usuń
  35. Odpowiedzi
    1. Ja bym nawet śmiała powiedzieć, że nie troszkę, tylko bardzo! :P

      Usuń
  36. Dobrze, że to opisałaś własnie miałam kupić 6 sztuk myśląc że mnie to uratuje przed toną pudeł ale obawiałam się, że to niewypał. A szkoda przydałby się taki porządny płaski organizer na buty. Pozdrawiam i dzięki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :) Jeśli spodobało Ci się u mnie to dodaj mnie do obserwatorów :)
Komentarze chamskie i wulgarne będą usuwane.