środa, 30 lipca 2014

Poczta lipcowa 2014

Witajcie :)

W tym miesiącu nazbierało się troszkę przesyłeczek i chciałabym Wam je dzisiaj przedstawić :) 
A więc bez zbędnego gadania i do dzieła :)


Załapałam się do testu masek kolagenowych BeautyFace.
Kto nie widział, to recenzje może przeczytać TUTAJ.


Zostałam Ambasadorką marki Le Petit Marseillais, dzięki serwisowi Rekomenduj.to.
Ich recenzje możecie przeczytać TUTAJ.


Na facebooku na profilu marki Sylveco zostałam wybrana do przetestowania żelu pod prysznic.
Jego recenzję znajdziecie TUTAJ.


Na blogu Ani trzeźwy umysł wygrałam kosmetyczny minizestaw, a były to próbeczki kosmetyków oraz cień do powiek COLOR TATTOO. 


Na blogu u Miragi wygrałam zestaw kosmetyków do włosów Cece of Sweden. 


Zostałam testerką  masła Wild Argan Oil marki The Body Shop.
Jego recenzję możecie przeczytać TUTAJ.


Na blogu Our love to live wygrałam nagrodę pocieszenia w postaci nowej odżywki do włosów Gliss Kurr :)


W ramach współpracy z marką Astor otrzymałam kolejną paczuszkę z kosmetykami, a znalazło się w niej:
- podkład Astor Skin Match odcień 200 Nude,
- błyszczyk do ust Astor Shine Delux odcień 008 Precious Amethyst,
- lakier do paznokci Perfect Stay Gel Shine odcień 504 You Are Grey-T,
- eyeliner Astor Stimulong
- tusz do rzęs Stimulash Volume
- róż Pure Color Perfect Blush odcień 003 Rosewood


Na facebooku na profilu Pink Boutique Poland wygrałam kupon na 150 zł do wykorzystania w ich sklepie internetowym. Wybrałam sobie malinową sukienkę oraz zwiewną bluzeczkę :)



Po raz pierwszy dostałam się do kampani na Streetcom. Będę testować żel do higieny intymnej URO-GINE Intima.


I to by było na tyle :)

68 komentarzy:

  1. Ale nowości, tyle nie zakupiłam w ciągu całego miesiąca ;D Nowości z astor bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe no trafiło się trochę tych rzeczy :D

      Usuń
  2. Same nowości! Wpadła mi w oko Twoja sukienka, śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no sukienka bardzo ładna, tylko po bokach pod pachami jest strasznie wycięta, że będę musiała pod nią jakiś mały top zakładać, żeby nic mi nie wychodziło :P hehe

      Usuń
  3. Piękne wszystko, paczuszka od Astor ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne nowości :) Również bardzo podoba mi się sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super nowości. Życzę miłych chwil z kosmetykami.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo tego ! Gratuluję wygranych ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super przesyłki :)
    sukienka jest śliczna :)
    gratuluję licznych wygranych ;) Ty to masz szczęście ;) ja do takich rzeczy nigdy nie mam farta :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiula kiedyś też tak mówiłam :) Trzeba po prostu próbować, a za którymś razem się uda :) Ja też wiele razy się zawiodłam i nie udawało mi się nic wygrać, aż w końcu przyszedł taki miły czas, że coś się ruszyło w tym kierunku :) Trzeba po prostu próbować i brać udział w konkursach :)

      Usuń
    2. no biorę, biorę i zawsze liczę, że może tym razem się uda ;) nic innego mi nie pozostaje :P

      Usuń
    3. I tak trzymaj :) W końcu się uda :)

      Usuń
  8. Widzę, że miesiac obfitował w przesyłki :) Świetnie! Tylko pozazdrościć tylu cudowności :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja,gratuluję szczególnie paczki od Astor.Ja też załapałam się na ambasadorkę La petit... Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienka jest prześliczna :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow ileż świetnych nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Paczka z Astora i ciuszki są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile nowości :) Szczególnie wpadła mi w oko paczka od firmy Astor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne nowości do Ciebie dotarły. Sukienka ma piękny krój, a żel Sylveco bardzo mnie zaintrygował :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow! gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super nowości i przepiękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe paczuszki ! A ta sukienka jest przepiękna !! pokażesz się nam w niej ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe postaram się :D bo i tak mam już kilka zaległości :P

      Usuń
  18. oo dużo tego:)


    ps. a u mnie? Nowości ciuszkowe, które zagościły w mojej szafie. Na dodatek w atrakcyjnych cenach.

    OdpowiedzUsuń
  19. same wspaniałości, życzę udanych testów!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne nowości, sukienka przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnóstwo fajnych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne nowości, miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. same wspaniałości ale sukienka najfajniejsza !

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak mi się również bardzo podoba sukienka! :))) Ale w ogóle same super produkty!

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczna sukienka i błyszczyk oraz koszulka! :)
    Zapraszamy do nas:
    http://creative-fashion-by-us.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne nowości. Sukienka jest prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ile tego... <3 :) ,ja niestety nie mam w ogole szczescia do wygranych :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aj tam też tak kiedyś mówiłam :) Po prostu trzeba próbować :)

      Usuń
  28. gratulacje paczuszek ;) cudowna sukienka i paczka z astor mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale wspaniałe rzeczy... tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Tylko pozazdrościć tylu wspaniałości. Sukienka jest prześliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ile wspaniałości :) Udanych testów życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Sporo tego!
    Wspólpracy z Astor mogę pozazdrościć ;) A sukienka prześliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ile tego wszystkiego, sukienka wygląda ślicznie, sama bym się w taką zaopatrzyła :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo dobry wybór sukienki ; )
    Ile nowości, gratulacje wygranych i współprac.
    Owocnego testowania ; )

    OdpowiedzUsuń
  35. Malinowa sukienka rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  36. wow dużo tego!
    gratuluję wspaniałych wygranych!

    OdpowiedzUsuń
  37. WOW Gdzie się nie pojawisz - wygrywasz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eeee aż tak to nie :D hehe ale to by było nawet fajne, wygrywać wszędzie gdzie się pojawię :D

      Usuń
  38. Sporo tych nowości ;) Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uu sporo tego! Miłego testowania życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  40. dużo tego, gratuluję wygranych :)
    bardzo ładna sukienka ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak tego dużooo! ;)
    Sukienka jest wspaniała ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. troszkę tego jest :)
    ładna sukienka , a o podkładzie z astora myslałam by kupic;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podkładu jeszcze nie używałam, bo mam kilka napoczętych :P

      Usuń
  43. Gratuluję, szczególnie współpracy z Astor ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :) Jeśli spodobało Ci się u mnie to dodaj mnie do obserwatorów :)
Komentarze chamskie i wulgarne będą usuwane.