środa, 19 lutego 2014

Emulsji na suchą skórę głowy Emolium, mówię stanowcze nie!

Emulsje zakupiłam, po bardzo wielu pozytywnych opiniach przeczytanych w internecie, ze względu na małe problemy ze suchą skórą głowy. Bardzo mnie irytuje ten problem, bo lekkie podrapanie się w głowę skutkuje lekkim złuszczaniem się skóry. Dlatego skusiłam się na zakup Emolium, i teraz już wiem, że już więcej go nie kupię. Zapraszam do mojej relacji.



Informacje od producenta:


Emulsja na suchą skórę głowy Emolium to pierwsza fizjologiczna emulsja, która utrzymuje prawidłowe nawilżenie skóry głowy poprzez dostarczanie substancji zgodnych z fizjologią skóry. Dzięki unikalnej i nowatorskiej formule, chroni skórę przed utratą naturalnego pH oraz przywraca fizjologiczną równowagę skórze głowy.
Działa wielopłaszczyznowo: intensywnie nawilża i wiąże wodę w skórze, łagodzi podrażnienia i stymuluje regenerację komórek, działa przeciwświądowo. Nie powoduje przetłuszczania się włosów.
Fizjologiczna Emulsja na suchą skórę głowy jest zalecana do regularnego stosowania przy skórze bardzo suchej, podrażnionej i swędzącej.

Pojemność: 100 ml

WŁAŚCIWOŚCI
Dzięki starannie dobranej formule, bogatej w substancje naturalnie występujące w skórze oraz przywracające fizjologiczną równowagę, preparat działa:
  • intensywnie nawilżająco
  • łagodząco
  • przeciwświądowo
WSKAZANIA
Nawilżanie i pielęgnacja skóry głowy:
  • suchej i bardzo suchej;
  • podrażnionej i nadwrażliwej;
  • swędzącej.
Zalecana również jako pielęgnacja emoliencyjna przy stosowaniu preparatów wysuszających skórę.

STOSOWANIE
Nanieść niewielką ilość emulsji na skórę głowy. Równomiernie rozprowadzić i delikatnie wmasować. Można stosować bezpośrednio po myciu włosów oraz tak często, jak zachodzi potrzeba. Nie spłukiwać.

SUBSTANCJE AKTYWNE
  • NMF (2%) - kompleks składników NMF (mocznik, lizyna, sól sodowa kwasu piroglutaminowego – PCA Na, kwas mlekowy)
  • Dekspantenol (2%)
  • Hialuronian sodu (1%)
  • Kompleks aminokwasów (0,5%)
  • Trójglicerydy oleju z kukurydzy (1%)
  • Phytantriol (0,2%)

Ode mnie:
Wygląd produktu:

Emulsja znajduje się w plastikowej biało czerwonej buteleczce o pojemności 100 ml. Buteleczka dodatkowo znajduje się jeszcze w tekturowym pudełeczku. 


Buteleczka zakończone jest wąskim dzióbkiem co ułatwia aplikacje na głowie. Z dzióbka wystaje cienki plastikowy, biały pręcik, który należy ułamać, aby otworzyć emulsję (zdjęcie już po otwarciu).  


Na opakowaniu tekturowym jak i na buteleczce z tyłu widnieją informację na temat emulsji, sposobu użycia, zastosowanie oraz składniki (tylko opakowanie tekturowe). 




Skład:



Kolor, konsystencja, zapach:

Emulsja jest lekko gęsta w kolorze białym. Łatwo się rozprowadza na głowie. Posiada dziwny zapach, który średnio mi odpowiada. Przypomina mi trochę taki zapach u dentysty czy u jakiegoś lekarza.




 Cena: 20-25 zł
Dostępność: apteka

Opinia:


Niestety po kilku zastosowania powiedziałam jej stanowcze nie. Nie mam do niej siły. Po umyciu głowy, nakładałam emulsje jeszcze na wilgotne włosy. Niestety pomagała tylko na krótką chwilę, bo gdy emulsja wyschła, skóra znowu zaczęła się złuszczać. Producent pisze, że można jej używać tak często jak zachodzi taka potrzeba, więc użyłam jej także na suche włosy i normalnie się wściekłam! Włosy wyglądały jak tłuste, a niedawno co je umyłam, a musiałam wyjść z domu. Musiałam więc związać włosy, aby nie rzucały się w oczy. Na zdjęciach zaprezentowałam jak emulsja zadziałała na moje włosy. Co prawda, do zdjęć nałożyłam emulsję, na włosy, które miałam później iść umyć, bo szkoda mi było nakładać ją na świeżo umyte, bo znowu bym musiała iść je myć. Włosy po prostu wyglądały okropnie, a podobno emulsja ma nie powodować przetłuszczania się włosów, co jest perfidnym kłamstwem! Zresztą widać na zdjęciu. Totalnie się zawiodłam na tym preparacie i na pewno nie kupię go ponownie. Szkoda moich nerwów.
Poza tym emulsja nie podrażniła, ani nie uczuliła mojej skóry. Nie poprawiła także stanu mojej skóry głowy. Jednym słowem ja jej nie polecam.

