sobota, 5 lipca 2014

Małe sobotnie szaleństwo zakupowe :)

Piękna i słoneczka pogoda dzisiaj, więc z chęcią wybrałam się na zakupy do centrum handlowego, bo w sumie dawno na nich nie byłam :) Natknęłam się na kilka wyprzedaży, więc nie mogłam przejść obojętnie :D 
Nie jest tego dużo, ale zawsze poprawia humorek :)



Sukienka bez ramiączek Tally Weijl
CENA: Wcześniej - 79,90 zł, Teraz - 39,99 zł


2 krótkie bluzeczki w kwiatki bez ramiączek New Yorker
CENA: Wcześniej - 29,95 zł, Teraz - 9,95 zł


Koszulka na ramiączkach w paski New Yorker
CENA: 34,95 zł


Intensywnie regenerująca maseczka Biovax Gold, Argan i złoto 24k
CENA: 8,99 zł
 oraz płyn miceralny Vichy
CENA: 20,99 zł 
w Super-Pharm :)


I to by było na tyle :)



76 komentarzy:

  1. Mi też zawsze zakupy poprawiają humor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem tej maseczki z Biovaxa ze złotem :D czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chwilę pewnie poczekasz, bo mam jeszcze tyle zapasów przed nią, chyba, że się wkrzysia na początek kolejki hehe :P

      Usuń
  3. No to zakupy udane :) tez czekam na recenzję maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zakupki :) ja dzisiaj lekko ukegłam w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę, że wiele osób ulega Biedronce ostatnio :D mnie w sumie jakoś strasznie nie ciągnie :)

      Usuń
  5. Widzę, że zaczęły się wyprzedaże, też chętnie się przejdę do New Y.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam wyprzedaże :D Zastanawiam się czy jeszcze jutro się nie wybrać hehe :P

      Usuń
  6. Świetna sukienka, ta a z pazurem :) I cena wręcz idealna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już dużo wcześniej się nad nią zastanawiałam, ale była dla mnie trochę za droga. Jak ją dzisiaj zobaczyłam na wyprzedaży, wzięłam bez wahania :D

      Usuń
  7. Oj sukienka najlepsza.
    Tez czasami kupuje w Taily.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo lubię ten sklep i często do niego zaglądam :)

      Usuń
  8. Podoba mi się sukienka ! ;)) . Małe zakupy , ale cieszą :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jasne :D mnie w sumie każde udane zakupy cieszą :D

      Usuń
  9. Ta sukienka bardzo fajna, na lato ideał ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Maska Biovaxa to i mnie dyga, ale chyba musiałabym zamontować sitko w umywalce, żeby te karaty nie popłynęły z nurtem :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sukienka :) Zaciekawiła mnie maska Biowax :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zakupy ;)
    Kusiła mnie ta maska, ale mam tonę innych, więc sobie na razie daruję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miałam ją sobie odpuścić, ale jak już Pan przy kasie mi ją zaproponował to się jakoś skusiłam :P Choć też mam dużo masek :)

      Usuń
  13. Fajne zakupy, tez była w w Super-Pharm i kupiłam min Biovax ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też ostatnio wpadłam w szał wyprzedaży ciuszkowych. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna ta sukieneczka :) W poniedziałek będę w Krakowie to uderzę na Galerię Krakowską ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to tam dopiero będziesz miała sklepów a sklepów :D

      Usuń
  16. widzę, że zakupy się udały ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka z panterką jest prześliczna :) Ciekawa jestem płynu micelarnego z Vichy :) Ja na zakupki wyruszę w piątek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że jeden za niedługo skończę i jest całkiem nie zły :) Jak wyleję go trochę na wacik, to czuję taki zapach porzeczek z krzaka czy coś w tym stylu :D Taki fajny zapaszek :)

      Usuń
    2. Oj to aż z ciekawości zobaczę ile u mnie kosztuje:)

      Usuń
    3. ja miałam kupon z Super-Pharma, dlatego taniej mnie wyszło, bo mam kartę klubową :)

