piątek, 14 lutego 2014

Walentynki, czy Walę w Tynki? :)

Kochani życzę Wam w tym dniu dużo miłości i radości. 
W sumie to nie tylko w tym dniu, ale każdego dnia, bo codziennie powinniśmy okazywać sobie miłość, szacunek i pielęgnować nasz związek. 



Niektórzy obchodzą walentynki, inni uważają, że to bzdura. Każdy ma do tego prawo :) Choć miło jest dostać jakiś upominek z okazji dnia Zakochanych. 

A co Wy otrzymaliście od swojej Walentynki/ swojego Walentego? I jaki ciekawy prezent Wy wymyśliliście? :)

Ja powiem szczerze, że nie miałam za bardzo pomysłu na prezent, ale kupiłam mojemu składany nóż Black Tac Walther. Wiem, że to nie za bardzo walentynkowy prezent, ale stwierdziłam, że kupie mu coś z czego będzie się cieszył i co mu się przyda. W końcu on mi tak często sprawia różne prezenty to i ja dla niego mogę się szarpnąć na coś innego :) 

A więc miłych Walentynek :)

KOCHAJCIE SIĘ! :)

26 komentarzy:

  1. My damy sobie prezenty po południu, a kupiłam koszulkę, wodę po goleniu z Adidasa, czekoladki i skarpetki hehe :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eeee to też tak na bogato bardziej :) Mam nadzieję, że i Ty otrzymasz coś ciekawego od swojego Walentego :D mój jak na razie jest gdzieś w trasie, więc na razie też nie dostałam prezentu :)

      Usuń
  2. Życzę udanych Walentynek z drugą połówką,
    btw. ostatnio chętnie wpadam na Twojego bloga ,jest bardzo interesujący ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to bardzo miło mi to słyszeć :))) Tobie również życzę miłych i udanych Walentynek :)

      Usuń
  3. Zyczę Wam nie tylko uroczych Walentynek, ale także a może przede wszystkim uroczego każdego dnia razem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje Marioluś :* :) Oby było tak jak piszesz :)

      Usuń
  4. ja mojemu kupiłam czekoladkę bo on lubi słodycze :D
    on zapytał jakiego chcę kwiatka to powiedziałam,że jakiegoś w doniczce :D ciekawe czy kupi

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja w tym roku nie obchodzę walentynek, he ;p ale tobie życzę udanych walentynek! :)

    i zapraszam do mnie, do wygrania bon na zakupy:
    http://izusiaizusija.blogspot.com/2014/02/giveaway-sammydresscom.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanych Walentynek życzę i Tobie:*

    Ja od swojego dostałam wielką czekoladę Milkę, ale ja mu nic nie dałam, tak jakoś wyszło...ale dzień się jeszcze nie kończy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a u mnie jest na odwrót :) ja mu już dałam prezent, a od niego jeszcze nic nie dostałam, ale zobaczymy :) Jak na razie to mnie dzisiaj tylko denerwuje, bo sapie o wszystko :P

      Usuń
    2. Ja zawsze z prezentem czekam aż on mi pierwszy coś da, ja wolę być druga hehe :D

      Usuń
    3. no ja mojemu dałam trochę prezent z wyprzedzeniem, bo kilka dni wcześniej :P bo niestety był ze mną jak kurier przywiózł paczkę, dlatego nie miałam co już ukrywać :P :) A ja w końcu otrzymałam pudełko czekoladek w serduszku i bukiecik z czerwonych tulipanów ;] Co prawda za bukietami jakoś specjalnie nie szaleję, bo postawie je w wazonie i i tak w końcu zdechną, więc troszkę szkoda kasy na bukiety :P

      Usuń
  7. Bardzo udany prezent, mój dostanie coś do gitary, ale sam musi wybrać co :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to też spoko :) przynajmniej wiesz, że trafisz w prezent, bo będziesz wiedziała co chce :)

      Usuń
  8. Ja dostałam śliczny sweterek :) A mój rękawiczki na rower :) Grunt to praktyczność :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja dostałam nowe MEBLE :D hihihi chyba wszystkich przebiłam ?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOW! No to faktycznie Twój chłop chyba wszystkich przebił :D hehe

      Usuń
  10. a ja leki z apteki :D dopiero podniosłam głowę z łóżka :D chyba jednak Walę w tynki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. nie lubię i nie obchodzę tego "święta" ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. no my czasem jak bliźniaki, strasznie dobrze się rozumiemy :D
    współczuję, mi szefowa dała wolne, może w dzień kobiet sobie odrobisz :):)

    Ps. Też lubię dawać praktyczne prezenty, takie są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W tym roku każdy z nas sam sobie wybierał prezenty ^^ Ja swojemu kupiłam zestaw kolumn głośnikowych, a mój mi - namiot bezcieniowy z lampami, statywem. I standardowo dostałam kartkę walentynkową ( :D ) i lizaka w kształcie serca :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :) Jeśli spodobało Ci się u mnie to dodaj mnie do obserwatorów :)
Komentarze chamskie i wulgarne będą usuwane.