A Wy używaliście jej? Macie inne zdanie na temat tej emulsji?

37 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie przyniosła najmniejszej poprawy. Ciągłe mycie włosów może doprowadzić do szału :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, tym bardziej jak dopiero co umyło się włosy i ledwo co wyschły a tu znowu tłuste i trzeba umyć. Dlatego podziękowałam :)

      Usuń
  2. hehe tez mam problem z suchą skórą głowy :/ masakra lekkie podrapanie wystarczy zeby wygladac jakby sie mialo tone łupieżu :/ no ale dzieki Tobie to na pewno nie popatrze sie na polke z tym specyfikiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe wiesz czytałam też dużo pozytywów o niej, więc może u Ciebie by się sprawdziło inaczej, ale mnie tak wkurzył, że się patrzeć na niego nie mogę hehe :P

      Usuń
  3. dobrze wiedzieć, chociaż z drugiej strony każdy reaguje inaczej na kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ale jak widać u mnie przetłuszcza włosy, że nie można wyjść z takimi z domu, także ja mówię jej nie :)

      Usuń
  4. dużo produktów tej firmy mnie zawiodło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja pierwszy raz miałam styczność z tą firmą i też się zawiodłam, tym bardziej, że czytałam o niej dużo pozytywnych opinii...

      Usuń
  5. Jak zaczynałam czytać,myślałam,ze będzie super produktem...a tu jednak nie . Masz rację włosy umyte, nałożona emulsja...i znowu trzeba umyć aby wyjść gdzieś to nie za fajnie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, tym bardziej, że producent zapewnia, że nie przetłuszcza włosów. Porażka :/

      Usuń
  6. Jako, że moje włosy i tak z natury zbyt szybko się przetłuszczają, to tego typu kosmetykom mówię stanowcze "Nie!". Uwielbiam te obietnice producenta ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe no, ale to już było przegięcie pały :P

      Usuń
  7. chyba też nie miałabym do niej cierpliwości...

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że się nie sprawdziło :(

    OdpowiedzUsuń
  9. No szkoda, myślałam że to lepszy produkt...

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że się nie sprawdziła..

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj nieciekawie wygląda na tych włosach ....

    OdpowiedzUsuń
  12. na szczęście nie mam problemu ze skórą głowy, więc tego typu emulsje mnie nie interesują

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam aby suchą skórę nad czołem tak troszkę
    ale na tą emulsję na pewno się nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja właśnie też mam głównie nad czołem jak się włosy zaczynają. Ledwo mi wyschnął włosy po umyciu i już zaczyna się robić sucha w tym miejscu. Bez sensu :P

      Usuń
  14. Niestety każdy z nas jest inny, w związku z tym różne kosmetyki mogą na każdego działać różnie - jednemu pomogą, a drugiemu - wręcz przeciwnie. Ja akurat mam dobrą opinię o kosmetykach Emolium (już kilka różnych miałam okazję stosować, w tym właśnie tę emulsję, o której jest mowa). Zawsze miałam problem z tym, że moja skóra była mega wrażliwa, dlatego szukałam jakichś preparatów hypoalergicznych, które nie wywołają u mnie żadnych reakcji alergicznych ani innych podobnych historii. Emolium pewnego razu poleciła mi pani w aptece i tak już przy tym zostałam. Obecnie używam też olejek do kąpieli i krem przeciw wypryskom. Jeśli ktoś chciałby poczytać o tych produktach, to znaleźć je można tutaj: http://nowafarmacja.pl/popularne-marki/kosmetyczne/emolium - polecam, zaznaczając, że każdy musi na sobie sprawdzić, jak na niego działa dany kosmetyk, ale to chyba oczywista oczywistość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agata ja nie twierdzę, że inne ich kosmetyki są złe :) Może tylko ten preparat jest jakimś niewypałem, a reszta jest w porządku :) Również mam wrażliwą skórę, ale może nie tak mega, bo mogę używać także zwykłych kosmetyków. Olejku do kąpieli i kremu przeciw wypryskom z chęcią bym wypróbowała jeśli są dobre :)

      Usuń
  15. Ja dzisiaj kupił właśnie ten emolium z tego względu że też mam problem z sucha skórą i ciągle mnie swędzi skóra i się drapie. Narazie użyłam po raz pierwszy i niczego nie zauważyłam niepokojącego na włosach czy na skórze. Nawet przeciwnie narazie mnie tak głową nie swędzi zobaczymy później. Dodam że jeszcze borykam się z nadmiernym wypadaniem włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jestem ciekawa jak się będzie spisywać dalej. Ja jej nie polubiłam, bo mi nie pomogła, a poza tym jak widać na zdjęciu przetłuszczała mi włosy i wyglądały brzydko, jakbym ich nie umyła. Jak coś to daj znać, jak się będzie spisywać :)

