wtorek, 15 lipca 2014

Fotorelacja z Majorki: Puerto Pollensa

To już przed ostatni post z fotorelacją z Majorki. Dzisiaj chciałabym pokazać kilka fotek z miasteczka Puerto Pollensa. Wybraliśmy się tam głównie na Markety, dlatego większość zdjęć będzie przedstawiało stoiska. Mam nadzieję, że się bardzo nie wynudzicie :)



Moja ukochane żelki znowu <3 :D










Pan robił torby, które można było później kupić :)



To dzieciątko chyba chciało zakosić zegarek hehe :P



Pani z białego samochodu dostała mandacik :P co było dla nas szokiem, bo wszyscy tam stają gdzie im się podoba, nawet na zakazach, więc musieliśmy uwiecznić ten niespotykany moment :D 


Byli też Indianie, którzy umilali czas muzyką :P 


Po długim łażeniu po Marketach, zachciało mi się coś iść zjeść :) Było bardzo gorąco, dlatego zamówiłam sobie mrożony jogurt, ale zdjęcia jego nie będzie :P



A na koniec spotkaliśmy na mostku kaczuszkę :)


Mam nadzieję, że się bardzo nie wynudziliście :) Żałuję, że nie zrobiliśmy, więcej zdjęć miasteczka, no ale trudno się mówi :)
Jeszcze tylko jedna fotorelacja przed Wami, więc mam nadzieję, że to przetrwacie :D

55 komentarzy:

  1. zazdroszczę:) super zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Żelki <3 murzynek mały ma fajny dres ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Żelki *-*

    Hehe fajny ma dresik to dziecko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia, z chęcią przeszłabym się do takiego żelkowego stoiska :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chce się tam wybrać, może w przyszłe wakacje, bo na te mam już plany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż się oczy świecą do tych widoków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pozazdrościć takiej wyprawy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko piękne...i ta kaczuszka na koniec / już nie wspomnę, jak Ty pięknie wyglądałaś / :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo, miło powspominać, to właśnie w tym mieście byłam 4 lata temu na wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe wiem pamiętam, że wspominałaś :D Jest tam bardzo ładnie :)

      Usuń
  10. Oooo też byłam na Majorce i bardzo chętnie bym tam powróciła ;)
    Zwiedzałaś może Palmę? :)

    Pozdrawiam,
    www.polishpea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że zwiedziłam :) W kolejnej fotorelacji mam zamiar przedstawić fotki z Palmy :) Ja również z chęcią bym tam wróciła :)

      Usuń
  11. Żadne nudy, uwielbiam oglądać takie fotorelacje! Żelki bym zjadła w 15min :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka śliczna ta torebka! ;D
    Cudowne zdjęcia, poczułam się jakbym tam była ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jaki wybór oliwek - uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja niestety oliwek nie lubię :P ale było wiele innych rzeczy, które lubię :D

      Usuń
  14. Piękne te torby, lubię ludzi, którzy mają takie talenty :) Pewnie sama bym od tego Pana kupiła, z szacunku do jego pracy :P Lubię fotorelacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to się cieszę, bo myślałam, że Was nudzą :)

      Usuń
  15. Wszyscy wyjeżdżają w te piękne miejsca, tylko ja siedzę w domu :pp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam, kiedyś to Ty gdzieś wyjedziesz do jakiegoś pięknego miejsca :)

      Usuń
  16. Osobiście zazdroszczę bardzo :) Zdjęcia przepiękne, szczególnie żelki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się marzy taki wyjazd :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mmmm żelki :P i suszone owoce :) pychotka!
    fotorelacja super ;) w żadnym wypadku nie są nudne;)

    OdpowiedzUsuń
  19. miło się ogląda takie zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tez lubie ogladac takie zdjecia. Ale i tak nie oddadzą one tej atmosfery ktora tam mozna poczuc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się! Trzeba samemu tam pojechać i to wszystko zobaczyć w realu :)

      Usuń
  21. Jak tam kolorowo:) Piękne zdjęcia, bardzo przyjemnie się je oglądało:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna wyprawa i boskie zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna wycieczka, ten maluch jest przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia, chętnie się tam wybiorę :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oliwki <3 Swietne widoki :) Szkoda, ze jeszcze tylko jedna relacja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe Ewuś pojedziesz z córą to na własne oczy zobaczysz jak fam fajnie i piękne widoki :) Zdjęcia to jednak nie to samo :)

      Usuń
  26. żelki! i tyle owoców! istny raj dla mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia, taka torba mi się marzy, pięknie wyglądają. Poza tym bardzo musiałaś mieć cuuuudowny wyjazd. Ach zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale pyszności :) świetna relacja zazdroszczę,

    OdpowiedzUsuń
  29. zazdroszczę podróży :* ;)
    zaobserwowałam bloga, spodobał mi się ;)
    i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. same wspaniałości i bardzo apetyczne stragany, ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna fotorelacja.Cudowne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Te żelki to bym wszystkie stamtąd wyniosła :D

    OdpowiedzUsuń
  33. 49 yrs old Database Administrator II Janaye Foote, hailing from Dolbeau enjoys watching movies like Sukiyaki Western Django and amateur radio. Took a trip to Historic Centre of Salvador de Bahia and drives a Sonata. powinienes to sprawdzic

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :) Jeśli spodobało Ci się u mnie to dodaj mnie do obserwatorów :)
Komentarze chamskie i wulgarne będą usuwane.