środa, 23 lipca 2014

Mleczko Nawilżające Masło Shea & Migdał oraz Kremowy Żel Pod Prysznic Kwiat Pomarańczy Le Petit Marseillais

Witajcie :)

Pewnie jak większość z Was dostałam się do testów Le Petit Marseillais, dzięki serwisowi Rekomenduj.to. Do przetestowania otrzymałam mleczko nawilżające masło shea & migdał oraz żel pod prysznic o zapachu kwiat pomarańczy, które dzisiaj chciałabym Wam przedstawić. 
Jest to nowa marka wchodząca na nasz rynek. Wiele z Was pewnie już widziało ich reklamy z TV, ja również :) Bardzo zaciekawiły mnie te kosmetyki, ale czy faktycznie jest to fajna nowość czy już przereklamowany przeciętniak? 



Informacje od producenta:


Mleczko:

By spełnić potrzeby bardzo suchej skóry, Le Petit Marseillais stworzył kompozycję - połączył trzy wyjątkowe składniki z Południa: masło Shea, które odżywia i optymalnie nawilża, niezwykły olejek arganowy, magicznie wygładzający skórę, oraz wspomagające ich działanie słodkie migdały. Dzięki lekkiej konsystencji mleczko nawilżające Le Petit Marseillais w jednej chwili wnika w głąb skóry, spełniając jej potrzeby i zapewniając komfort. Skóra relaksuje się – jest miękka, nawilżona i pachnąca.

Żel pod prysznic:

Pomyśl o słodkim zapachu białych kwiatów pomarańczy, o ich wyjątkowym aromacie, który unosi się w wiosennych promieniach śródziemnomorskiego słońca. To kwiaty pomarańczy tworzą zniewalający bukiet zapachowy Le Petit Marseillais, tak wymarzony dla Twojej skóry.

Ode mnie:


MLECZKO NAWILŻAJĄCE:

Pomarańczowa opływowa buteleczka o pojemności 250 ml z wygodną pompką, bardzo ułatwia aplikacje mleczka na ciało. 



Mleczko przeznaczone jest do bardzo suchej skóry, co możemy już przeczytać z przodu na opakowaniu. Wymienione są także 3 składniki, które podobno znajdują się w mleczku. Widnieje także symbol "Recettes Méditerranéennes" po dosłownym przetłumaczeniu "Recepty Śródziemnomorskie". Oznacza to, że kosmetyk został opracowany w oparciu o receptury zawierające dobroczynne składniki występujące w regionie Morza Śródziemnego.  
Ciężko było mi znaleźć tę informację, dlatego napisałam do firmy, i dzięki nim dowiedziałam się co oznacza ten symbol :)  


Na opakowaniu z tyłu również możemy przeczytać kilka informacji na temat mleczka.


oraz przeczytać skład :) To co mi się od razu nie spodobało to parabeny w składzie. 


Kolor mleczka - biały.
Konsystencja - gęsta, nierozlewająca się.
Zapach - słodki, migdałowy, nienachalny. 



ŻEL POD PRYSZNIC:

W porównaniu do mleczka, tutaj opakowanie jest całkowicie inne. Buteleczka jest biała i prostokątna o pojemności 250 ml. Otwierana i zamykana jest na zatrzask.  Nie zauważyłam by coś się zacinało. 




Z przodu widzimy jaki zapach posiada żel. Mój pachnie kwiatem pomarańczy :)


Z tyłu standardowo kilka informacji na temat żelu...


oraz jego skład :) Tutaj znowu możemy zauważyć informacje "PARABEN FREE", czyli, że nie posiada w swoim składzie parabenów. I to jest na plus :)


Kolor żelu - biały, nieprzeźroczysty. 
Konsystencja - kremowa, w miarę gęsta. 
Zapach - leciutko czuć kwiat pomarańczy, jednak bardziej tu przebija zapach mydlany. Jakby wymieszać pomarańczę z szarym mydłem. 


