niedziela, 20 lipca 2014

HIT! Kremowy żel do ciała Sylveco

Witajcie :)

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić produkt, który otrzymałam do przetestowania od firmy Sylveco. Powiem szczerze, że pierwszy raz mam do czynienia z tą firmą i dziwię się, że wcześniej jej nie wypróbowałam, bo okazała się być bardzo dobra i do tego z mojego miasta - Rzeszowa! :) Co mnie oczywiście pozytywnie zaskoczyło. 



Informacje od producenta:


Hypoalergiczny, kremowy żel do mycia ciała z cytrusową nutą zapachową, pochodzącą od naturalnego olejku eterycznego z werbeny egzotycznej. Zawiera bardzo łagodne, ale jednocześnie skuteczne środki myjące, które nie podrażniają nawet najbardziej wrażliwej skóry. Żel posiada fizjologiczne pH, łatwo tworzy pianę, dokładnie oczyszczając skórę i ją odświeżając. W składzie znalazły się składniki o działaniu zmiękczającym i odbudowującym barierę lipidową, a ekstrakt z liści ruty zwyczajnej poprawia kondycję skóry skłonnej do zaczerwienienia. Codzienne stosowanie żelu pod prysznicem, czy w czasie kąpieli, wspomaga regenerację przesuszonej skóry, pozostawiając ją elastyczną i gładką.

Sposób użycia i wskazania: codzienna pielęgnacja każdego rodzaju skóry w czasie kąpieli i pod prysznicem. Niewielką ilość żelu nanieść na gąbkę lub myjkę, delikatnie rozsmarować zwilżoną skórę kolistymi ruchami, aż do uzyskania piany. Dokładnie spłukać wodą.

Działanie:
  • delikatnie myje i pielęgnuje
  • wspomaga regenerację skóry
  • chroni przed wysuszeniem

Ode mnie:
Wygląd produktu:


Żel znajduje się w plastikowej, przeźroczystej buteleczce o pojemności 300 ml. Zamykany jest na zatrzask. Nic się nie zacina, ani nie blokuje, podczas otwierania i zamykania. 



Pierwsza rzecz jaka zwróciła moją uwagę to etykieta wykonana z miłego materiały, a mianowicie z folii soft touch. Miałam ochotę gładzić ją cały czas w dłoniach :) Jeśli chodzi o szatę graficzną buteleczki, to jest raczej prosta, przejrzysta i świeża, w kolorach bieli, zieleni i żółtego.


Na buteleczce z tyłu znajdują się informacje na temat żelu oraz jego skład.


Kolor, konsystencja, zapach:


Kolor - żółty o lekko perłowym zabarwieniu.
Konsystencja - gęsta i kremowa.
Zapach - piękny cytrusowy, można nawet rzec, że przypomina zapach cukierków Nimm2. Czasami jak się go tak nawąchałam to myślałam, że go zjem :P


Opinia:


Już podczas pierwszej aplikacji pozytywnie mnie zaskoczył ten żel, bo nie dość, że wspaniale pachnie cukierkami Nimm2, to jeszcze bosko nawilża ciało! Skóra po nim jest gładka, miękka, a zapach utrzymuje się jeszcze przez jakiś czas po kąpieli. Delikatnie myje i oczyszcza ciało. Dużym plusem jest także jego skład, bo jest krótki i nie zauważyłam w nim żadnych niefajnych składników. Uważam, że wszystkie obietnica producenta zostały spełnione, a mycie się tym żelem to sama przyjemność. Z chęcią wypróbuję jeszcze inne produkty tej firmy, bo pozytywnie mnie zaskoczyła.
Żel jest wydajny, a jego cena wynosi 20,60 zł.  Dla niektórym to może być drogo, ale za takie działanie jestem w 100% skłonna zapłacić tyle za ten żel. Buteleczka też świetnie wykonana, z miłej folii soft touch.
Nie zauważyłam w nim żadnych minusów.
Oczywiście ląduje on w moich hitach :) 

Znacie ten żel? Jak u Was się spisał? 

70 komentarzy:

  1. Kolejna osoba chwali żele tej firmy :D Ale najpierw skuszę się na ich kremy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe też czytałam wiele dobrego o ich kosmetykach, ale ten żel to mój pierwszy tej firmy :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. bardzo fajny jest ten żel :) Polecam wypróbować :)

      Usuń
  3. produkty Sylveco bardzo lubię i mam miętowy żel, ale z pewnością wypróbuje inne rodzaje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo lubię miętowe kosmetyki, dlatego chyba się skuszę na ten miętowy :)

      Usuń
  4. Zapach musi być boski, a działanie jeszcze lepsze :) Ogromnie polubiłam kosmetyki Sylveco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mój pierwszy ich kosmetyk, ale chętnie wypróbuje jeszcze inne, bo ten żel bardzo przypadł mi do gustu :)

      Usuń
  5. Coś dla mnie, lubię takie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam jakiś czas temu, bo spodobał mi się zapach, ale jeszcze nie używałam, bo miałam już zaczęte inne kosmetyki do mycia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jestem ciekawa jak u Ciebie się on sprawdzi :)

