czwartek, 17 kwietnia 2014

HIT! Ekologiczny szampon do włosów Yves Rocher, o pięknym cytrusowym zapachu w którym od razu się zakochałam!

Dziś kolejny produkt z moich ostatnich zakupów w Yves Rocher. Tym razem przedstawię ekologiczny szampon do włosów. Można go kupić tutaj w cenie 10,90 zł w promocji 31% (cena przed promocją 15,90 zł). 



Informacje od producenta:


Ekologiczny szampon do włosów to kosmetyk z europejskim certyfikatem jakości Ecolabel. Szampon zapewnia włosom miękkość, wygładzenie i niesamowity blask, a pobudzający cytrusowy zapach sprawia, że codzienne chwile pielęgnacji są bardzo przyjemne. Szampon z delikatnością oczyszcza i pielęgnuje włosy, będąc jednocześnie produktem przyjaznym dla środowiska. Produkt powstał z zachowaniem zasad poszanowania i ochrony środowiska: receptura łatwo biodegradowalna, opakowania w całości podlegające recyklingowi, sposób produkcji chroniący środowisko. Szampon nadaje się do codziennego stosowania do każdego rodzaju włosów.


Działanie:
• Oczyszcza włosy i skórę głowy
• Nadaje włosom naturalny blask
• Wygładza łuski włosów sprawiając, że są bardziej lśniące i gładkie

Składniki:
• wyciąg z cytryny - wygładza łuski włosów
• witamina E - właściwości antyutleniające
• baza myjąca pochodzenia roślinnego
• roślinny środek ułatwiający rozczesywanie włosów


Sposób użycia:
Zmocz włosy ciepłą wodą, nanieś odrobinę szamponu i wmasuj go we włosy i skórę głowy do uzyskania piany. Na zakończenie dokładnie spłucz kosmetyk. Przy ostatnim płukaniu użyj chłodniejszej wody. Częstotliwość stosowania zaadoptuj do swojego typu włosów.

 Ode mnie:

Wygląd produktu:


Szampon posiada ładna zieloną buteleczkę o pojemności 300 ml. Opakowanie jest przeźroczyste, więc łatwo kontrolować poziom zużycia.
Kosmetyk posiada europejski certyfikat jakości Ecolabel, który możemy zobaczyć na opakowaniu. Nazwa szamponu "I love my planet", także nawiązuje do ekologii. Opakowanie wykonane jest z łatwo biodegradowalnego tworzywa, które można poddać recyklingowi. Jest to szampon przyjazny nie tylko naszym włosom, ale i środowisku. 



Szampon zamykany jest na klik. Momentami miałam problem z jego otworzeniem, dlatego później już go nie zatrzaskiwałam :P



Na opakowaniu z tyłu znajdziemy informacje na temat szamponu w języku polskim.



Kolor, konsystencja, zapach:


Kosmetyka posiada piękny cytrusowy zapach. Mogłabym go wąchać non stop. Żałuję, że nie mam odżywki o tym samym zapachu, bo gdy nakładam odżywkę to nie czuć już tego pięknego cytrusowego zapachu.
Szampon ma konsystencje żelu o przeźroczystej barwie. Łatwo rozprowadza się na włosach, dobrze się pieni, nie plącze włosów i czuć, że włosy stają się po nim miękkie i wygładzone. 



Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Sodium Chloride, Sodium Benzoate, Citric Acid, Parfum, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Salicylic Acid, Citrus Medica Limonium Juice, Tocopherol.

Opinia


Szampon od pierwszego wąchnięcia bardzo mi się spodobał. Zakochałam się po prostu w jego zapachu.  Jest świeży, orzeźwiający i cytrusowy. Za to ma oczywiście u mnie ogromnego plusa.
 Działanie także ma bardzo dobre, gdyż dobrze oczyszcza, a podczas mycia czuć, że włosy stają się bardziej miękkie. Po wyschnięciu można zauważyć, że nasza czuprynka jest bardziej wygładzona i bardziej lśniąca. Szampon nie obciąża w żaden sposób włosów. Są wręcz takie bardziej lekkie. Pasuje do każdego rodzaju włosów. 
Zastrzeżenie mam jedynie do wydajności szamponu, gdyż bardzo szybko się kończy i czasami ciężko było mi go otworzyć. Cena przyzwoita.
Poza tym jestem bardzo z niego zadowolona. Został jednym z moich ulubieńców i na pewno kupię go ponownie :)