Opinia:


Jak się spisał ten duet? Na mnie niestety wrażenia nie zrobił. Bardzo zawiodłam się na zapachu żelu pod prysznic, gdyż wyobrażałam sobie taką świeżą i soczystą pomarańczkę, a tu dostaje bardziej zapach szarego mydła :/ Takich zapachów niestety nie lubię. Podobnie co do zapachu mleczka. Jest słodkie, ale o dziwo nie drażniło mnie jakoś specjalnie, więc uważam, że tu mleczko pod względem zapachu lepiej się spisało, choć nie lubię słodkich zapachów. 
Szata graficzna jest dla mnie zupełnie przeciętna. Raczej nie zwróciłabym uwagi na nie w sklepie. Niczym szczególnym nie przyciągają wzroku. 
Co do pielęgnacji... Żel pod prysznic dobrze myje i oczyszcza ciało, jednak ani go nie nawilża, ani go nie wysusza. Jest to taki oto zwykły, przeciętny żel. Jest też trochę mało wydajny.
Jeśli chodzi o mleczko to bardziej mi się podobało, gdyż dobrze nawilża skórę i szybko się wchłania. Chyba, że nałożymy go za dużo, wtedy może się długo wchłaniać i skóra wydawać się może lepka.  Wydajność mleczka także jest lepsza od wydajności żelu pod prysznic, no ale to raczej normalne :)  Plusem jest także wygodna pompka.

Ogólnie zestaw ten, jak już wcześniej wspomniałam, nie zachwycił mnie jakoś specjalnie. Jest to przeciętny zestawik. Nie wiem jak inne ich kosmetyki, może sprawdzają się lepiej, ale tego duetu raczej nie skuszę się zakupić. 

Ceny tych kosmetyków to mniej więcej:

Żel pod prysznic - około 11,50 zł/400 ml w Rossmannie
Mleczko do ciała - około 12,80 zł/250 ml w Rossmannie

Dziękuję serwisowi Rekomenduj.to za możliwość przetestowania kosmetyków. Fakt ten nie miał wpływu na moją opinię. 


A Wy przetestowałyście już swoje zestawy? A może stosowałyście inne ich kosmetyki? Jak się u Was sprawdziły? :)

92 komentarze:

  1. Jak dla mnie żel bardzo dobrze oddaje zapach kwiatu pomarańczy. Neroli ma taki wlasnie lekko mydlany zapach.
    Mleczko jest całkiem przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha no to nie wiedziałam, że mają taki mydlany zapach, no ale to nie zmienia faktu, że nie lubię mydlanych zapachów :)
      Mleczko lepiej się spisało, ale zapach również nie mój, ale już przyjemniejszy :)

      Usuń
  2. Pewnie wiele osób myśli, ze jak coś ma zapach kwiatu pomarańczy to będzie pachniało pomarańczami.... a tu zonk :p Kwiaty pachną zupełnie inaczej. Dla mnie zbyt intensywnie. Mi się wersja lawendowa spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znaczy wiedziałam, ze nie będzie pachniał do końca pomarańczami, ale jakoś tak ładnie, a nie tak jak tu mydlanie. Nie znoszę takich zapachów, dlatego niestety u mnie odpada :)

      Usuń
  3. Nie miałam ich, reklama ciekawa, ale jak zauważyłaś produkt przeciętny, a ja lubię jak produkt zwraca moją uwagę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się :) po reklamie spodziewałam się lepszego zapachu :)

      Usuń
  4. Czytam pierwszą Twoją recenzję na temat tych produktów i zaczynam sobie wyrabiać zdanie o nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u innych mogą się sprawdzić inaczej :) Może Tobie by się one spodobały :) Może inne ich kosmetyki są lepsze :) ?

      Usuń
  5. Żel pod prysznic też mnie nie zachwycił, a mleczka nie miałam okazji jeszcze używać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem ciekawa jak się mleczko u Ciebie sprawdzi :)

      Usuń
  6. Również zauważyłam, że żel pod prysznic jest mało wydajny - Ty w swojej recenzji napisałaś, że jest dosyć gęsty, dla mnie natomiast jest zdecydowanie za rzadki i to mnie w nim drażni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no konsystencja jest taka dziwna w sumie. Niby to rzadkie niby to gęstawe, bo nie ma wodnistej konsystencji tylko taką bardziej gęstawą i pewnie dlatego napisałam, że ma gęstą konsystencję :)

      Usuń
  7. słyszałam o nich, ale jakoś tak nie przykuły mojej uwagi, a po Twojej opinii , na pewno nie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mnie niestety nie zachwyciły :) nie wiem jak inne ich kosmetyki. Możliwe, że inne zapachy itd. lepiej się spisują :)

      Usuń
  8. ja niestety nie załapałam się na testy, ale po Twojej opinii jakoś nie kuszą mnie do kupna... no może jedynie zastanowiłabym się nad mleczkiem do ciała, ale z masłem shea i aloesem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo nie wiedziałam, że jest mleczko z aloesem :) Bardzo lubię kosmetyki z aloesem :)

      Usuń
  9. Wąchałam ten żel i szału nie było :)
    A sama nie zgłaszałam się do tych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. chętnie bym wypróbowała mleczko ! ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdyby miało inny zapach myślę, że bardziej bym je polubiła :D