      Usuń
    4. bez problemu można ja założyć w Super-Pharm. Nie wiem czy a Anglii jest w ogóle, ale jakbyś chciała to możesz o tym poczytać na ich stronie i sobie jak coś też założyć taką kartę :)

      Usuń
  18. takie promocje to warto się skusić:)

    OdpowiedzUsuń
  19. W New Yorker mają teraz tyle kusicieli, że nie wiem, czy lepiej tam znów nie włazić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no powiem Ci, że trochę tego mają :D Ja to myślałam, że głowę sobie urwę od machania na wszystkie strony głową :P I co chwilę się zastanawiałam wziąć nie wziąć, ale z kilku zrezygnowałam :P

      Usuń
  20. myślałam, że będzie więcej tych zakupów:D sukienka śliczna, wymarzyłam sobie podobną, tylko maksi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe dlatego napisałam w tytule, że małe :D hehe
      A ja nie przepadam za długimi sukienkami, lubię krótkie :)

      Usuń
  21. u mnie były zakupy w piątek, z których jestem bardzo zadowolona :)
    jesli chcesz zobaczyć, co mi się udało upolować to zapraszam: myuuniverse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Naprawdę okazyjne promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Daj znać jak Ci się sprawdziła ta maska do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Całe szaleństwo promocji a ja nie mam kiedy wyrwać się do Wrocławia, pewnie teraz już nie ma po co jechać :)
    Dołączam do obserwatorów i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a może jednak warto się wybrać :) bo może jeszcze się załapiesz na cos ciekawego :)

      Usuń
  25. ten masażer też mam był przy skrzypovicie chyba ;) ale jakoś nie używam go :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja miałam przy tym co jest teraz szczotka, bo nawet nie skończyłam go brać jeszcze, bo mi się tyle tych suplementów nazbierało :)
      A masażera też jakoś za bardzo nie używam :P

      Usuń
  26. Ooo, faktycznie świetne te wyprzedaże. Duże obniżki cen :D Maski jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ta sukienka z panterka jest przesłodka rewelacja !!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne zakupy, bluzeczki mi sie bardzo podobaja :) Ciekawa jestem, jak sie spisze ten plyn z Vichy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to będzie już mój drugi płyn, bo jeden mi się kończy, i jestem z niego zadowolona :) recenzję myślę niedługo wrzucić :)

      Usuń
  29. też muszę się wybrać na wyprzedażowe szaleństwo:)


    ps. a u mnie? IDEALNY SET NA LATO!

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczna sukienka :) ja się wybieram na zakup w środę :P mój facet odczuł potrzebę zakupy paru nowych rzeczy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe Twój facet? To ja myślałam, że TY! :D

      Usuń
  31. Też bym się wybrała na zakupy, sukienka w panterkę cudna!

    OdpowiedzUsuń
  32. super zakupy, uwielbiam wyprzedaże :)

    OdpowiedzUsuń
  33. może i nie dużo,ale humor od razu lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie ma to jak zakupy - zawsze poprawiają humor ^^

    Sama raczej nie poszaleję na wyprzedażach - przynajmniej ciuchowych. Najpierw muszę schudnąć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale Ty głupoty gadasz! :D Z tego co się orientuję to gruba nie jesteś :)

      Usuń
  35. Fajne te koszulki. Sukienka też bardzo ładna.


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Też myślałam nad tą maseczką, ale w ostateczności zrezygnowalam ;) Bluzeczki bez ramiączek, słodkie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w sumie nie miałam zamiaru jej kupować, ale tak jakoś Pan przy kasie mnie skusił :P

      Usuń
  37. Daj znać jak sprawdziła się u Ciebie maska Biovax Gold.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie spisuje się bardzo dobrze :) Będę musiała wziąć się za jego recenzję, bo za niedługo się skończy :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz :) Jeśli spodobało Ci się u mnie to dodaj mnie do obserwatorów :)
Komentarze chamskie i wulgarne będą usuwane.