37 komentarzy:

  1. miałam go swego czasu, spisał się nieźle ale nie na tyle by skusić się na niego ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja go na pewno kupię ponownie :) Bardzo mi się spodobał :)

      Usuń
  2. Muszę w końcu tam złożyć zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak mi się pokończą zapasy to też złoże następne :D

      Usuń
  3. Ciekawie się prezentuje ;) tyle razy już się zbierałam do złożenia zamówienia z YR, że najwyższy czas chyba to zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłabym go dla samego zapachu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach jest dla mnie świetny :) uwielbiam takie :)

      Usuń
  5. Kupiłam ostatnio inny szampon YR i mam nadzieję, że też będzie się fajnie sprawdzał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja oprócz tego kupiłam też chyba jeszcze 2 inne z YR i też jestem ciekawa jak one się sprawdzą :)

      Usuń
  6. Coraz więcej dobrego się słyszy o tej firmie :-) chyba też się skusze po tak wspaniałej recenzji :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że i u Ciebie dobrze się sprawdzą ich kosmetyki :)

      Usuń
  7. Nie miałam tego szamponu ;)) . Przepadam za ich wodami toaletowymi ; )) . Zapraszam do mnie na rozdanie : http://malinka24.blogspot.com/2014/03/rozdanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja za to ich wód toaletowych nie znam :) dziękuję za zaproszenie

      Usuń
  8. no proszę całkiem fajny,cena tez mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się on bardzo spodobał, szczególnie jego zapach :D

      Usuń
  9. coraz bardziej przekonuje się do tej marki. Musze w końcu zamówić coś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem ciekawa co wybierzesz z ich asortymentu :)

      Usuń
  10. Szkoda że taki niewydajny :(( Yves Rocher mają genialne zapachy ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no szkoda szkoda. A zapachy faktycznie mają zajebiste :)

      Usuń
  11. Jeszcze nieialam żadnego produktu z YR aż wstyd ale tak juz mam jesli chodzi o składanie zamówienia przez internet lubię dotknąć i powachac ale już upatrzylam sobie kilka rzeczy i chyba sie skusze jeszcze na ten szampon bo też uwielbiam wszelkiego rodzaju kosmetyki o świeżym i orzekającym zapachu a szczególnie jak sa cytrusowe;)) a przy okazji super zmiana baneru;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a bardzo dziękuję :)
      też uwielbiam takie zapachy, dlatego mnie tak chyba zauroczył :D i nie tylko Ty jeszcze nie znasz ich produktów jak widzisz :) Kiedyś musi być ten pierwszy raz hehe :D

      Usuń
  12. Moja lista zakupów w YR z dnia na dzień wydłuża się coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheheheeh :D jeszcze zbankrutujesz kobieto :D Cały sklep wykupisz :D

      Usuń
  13. Muszę przyznać, że recenzja ciekawa, a produkt kuszący, szkoda, że szybko się kończy, ale może i tak go przetestuję ;) W każdym razie cel osiągnięty - na pewno będę o nim pamiętać. Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że i u Ciebie dobrze się on sprawdzi :)
      i również życzę Wesołych Świąt :)

      Usuń
  14. Wygląda wspaniale, muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że jego wydajność nie zachwyca, bo działanie i zapach wydają się być znakomite! Muszę kiedyś go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ma śliczną butelkę, fajnie, że się sprawdził tylko ta wydajność niestety, ale chętnie bym go wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja wzięłam inne rodzaje szamponów i też jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam jeszcze 2 inne i jestem ciekawa jak się sprawdzą :)

      Usuń
  18. Miałam kiedyś jeden szampon z Yves Rocher i kiepsko się u mnie sprawdził, ale kto wie - może ten byłby lepszy?

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaką śliczną ma buteleczkę, bardzo mi się taka oprawa podoba :) Poza tym oprócz działaniem kusisz tym miłym zapachem tego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czuję, że jego zapach by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam tyko jeden kosmetyk YR i w dodatku dostałam go w prezencie :) Ale kuszą mnie zakupy w tym sklepie, bo od czasu do czasu mają niesamowite promocje i aż się chce wypróbować cokolwiek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się :) ja przeważnie robię tam zakupy jak się właśnie jakieś promocje lub mam jakieś rabaty :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz :) Jeśli spodobało Ci się u mnie to dodaj mnie do obserwatorów :)
Komentarze chamskie i wulgarne będą usuwane.