      Usuń
  16. Ja dzisiaj kupił właśnie ten emolium z tego względu że też mam problem z sucha skórą i ciągle mnie swędzi skóra i się drapie. Narazie użyłam po raz pierwszy i niczego nie zauważyłam niepokojącego na włosach czy na skórze. Nawet przeciwnie narazie mnie tak głową nie swędzi zobaczymy później. Dodam że jeszcze borykam się z nadmiernym wypadaniem włosów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi zalecił używać tej emulsji dermatolog. Jeszcze nie używałam, więc o efektach się nie wypowiem, jednak to co mnie zaciekawiło to to, że lekarz zalecił trochę inne stosowanie niż podane przez producenta. Mianowicie powiedział, żeby nakładać emulsję na skórę głowy wieczorem, na noc, natomiast rano umyć włosy. A także, żeby stosować 2 razy w tygodniu. Spróbujcie może w ten sposób, dzięki temu nie będziecie miały tłustych włosów, bo rano je umyjecie :) Ciekawa jestem czy u kogoś się ten sposób sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to w taki sposób mogłoby być lepiej tylko, że ja myję włosy zawsze wieczorem, bo rano nie mam na to czasu niestety. Ale wydaje mi się, że lekarz dobrze doradził, jeśli chodzi o stosowanie i faktycznie może to być lepszy sposób, niż podaje producent :)

      Usuń
  18. U mnie ta emulsja również się słabo sprawdziła. Używam szamponu nawilżającego, który jest idealny ale emulsji zdecydowanie już nie kupię. :-) Jedynym plusem jedynie jest tylko niska cena

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zaoszczędziłam sporo pieniędzy wydawanych na przeróżne kosmetyki. Po prostu zadbałam o wodę kranową w moim domu, bo przecież jak wydedukowałam ;) mam z nią codziennie kontakt więc dobrze by było gdyby była dobrej jakości. Na rynku znalazłam filtr prysznicowy filrmy FITaqua i on usuwa z wody to co wysusza.

    OdpowiedzUsuń
  20. Niewielka ilość to to nie jest, to raz. Dwa - czy spodziewałaś się innego efektu po emulsji, która ma m.in. olej kukurydziany i pantenol? Nie ma co skreślać produktu tylko dlatego, że ma substancje, które mogą obciążyć włosy, skoro emulsja jest przeznaczona do nawilżenia skóry głowy, a nie odżywienia włosów b/s. Przy takiej ilości humektantów potrzebny jest olej, bo inaczej skalp oddałby wodę w powietrze.

    Sam się zastanawiam, jak będę to nakładać, bo mam nie lada problem. Szampon leczniczy mi przesuszył skórę głowy, przez co się łuszczy i przetłuszcza. Może faktycznie przed myciem go używać, a po myciu ewentualnie rozcieńczyć z wodą, tak jak to robię z Kallosem, który służy jako odżywka b/s po myciu. Na pewno odpada wyciskanie go na skórę - lepiej chyba rozetrzeć małą ilość na palce, wcierać i powtarzać aż równo wetrze się w każdą część skalpu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Długo borykałam się z problemem suchej skóry głowy. Wcześniej stosowałam zoxiderm 150, przestał działać. W aptece pani mi poleciła emolium, po kilku aplikacjach zadziałał. Skóra mniej się przesusza. Nie stosuję go zaraz po umyciu włosów, bo rzeczywiście po wyschnięciu włosy wymagają ponownego umycia, natomiast przy suchych włosach balsam działa ok. Polecam go stosować w niewielkich ilościach, ja robię przedziałki i wylewam odrobinę i wcieram. Przy dużych ilościach włosy są nieświeże. Ogólnie polecam, mam skórę atopową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosuję codziennie wieczorem, włosy myję co 3 dni

      Usuń
  22. Witam. Miałam suchą siedzącą skórę głowy mimo iż włosy mi się tak przetłuszczają że muszę je myć codziennie. Co się okazało, szampony na przetłuszczające się włosy i owszem myły je dobrze ale podrażniały skórę która produkowała więcej tłuszczu ��. Zmieniłam szampon na Klorane z piwoni bo właśnie zadbał o skórę. Przetłuszczają się włosy dalej bo tak już mam ale głowa nie swędzi i cały dzień włosy ładnie wyglądają. Dodatkowo w związku z tym że mam cienkie prostw włosy muszę je układać, często je poprawiam rękami co też wpływa na przetłuszczają używam Kevin murphy anti gravity spray. Drogi ale wydajny. Poczytajcie o tym. Ja polecam. Raz fryzjerka go użyła i stąd się przekonałam. Włoski mniej w ciągu dnia się przetłuszczają a spray ich nie obciąża. Od tej pory nie mam ani swędzącej głowy i dobrze mam włosy ułóżone. Fatbuje dobrą farbą u fryzjera co 7 tygodni. A nie używam w sumie nic na przetłuszczające się włosy. Co do produktu emolium. To jest dobry ale dla tych co mają nie przetłuszczające się włosy które można myć raz tydzień. Sprawdza się ten produkt u mojego 4 letniego syna. Mi nie pomagał na swędzenie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :) Jeśli spodobało Ci się u mnie to dodaj mnie do obserwatorów :)
Komentarze chamskie i wulgarne będą usuwane.