piątek, 21 lutego 2014

HIT! Orzeźwiający żel na dzień Vichy Aqualia Thermal SPA

Jakiś spory czas temu otrzymałam do przetestowania od serwisu polki.pl krem/żel na dzień Aqualia Thermal SPA. 
Miałam już dawno napisać recenzję, ale tak jakoś się złożyło, że piszę ją teraz :) Zapraszam więc do czytania :)



Informacje od producenta:


Natychmiasowy blask. Długotrwałe nawilżanie.

Wskazania:

Skóra wrażliwa odczuwająca dyskomfort z widocznymi oznakami zmęczenia.


INNOWACJA: skutecznośc i przyjemnośc zabiegu SPA w codziennej pielęgnacji. Bogata w 15 minerałów Woda Termalna z Vichy wykorzystywana w zabiegach SPA połączona z kwasem hialuronowym, aby długotrwale nawilżać oraz wzmacniać skórę nieprzerwanie przez cały dzień.

Intesywna, świeża, krystaliczna i czysta konsystencja żelu. Szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy.

SKUTECZNOŚĆ: Stałe i natychmiastowe nawilżanie (nawet w ekstremalnych warunkach). Działanie kojąco-wzmacniające. Nawilżona skóra odzyskuje świeży, promienny i jednolity wygląd. Jest miękka w dotyku. Uczucie komfortu utrzymuje się przez cały dzień. 

Testowany alergologicznie. Testowany na skórze wrażliwej pod kontrolą dermatologiczną. Nie zawiera parabenu.

Ode mnie:
Wygląd produktu:


Żel znajduje się w szklanym przeźroczysto niebieskawym słoiczku o pojemności 75 ml. Zakręcany jest na białą nakrętkę. Słoiczek zapakowany jest dodatkowo w tekturowe opakowanie w kolorze metalicznego błękitu z białymi napisami. Całość wygląda bardzo elegancko i profesjonalnie. 


Na słoiczku nie ma żadnych dodatkowych informacji, ale za to na tekturowym opakowaniu jest. Możemy na nim znaleźć informacje na temat działania, składu i dla kogo żel jest przeznaczony.


Skład:



Kolor, konsystencja, zapach:


Preparat ma postać dość gęstego żelu, o bardzo przyjemnym zapachu. Od razu jak go otworzyłam nie mogłam oderwać nosa od słoiczka tak mi się spodobał. Kojarzy mi się z jakimiś męskimi kosmetykami do pielęgnacji, a ja lubię męskie zapachy :)  Barwa żelu jest białawo przeźroczysta. 



Cena: waha się między 70-110 zł 
Dostępność: apteka, drogerie.

Opinia:


Z żelu jestem bardzo zadowolona. Bardzo spodobał mi się jego zapach. Fajnie odświeża z rana buzię, szczególnie latem się fajnie spisuje. Dość szybko się wchłania, ale za nim się wchłonie możemy mieć uczucie czegoś lepkiego na twarzy, jednak po chwili to już mija. 
Podoba mi się, że może go stosować każdy nie zależnie od wieku i jest również przeznaczony dla wrażliwców, takich jak ja :) 
Żel nadaje skórze blasku i usuwa oznaki zmęczenia. Dobrze ją nawilża na długo. 
Zauważyłam także, że poprawił się także stan mojej skóry. Jakieś krostki które miałam poznikały i w ogóle jakoś ładnie moja twarz wygląda kiedy stosuję ten żel. 
Pomimo 75 ml, żel jest bardzo wydajny. Przynajmniej mi starcza na bardzo długo :)

Jedynym minusem dla mnie jest tu oczywiście cena, no ale jak jest taki wydajny to raz na jakiś czas można się szarpnąć na taki kremik, tym bardziej, że on działa :)

Zapraszam również na stronę producenta KLIK

Używaliście może już tego żelu? Co o nim sądzicie i jak się sprawdził u Was? :)


24 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze tego kremu, ale z opisu widzę że mogłabym go polubić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja go bardzo polubiłam :) szczególnie po tym jak zobaczyłam, że twarz stała się ładniejsza i jakieś krostki zaczęły znikać z niej :)

      Usuń
  2. Nie używałam go, ale fajnie, że u Ciebie tak dobrze się sprawdził :) Cena nie jest niska, ale skoro ma tyle plusów, to warto wydać więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cena trochę wysoka, ale jak starcza mi na długo, to w sumie nie wychodzi tak drogo, bo kilka miesięcy :)

      Usuń
  3. Miałam ten krem i niestety na mojej twarzy się nie sprawdził. Konsystencja mi odpowiadała, ale przyczyniał się do powstawania ropnych krost.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej!! to dziwna sprawa, bo mi właśnie jak coś to pomaga i znikają jakieś krostki. Przykro mi, że u Ciebie tak dziwnie zadziałał :/

      Usuń
  4. Nie miałam jeszcze żadnego kremu z Vichy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam krem Aqualia Thermal i byłam z niego bardzo zadowolona:) Myślę, że żel również przypadł by mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja za to kremu nie miałam, ale pewnie też by mi się spodobał, skoro żel się dobrze spisuje :)

      Usuń
  6. miałam taki ale do cery bardzo suchej wersja "riche"..ale chyba mnie zapychał...bo zawsze mi się zdawało, że jak użyłam go to coś mi wyskoczyło :P ale za tak wysoką cenę szału nie robił :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to nie znam tego o którym mówisz. Z tej wersji co ja mam wiem, że jest wersja jeszcze na noc w takim granatowym słoiczku. To pewnie mówisz o całkiem innym :)

      Usuń
  7. Ja bardzo lubię serię Normaderm od Vichy, ale bardzo zainteresowałaś mnie tym kremem. Głównie dlatego, że jest dobry dla cery wrażliwej i dodaje blasku zmęczonej skórze. Domyślam się, że pewnie kosztuje sporo, ale i tak mi narobiłaś ochoty :)) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z Normaderm miałam preparat punktowy i też go polubiłam :)

      Usuń
    2. ja mam żel do mycia twarzy, scrub i krem :) na prawdę polecam, wszystko dostałam na super promocji więc nie musiałam wydawać majątku :P

      Usuń
    3. no to Ci się udało :D może też kiedyś trafię na takie fajne promocje :)

      Usuń
  8. Pierwszy raz spotykam się z tym produktem :)
    Fajnie, że się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Troszkę drogi, ale i tak kusi :)
    Zapraszam do siebie i do obserwacji :)--> http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię taką żelową konsystencję kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 75 ml to duża pojemność, słoiczek jest większy niż standardowy, świetnie, że żel się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja myślałam, że 75 ml to standardowa pojemność :P

      Usuń
  12. bardzo lubię tę markę, u mnie też z reguły sprawdzają się jej produkty więc od czasu do czasu wolę wydać więcej i wiedzieć że kosmetyk zadziała :)
    konsystencja tego cuda jest boska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tą firmę także lubię i akurat na nią jestem skłonna wydać więcej pieniędzy :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz :) Jeśli spodobało Ci się u mnie to dodaj mnie do obserwatorów :)
Komentarze chamskie i wulgarne będą usuwane.