niedziela, 9 lutego 2014

Recenzja: Odżywczy i intensywnie nawilżający krem do twarzy Decubal

Dzisiaj zaprezentuje Wam kolejny kosmetyk, który dostałam do przetestowania od firmy Decubal. Nie wszyscy pewnie znają tą firmę :) Ja też jej kiedyś nie znałam, dopóki nie otrzymałam ich do przetestowania, ale przejdźmy do recenzji :)



Informacje od producenta:


Dostarcz swojej suchej skórze twarzy składników odżywczych stosując łagodny krem do twarzy.  Krem ten łagodzi i pielęgnuje dzięki zawartości naturalnego składnika tłuszczowego, jakim jest lanolina zapobiegająca świądowi, suchym plamom oraz ewentualnemu nieprzyjemnemu uczuciu napięcia skóry twarzy. Krem zawiera poza tym witaminę E, która ma działanie zmiękczające. Szybko wnika w skórę i nie tłuści - dlatego doskonale nadaje się pod makijaż.

Bezzapachowy
Klasyczny krem nawilżający do twarzy

Wybrane składniki:
- Gliceryna
- Lanolina
- Witamina E

Wskazania: Sucha skóra twarzy.

Sposób użycia: Do codziennego stosowania na skórę twarzy – do cery suchej.

Składniki (INCI): Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Cetyl Alcohol, Sorbitan Stearate, Glyceryl Stearate, Citric Acid, Lanolin, Polysorbate 60, Cetearyl Glucoside, Cetearyl Alcohol, Carbomer, Tocopherol, Ethylhexylglycerin, Sodium Gluconate, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate.

Zawartość substancji lipidowych: 18 %
Pojemność: 75 ml. 

Strona producenta: TUTAJ.

Ode mnie:
Wygląd produktu:


Krem znajduje się w plastikowym i pół przeźroczystym pojemniczku o pojemności 75 ml. Zakręcany jest na czerwoną nakrętkę. Po otwarciu, krem jest dodatkowo zabezpieczony przeźroczystą folijką, co świadczy, że nie był przez nikogo używany i jest całkowicie nowy. 


Na opakowaniu widnieją informację o kremie, o sposobie użycia i o składnikach.






Kolor i konsystencja:


Krem jest bezzapachowy i biały. Ma gęstą, a raczej "sztywnawą" konsystencję. Jak się przechyli słoiczek nie wypłynie i zostanie na swoim miejscu. Krem nie jest tłusty, dobrze nawilża i szybko się wchłania


Cena: około 16 zł
Dostępność: Internet.

Opinia:


Krem doskonale nawilża twarz na długo. Dzięki lanolinie, jest łagodny, więc nie podrażnia i nie uczula. Nie wysusza i nie powoduje uczucia ściągnięcia skóry. Jest także bezzapachowy. Troszkę szkoda, bo można by mu było dodać lekkiego, łagodnego zapaszku :)  Witamina E zawarta w kremie, zmiękcza skórę, dzięki której twarz pozostaje gładka

Krem nakładam przeważnie przed pójściem spać, przez co budząc się rano, moja twarz jest gładka i nawilżona. Można używać go też rano, np. jako baza pod makijaż

Jest bardzo wydajny, ponieważ potrzebna jest niewielka jego ilość, aby pokryć całą twarz. 

Bardzo spodobał mi się ten krem, choć na początku nie byłam do niego przekonana, bo wydawał mi się tłustawy, jednak, po kilku użyciach zmieniłam zdanie i jest chyba najlepszym kremem jaki do tej pory miałam. Jest tani, patrząc na to jaki jest wydajny. Szkoda, że w sklepach nie za bardzo go można spotkać. Może w aptece, ale nie pytałam. Może zawsze zamówić przez internet. Polecam wypróbować :)

A Wy znacie ten krem? Jak się sprawdził u Was? 


32 komentarze:

  1. nie znam i nie słyszałam o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poznałam inne kosmetyki Decubala i spodobało mi się ich działanie,kremiku jeszcze tego nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dla mnie, ja mam wrażliwą i mieszaną...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam, ale z powodu moich problemów z cerą bałam się go używać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że nie ma się czego bać :) mi przynajmniej krzywdy nie zrobił :)

      Usuń
    2. Ale moja cera zrobiła się ostatnio bardzo wrażliwa i na wszystkie kremy reaguje zatkanymi porami i wypryskami :(

      Usuń
    3. niby piszą, że są to dermokosmetyki i są do skóry wrażliwej, no ale ciężko w sumie stwierdzić jak u Ciebie by faktycznie zadziałał :/

      Usuń
  6. o proszę :) a ma filtry uv?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze powiem, że nie wiem, bo nie widzę nigdzie takiej informacji, ale chyba nie

      Usuń
  7. Nigdy o nim nie slyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. no ja tak samo pierwszy raz widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam żadnego kosmetyku tej marki, ale chciałabym kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nei miałam ale wiele dobrego o niej słyszalam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię tę markę, chociaż zdecydowanie wolałabym zapach ;-))

    Pozdrawiam kociarę i imienniczkę mojej przyjaciółi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mi też tam brakuję zapachu :)

      Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  12. czytałam wcześniej o tym kremie :) ale nigdy go nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze powiem, że ja go też nigdzie w sklepach nie widziałam :P :)

      Usuń
  13. Pierwszy raz usłyszałam o tej firmie na jednym z blogów ;) A do tej pory nie widziałam ich produktów w sklepach czy też aptekach...

    Co do kremu - dla mnie najważniejsze jest, by nie zapychał porów skórnych i dobrze nawilżał skórę. Przynajmniej jeśli chodzi o krem na noc ;) Widzę, że ten spisuje się dobrze w obu kwestiach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem z niego bardzo zadowolona :) Nie uczynił na mojej buźce żadnych szkód, także myślę, że jest bezpieczny i dobrze nawilża skórę :)

      Usuń
  14. O marce słyszałam, jednak żadnego produktu z tej serii nie stosowałam. Krem wydaje się być bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten krem, ale jeszcze go nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy go nie widziałam, ale z opisu wydaje się, że moja cera mogłaby go polubić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tego kremu, a po Twojej recenzji można wnioskować, że to błąd ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe no widzisz to musisz poznać! :D Może Tobie także się spodoba :)

      Usuń
  18. 37 years old Research Assistant III Nathanial Hanna, hailing from Chatsworth enjoys watching movies like Conan the Barbarian and Netball. Took a trip to Monarch Butterfly Biosphere Reserve and drives a McLaren F1. sposob na tych gosci

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :) Jeśli spodobało Ci się u mnie to dodaj mnie do obserwatorów :)
Komentarze chamskie i wulgarne będą usuwane.