niedziela, 6 kwietnia 2014

Farba L'Oreal Casting Creme Gloss 1010 Jasny Lodowy Blond - Efekty po farbowaniu

Witam
Dziś przedstawię Wam farbę, którą zakupiłam wczoraj z Super-Pharm. Już dawno temu miałam zamiar wypróbować tą farbę, aż w końcu się na nią skusiłam. Wybrałam oczywiście Jasny Lodowy Blond. Standardowo na moje włosy musiałam kupić 2 farby, bo jedna by nie starczyła. Jedna kosztowała mnie 24,99 zł.
Jesteście ciekawi jak się sprawdziła? Zapraszam do recenzji :)

Informacje od producenta:

Casting Crème Gloss Glossy Blonds od L’Oéal Paris to gama, która rozjaśnia odpowiednio włosy szatynek i blondynek, naturalne lub z pasemkami. Zapewnia ona olśniewający efekt rozjaśnionych włosów do 2 tonów i to wszystko bez amoniaku! 
Naturalne i świetliste blondy

- Technologia odżywczo-rozjaśniająca wzbogacona ekstraktem z cytryny rozjaśnia włosy i przywraca bogactwo naturalnych kolorów. Rezultat to świetlisty blond.
- Pełen refleksów kolor sprawia, że odrosty są mniej widoczne niż przy użyciu trwałej koloryzacji
Niezwykle miękkie i błyszczące włosy

- Działanie kompleksu pielęgnacyjnego zawartego w formule kremu wzmacnia farbowane włókno włosa na zewnątrz i od wewnątrz, aby zapewnić włosom miękkość i wyjątkową sprężystość. Powierzchnia włosa zostaje wygładzona i pełna niespotykanego blasku!

- Odżywka Ochrona i Blask z Mleczkiem Pszczelim odżywia włosy blond i przywraca im blask aż do kolejnej koloryzacji.

Łatwe i przyjemne stosowanie

- Kremowa konsystencja nie klei się.
- Delikatny zapach sprawia, że koloryzacja jest chwilą prawdziwej przyjemności.
- Aplikator w formie miękkiej tuby jest wygodny w użyciu, zapewnia precyzyjną aplikacją oraz czyste i łatwe nakładanie nawet dla początkujących. 

Ode mnie:

Wygląd produktu:

Cały zestaw do farbowania zapakowany jest w tekturowe pudełeczko, w troszkę innej formie niż standardowo.  Otwarcie pudełeczka jest zwężone, co nadaje farbie nowoczesnego kształtu i wyróżnia się spośród innych farb. Opakowanie jest bardzo ładne, dziewczęce w kolorach takiego fioletu, różu. 



Na opakowaniu znajdziemy informacje na temat składu


co nie co o farbie


i jakie odcienie nam wyjdą z danego koloru

W opakowaniu znajdziemy


1. Tubka z kremem koloryzującym. 2. Butelkę z mleczkiem utleniającym. 3. Odżywkę Ochrona i Blask z Mleczkiem Pszczelim. 4. Parę rękawiczek.
Standardowo w pudełeczku znajdziemy jeszcze ulotkę z informacjami jak farbować włosy.

Efekty farbowania:


Ostatnią farbą jaką farbowałam włosy była L'Oreal Recital Preference Z2 10.21 Stockholm. Wyniki jej farbowania przedstawiłam Wam tutaj.

Tak wyglądały moje włosy przed farbowaniem

Odrosty

Całe włosy
Tym razem włosy farbowałam trochę po swojemu, więc nie do końca zastosowałam się do ulotki. 
Najpierw nałożyłam farbę na odrosty, a po 15 minutach na całe włosy. Farbę trzymałam jeszcze tak około 30-40 minut, a nie tak jak było na ulotce 5 minut, bo bałam się, że to trochę za mało czasu aby farba dobrze złapała, a wolałam mieć pewność, że złapie dobrze. 