      Usuń
  11. Kuszą mnie kosmetyki tej marki bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się trochę zawiodłam, ale ciekawią mnie inne ich kosmetyki :)

      Usuń
  12. mimo wszystkoe chyba nie skuszę się na te kosmetyki ;)
    ♡ zapraszam do mnie na konkurs z sammydress.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na inne może się jeszcze skuszę :) ale zobaczymy :)

      Usuń
  13. Nie lubię migdałów ;/ na razie mnie nie zachęcaja te kosmetyki ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Reklam nie widziałam, ale wszystkie moje znajome blogerki są ambasadorkami tej marki. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no bardzo wiele osób się do tej akcji dostało :) więc teraz będzie bardzo dużo recenzji tych kosmetyków :)

      Usuń
  15. I ja testuję.... zdanie sobie o nich wciąż wyrabiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie żel pod prysznic już się skończył, a mleczko w połowie zużyte :P

      Usuń
  16. Nie znalam wczesniej tych produktow, ale chyba nie mam czego zalowac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mnie się właśnie tak wydaje, że nie masz czego żałować :D hehe

      Usuń
  17. Całe szczęście, że wczoraj nie kupiłam tych produktów, bo wędrowały już ze mną do kasy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe może Tobie by one spasiły. jak widać po niektórych komentarzach, niektórym podpasowały te produkty, więc może nie byłoby tak źle :)

      Usuń
  18. Mi się zapach żelu bardzo podoba :) fakt faktem nie pachnie pomarańczą ale mi odpowiada. Co do mleczka to dla meni też jest to zbyt słodki zapach jednak da się go przeżyć, i co ważne w moim przypadku to mleczko bardzo ładnie nawilża skórę :) na lato jest super, jednak zima myślę, że byłoby ciut za słabe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mnie się akurat zapach żelu nie spodobał :) no ale każdemu się podoba co innego :) Mleczko lepiej się spisało, choć zapach trochę za słodki :)

      Usuń
  19. Mnie też sama szata graficzna nie zachęciłaby do zakupu. Już bardziej to, że tak strasznie reklamują ten niby obłędny zapach, ale widzę że coraz więcej osób pisze o tym zestawie jak o przeciętnym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokładnie. Takie trochę przereklamowane produkty, przynajmniej te, które ja mam :) Ale może kiedyś jeszcze z ciekawości coś kupię tej firmy :)

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. na szczęście te produkty nie są takie drogie :)

      Usuń
  21. jeszcze nic nie miałam z tej firmy, ale pewnie kiedyś z ciekawości sięgnę po ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. teraz trochę szum koło tych kosmetyków, ale chętnie wypróbuję i wyrobię sobie własną opinię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak będzie najlepiej :) bo u każdego dany kosmetyk może się sprawdzić inaczej, dlatego najlepiej samemu się przekonać czy jest fajny czy nie :)

      Usuń
  23. mam bardzo podobne wrażenia, muszę zabrać się za napisanie recenzji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli widzę, że dla wielu osób to jednak przeciętniaki. Szału nie robią :)

      Usuń
  24. Gratulacje testowania ! Nie miałam nic z tej firmy .
    Zaciekawił mnie jednak żel pod prysznic o zapachu kwiat pomarańczy ; )

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnio w Rossmanie była przecena na ich produkty poszłam z zamiarem kupna, ale....
    Kiedy otwarłam żel i zobaczyłam jak bardzo rzadki jest stwierdziłam, że cena po przecenie i tak jest wysoka, do tego były dostępne jedynie 2 zapachy. Jeśli chodzi o mleczka pachniały wszystkie dla mnie tak samo i jakoś nie przekonałam się, więc wyszłam bez niczego:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że ostatnio jakoś często są na nie promocje :) może dlatego, że nikt ich nie chcę kupować ? :P

      Usuń
  26. Mi też nie podobają się zapachy tych kosmetyków. Chciałam sobie całkiem niedawno je kupić, ale jak je powąchałam to szybko zrezygnowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli nie tylko na mnie szału nie robią te kosmetyki :)

      Usuń
  27. Mleczko polubiłam, natomiast żel przeciętny - również zapachem mnie nie zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mnie nawet mleczko jakoś nie zachwyciło, bo nie przepadam za słodkimi zapachami, no ale dużo lepiej mi się podoba niż żel na pewno :)

      Usuń
  28. pierwszy raz słyszę o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. oglądając reklamę i super kampanię byłam pewna że zapachy będą rewelacyjne i przeniosą nas częściowo do Prowansji, szkoda, że tak sie nie stało :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z ŻanetkA. Zapachy mają średnie, ale zachęcają do kupna mimo wszytsko. Dobrze, że w Rossku są często na nie promocje ;)