      Usuń
  7. nie miałam jeszcze nic do mycia tej marki, ale ich kremy uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszyscy tak chwalą Sylveco ! Muszę w końcu się zaopatrzyć w parę cudeniek ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie też czytałam wiele dobrego o ich kosmetykach, a to dopiero mój pierwszy ich kosmetyk i bardzo jestem z niego zadowolona :) Chętnie wypróbuję więcej :D

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. też lubię owocowe zapachy :) ten jest cytrusowy, ale przypomina też cukierki nimm2, ale bardzo mi się spodobał :)

      Usuń
  10. Nie mialam jeszcze nic z tej marki, ale chetnie bym to zmienila :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po przetestowaniu tego żelu chętnie wypróbuję więcej ich kosmetyków :)

      Usuń
  11. Muszę go kupić! I jestem skłonna tyle na niego wydać, bo totalnie zauroczył mnie żel do twarzy tej firmy, więc w inne produkty też chętnie zainwestuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dopiero mój pierwszy ich kosmetyk, ale chętnie wypróbuję więcej :)

      Usuń
  12. Nie używałam, ale chętnie wypróbuję, zapach na pewno by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cytrusowy zapach- już wiem, że żel jest dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo, też jesteś z Rzeszowa ? Super :)
    Sylveco bardzo lubię, żelu jeszcze nie miałam okazji używać, mam ogromną ochotę na tę drugą wersję, która podobno pachnie miętówkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no też jestem z Rzeszowa :) Ja też mam ochotę właśnie na ten miętowy teraz :D

      Usuń
  15. Sylveco jak zawsze zaskoczyło pozytywnie :) Fajny żel, sama chętnie bym sobie go kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  16. To zapach musi być naprawdę fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. :-) muszę go zakupić bo widzę że jest super :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oooo coś dla mnie!! koniecznie muszę go mieć ! :D uwielbiam takie zapachy, a skład jest super, nie ma w nim nic co by mogło mnie uczulić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak świetnie nawilża to Ci mówię :) Myślę, że będziesz zachwycona :)

      Usuń
    2. no i co zrobiłam? zaraz po obiedzie poleciałam do sklepu i kupiłam ten żel :D

      Usuń
    3. heheheh no nie mów :D i co testowałaś już go? :D jak Ci się podoba? :)

      Usuń
    4. no kurcze przecież nie mogłam sie oprzeć :D narazie tylko wąchałam :P pachnie... niebiańsko :D
      mam 3 otwarte żele w łazience,jeden już jest na wyczerpaniu, więc jak go zużyje to biorę w obroty ten :P

      Usuń
    5. czyli dobrze, że zapach jest na razie na plus :) To jestem ciekawa jak się sprawdzi u Ciebie :D
      U mnie żele dosyć szybko schodzą :)

      Usuń
  19. Nie miałam tego żelu. Ostatnio widzę, że wprowadzili sporo nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja miałam balsam sylveco, fajny był, dobrze nawilżał i miał świetny, naturalny skład

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie ze sie sprawdził.ja wole inne nuty zapachowe w żelach.

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam kosmetyki z tej firmy :) Większość jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe czy by mi zapach przypasował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja normalnie nie lubię słodkawych zapachów, ale ten jest genialny! :) Taki cytrusowy i leciutko słodki :)

      Usuń
  24. Już przez sam zapach produkt bardzo mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie znam tego żelu. Koło produktów z sylveco kręcę się jak jakiegoś czasu, ale jakoś ciągle ich nie kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Z chęcią bym wypróbowała coś z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Żel bardzo pozytywnie odebrałam po Twojej recenzji:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chyba warto się na niego skusic :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj moze byc super. Generalnie produkty tej marki zbierają dobre opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy, ale z zaciekawieniem obserwuję na blogach, jak stopniowo rozszerzają swoją ofertę i muszę w końcu na coś się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo ciekawy produkt, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wierzę,że jest fajny, ja ostanio bardzo polubiłam dwa balsamy do ciała Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj myć się zapachem Nimm2 i jeszcze mieć potem nawilżone ciało.. Chcę go ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie przed chwilą się nim umyłam :D Zapach ma po prostu boski :D

      Usuń
  34. Wygląda obiecująco. Rozejrzę się za nim :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dość drogi, wolę tradycyjne żele pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie on się bardzo spodobał i uważam, że jest lepszy od tych zwykłych żeli drogeryjnych :) i wart swojej ceny :)

      Usuń
  36. Nie znam tej firmy, ale żel fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Tego jeszcze nie miałam aleam miętowy i go uwielbiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Lubię produkty Sylveco :) tego żelu jeszcze nie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam miętowy, jego świerzy zapach codziennie rano mnie pobudza;) Zauważyłam, że po umyciu tym żelem, moja skóra ładnie, delikatnie się błyszczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mam zamiar kupić ten miętowy :D Bo uwielbiam miętę :) A to ten ma jakieś drobinki, że skóra się błyszczy? Bo ja w tym raczej tego nie zauważyłam :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz :) Jeśli spodobało Ci się u mnie to dodaj mnie do obserwatorów :)
Komentarze chamskie i wulgarne będą usuwane.