Efekty po farbowaniu:

Odrosty

Odrosty

Całe włosy
Zestawienie zdjęć przed i po.
(zdjęcia przed mogą się troszkę różnić w rzeczywistości, gdyż robiłam je w nocy i troszkę w kiepskim świetle)

Odrosty

Całe włosy

Opinia:


Moim zdaniem ta farba jest dużo lepsza od poprzedniej. Po pierwsze nie zawiera amoniaku, a farbowanie nią włosów było przyjemnością, ponieważ nawet przyjemnie pachnie.
Farba jest dość gęsta, więc nie spływa z włosów. 
Podczas zmywania włosy były miękkie i nawilżone, co jest bardzo dużym plusem. Odżywka w zapachu jest trochę słodka, a ja za słodkimi zapachami za bardzo nie przepadam, ale może być. 
Na moje oko farba dobrze złapała i ładnie rozjaśniła odrosty. Przy tym nie podrażniła mojej skóry, ani nie zauważyłam, żeby mi zniszczyła włosy. 
Cena jak dla mnie jest ok i jestem w stanie ją zakupić ponownie. 

Podsumowując spodobała mi się ta farba, a najbardziej to, że nie śmierdziała, ładnie złapała, nie zniszczyła mi włosów i miała wygodny aplikator z dzióbkiem, co cenie sobie bardzo, bo nie trzeba się babrać z miseczkami. 

Ja oczywiście polecam wypróbowanie jej i na pewno skuszę się na nią ponownie :)

55 komentarzy:

  1. Piękny efekt uzyskałaś:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek jest świetny. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam nigdy tej farby, bo od początku jestem wierna Joannie :)
    Ale ładnie złapała na Twoich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do Joanny nie jestem przekonana. Najbardziej lubię farby Garniera no i niektóre L'Oreala :)

      Usuń
  4. Podoba mi się efekt - Twoje włosy mają teraz ciekawszy kolorek niż przedtem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też uważam, że lepszy kolor jest teraz niż przed farbowaniem :)

      Usuń
  5. U ciebie super efekt , a ja jak robiłam dawno temu to mi źle chwyciła chodź tak jak Ty trzymałam dłużej. Może to wina tego że skrajnie inny kolor :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy też ma inne włosy, więc farby mogą trochę inaczej chwytać. Moje włosy w miarę dobrze się farbuję i łatwo je rozjaśnić :)

      Usuń
    2. Ja wczoraj farbowałam tą farbą, włosy wyszły mi z szarą poświatą.... jestem zalamana, mam jednak nadzieję, że po paru myciach szamponem do włosów blond ta szarość się zniweluje... W akcie desperacji chciałam ponownie zafarbować włosy, inną farbą, ale powstrzymałam się, bo nie chcę pogarszać ich stanu... Żałuję kupna tej farby, wydanych pieniędzy i moich włosów, ale u Ciebie efekt naprawdę bardzo mi się podoba. Dodam, że uprzednio włosy farbowałam świetlistym blondem. Chciałam lekko zniwelować żółć, a efekt , można powiedzieć, przeszedł moje oczekiwania...

      Usuń
    3. oj to faktycznie dziwny efekt Ci wyszedł. A myjesz włosy takim fioletowym szamponem, który likwiduje żółć, bo po nim takie też srebrzyste włosy się troszkę robią. Jak szampon Ci nie pomoże to może spróbuje jakiejś szamponetki, taka co po kilku myciach niby schodzi, a później zafarbujesz już innym kolorem. Niestety nie jestem fryzjerką, dlatego też trudno mi doradzić;/ Ale przykro mi, że kolor nie wyszedł taki jaki byś chciała:/

      Usuń
  6. Zawsze chciałam mieć takie jaśniuteńkie włosy, ale wiem że to by było zabójstwo dla moich naturalnie ciemnych, więc na marzeniach o blondzie kończę :) Ładny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w sumie też mam dość ciemne włosy, ale łatwo je rozjaśnić :)

      Usuń
  7. wow super! Chyba do niej wrócę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz piękne włosy i efekt wyszedł wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne masz włosy :) świetny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że te zdjęcia nie do końca oddają kolor, bo szukam jakiegoś zimnego blondu i nie wiem, czy ten spełniłby moje oczekiwania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia po są w świetle dziennym i tak wygląda kolor jak jest pokazane, tylko chodzi mi o zdjęcia przed farbowaniem, bo włosy farbowałam w nocy, więc światło jest troszkę inne.