      Usuń
    2. ja też się z Wami zgadzam dziewczyny :) Może inne żele pachną dużo lepiej i tylko ten jest takim dziwakiem? :)

      Usuń
  30. Myślałam, że żel będzie pięknie pachnieć :/ Chociaż butelkę ma ładną :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi podoba się zapach żelu. Szkoda, że nie cała seria jest wolna od parabenów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no szkoda szkoda. Jak widać tylko wybrane produkty są :)

      Usuń
  32. Ja też bardziej polubiłam zapach mleczka do ciała niż tego żelu :) Natomiast wersja żelu brzoskwinia&nektarynka pachnie naprawdę interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o no to może jednak mają jakieś fajne zapachy żelów :)

      Usuń
  33. zapach żelu pod prysznic również nie przypadł mi do gustu, mleczko pachnie dużo ładniej:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja mam próbki, ale jeszcze nie wypróbowałam żelu, a mleczko tak ;) mleczko dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Haha zaskoczyłaś mnie bo mi sie zapach żelu bardzo podoba:D za to mleczko juz gorzej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mnie się niestety zapach żelu nie podoba. Pachnie szarym mydłem a nie takie zapachu się spodziewałam :P Spodziewałam się jakiegoś ładniejszego :) Zapach mleczka także mnie nie powalił, bo nie lubię słodkich zapachów, ale już lepiej pachnie niż ten żel :P

      Usuń
  36. Jestem bardzo ciekawa kosmetyków z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Może kiedyś wypróbuję, ale jakoś nie ciągnie mnie do nich.

    OdpowiedzUsuń
  38. U mnie też żel się nie spisała i też zawiodłam się zapachem balsam jest przeciętniakiem.

    OdpowiedzUsuń
  39. a wydawało mi się że żel jest taki super.... szkoda:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po tych reklamach w tv też myślałam, że żel będzie fajniejszy, no ale niestety nie przypadł mi do gustu

      Usuń
  40. A już myślałam, że tylko mnie nie zachwyciły te żele pod prysznic ;) Kupiłam jeden na próbę jak tylko pojawiły się na sklepowych półkach i jakoś nie podbił mojego serca. Mleczko kupiłam ostatnio i tutaj na szczęście jestem już bardziej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no widzisz to nie tylko Ciebie one nie zachwyciły :) Mleczko faktycznie trochę lepsze, choć zapach i tak nie w moim guście :)

      Usuń
  41. Moim zdaniem przereklamowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo zwracam uwagę na zapach kosmetyków, więc boję się, że oba nie przypadłyby mi do gustu ;/ Jednak może obwącham je w Rossmannie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprawdź je sobie w sklepie może Tobie się spodobają. Mnie niestety nie bardzo przypadły do gustu :/

      Usuń
  43. nie używałam jeszcze tych produktów

    ps. a u mnie? klasycznie i modnie!

    OdpowiedzUsuń
  44. Mleczko mnie zaciekawiło :) Też nie przepadam za słodkimi zapachami, ale chętnie bym je wypróbowała z ciekawości :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie za bardzo lubię mleczka, ale widzę, że to jest raczej pozytywne w działaniu więc może kiedyś się skuszę ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mleczko to w sumie jak balsam :) Ale wypadło lepiej niż żel pod prysznic :)

      Usuń
  46. Bardzo mi się podoba opakowanie tego mleczka. Te kwadratowe butelki żelów pod prysznic może są oryginalne, ale nie bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mnie opakowanie żelów też tak średnio się podoba :)

      Usuń
  47. Szkoda, że zestaw jest taki przeciętny :/

    OdpowiedzUsuń
  48. Mnie jakoś za bardzo nie kuszą te kosmetyki... Kiedyś oglądałam w drogerii jakiś balsam, zerknęłam na skład i w sumie nic specjalnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dlatego napisałam, że taki przeciętny ten zestaw :)

      Usuń
  49. żel pod prysznic też mnie jakoś nie powalił,zapach rozczarował
    natomiast mleczko,pomimo parafiny ubóstwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dla mnie mleczko lepsze niż żel, ale i tak zapach nie wpadł w moje gusta niestety :)

      Usuń
  50. Też testuje ten zestaw i mam taka sama opinię jak Ty, produkty są przeciętne, a zapach żelu mnie również rozczarował.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :) Jeśli spodobało Ci się u mnie to dodaj mnie do obserwatorów :)
Komentarze chamskie i wulgarne będą usuwane.