      Usuń
  11. Ale Ty masz łądne włoseczki ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kolorek wyszedł. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze poradziła sobie z odrostami.
    Używałam jej przez jakiś czas, ale moim zdaniem szybko wypłukiwała się. Teraz stosuję jej siostrę Sublime Mousse i jestem wierna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sublime Mousse jeszcze nie używałam, ale może wypróbuję :D

      Usuń
  14. Masz przepiękne włosy, efekt wyszedł cudownie, sama nie farbuję włosów ale był czas kiedy pragnęłam dokładnie takiego koloru jak uzyskałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Choć często narzekam na swoje włosy, to pod względem farbowania są fajne, bo łatwo się rozjaśniają i dość ładnie łapią farbę :)

      Usuń
  15. Cudowny efekt :)
    Ja nie pamiętam kiedy ostatnio sama farbowałam sobie włosy zawsze miałam jakieś niespodzianki i od dłuższego czasu chodzę do fryzjerki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja od zawsze w domu farbuję włosy. Nigdy nie byłam u fryzjera żeby zafarbować włosy. Ogólnie u fryzjera byłam tylko raz w życiu żeby ściąć włosy :)

      Usuń
  16. kochana piekny kolorek ..swietnie złapała odrosty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Gosiu :) farba dobrze się spisała :)

      Usuń
  17. Bardzo ładnie odżywia włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie jeden z moich faworytów, najczęściej jej używam, tylko że brązy. Bardzo fajny efek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się także ta farba spodobała :) Fajnie łapie, i nie niszczy włosów :)

      Usuń
  19. zdecydowanie na plus,zneutralizowalas zólte tony do minimum.

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi się kolorek - efekt końcowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolorek mega jasny :) Ładnie wyszło.
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy

    OdpowiedzUsuń
  22. Uzyskałaś śliczny zimny blond, a to ważne, bo przeważnie po drogeryjnych farbach wychodzi blond z poświatą żółtego. A tego chyba nikt nie chce.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądają Twoje włosy po koloryzacji. Osobiście nie farbuję włosów :).

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny odcień blondu uzyskałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie farbuję włosów, ale pokażę notkę mojej mamie- może ją skusi do zmiany farby:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam z natury mam ciemne włosy i farbuję na ciemne kolory, więc zapewne jej nie użyję, ale u Ciebie efekt wyszedł świetny. Wydaje mi się, że kolorek jest ładniejszy niż przed farbowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też uważam, że kolorek ładniejszy niż przed farbowaniem :)

      Usuń
  27. Śliczny kolor. Polecę go mamie. Nosi właśnie takie odcienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że u mamy tez dobrze złapie farba :)

      Usuń
  28. Jak długo utrzymuje się kolor? Czytałam, że jest to farba półtrwała, ale nigdzie nie jest napisane do ilu myć się utrzymuje. Chciałam sobie zrobić na wakacje, ale boję się, że mi się nie zmyje :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o blond to ona się u mnie nie zmywała. Rozjaśnione już zostały. Jedynie spłukiwał się po jakimś czasie ten chłodny odcień i robił się z niego zwykły blond.

      Usuń
  29. A znasz jakieś farby półtrwałe, takie które na 100% się zmyją?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z blondów raczej wątpię, chyba że użyłabyś tonerów do włosów, one już są zmywalne ale to będziesz mięć raczej żółty kolor. Np. takie: http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=TONER+do+w%C5%82os%C3%B3w+FARBA+34+kolor+LA+RICHE+DIRECTIONS&bmatch=relevance-pop30-uni-1-2-0613

      Usuń
  30. U mnie wyszły szarobure.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :) Jeśli spodobało Ci się u mnie to dodaj mnie do obserwatorów :)
Komentarze chamskie i wulgarne będą usuwane.