środa, 9 lipca 2014

Żel pod prysznic Śródziemnomorskie Lato Yves Rocher Edycja Limitowana!

Dziś przychodzę do Was z żelem pod prysznic YR z edycji limitowanej - Śródziemnomorskie Lato. Uwielbiam morskie zapachy oraz takie, które z tym morzem mi się kojarzą. Uwielbiam zapach morskiej bryzy, ale ciężko taki zapach w ogóle znaleźć. Czy ten zapach potrafi mnie przenieść w urokliwe miejsce Morza Śródziemnego, jak to twierdzi producent?  Po odpowiedź zapraszam do recenzji :)



Informacje od producenta:


Są zapachy, które potrafią przenieść Cię w sam środek lata, do urokliwego miejsca nad Morzem Śródziemnym. Skąpana w popołudniowym słońcu zanurzasz się orzeźwiającej, słonej wodzie.
Żel po prysznic Śródziemnomorskie lato wyprawi Cię w zmysłową podróż pozostawiając na skórze cudowny zapach naturalnych olejków cytrusowych.

Działanie:
• łagodnie myje skórę
• pozostawia na skórze zapach wakacji

Ode mnie
Wygląd produktu:

Żel znajduje się w plastikowej i przeźroczysto-niebieskiej buteleczce o pojemności 200 ml. Etykieta jest kolorowa i na moje oko przedstawiono na niej plażę. W każdym bądź razie design buteleczki bardzo mi się podoba, bo niebieski kojarzy mi się jak najbardziej z morzem :)


Otwierany jest na klik. Nie zauważyłam, abym miała jakieś większe problemy z otwieraniem i zamykaniem buteleczki. 


Z tyłu na buteleczce znajdziemy informację od producenta na temat żelu w języku polskim. 


Konsystencja, kolor, zapach:


Żel jest gęsty i przeźroczysty. Wystarczy jego niewielka ilość, aby umyć całe ciało. Delikatnie myje i lekko nawilża skórę. Wąchając go w buteleczce, troszkę się zawiodłam na zapachu, bo nie było to to, czego ja się spodziewałam, ale zapach oczywiście jest bardzo ładny, jednak nie morski i nie kojarzy mi się z Morzem Śródziemnym. Nakładając go na ciało, pod prysznicem, przeżyłam troszkę szok, jak nagle poczułam zapach takich jakby słodkawych ciasteczek. Pomyślałam sobie, że to nie ten sam zapach, który wąchałam w buteleczce. Na szczęście gdy go zmyłam z ciała, poczułam znowu ten sam zapach, który czułam przed jego użyciem w buteleczce, czyli na mój nos taki kwiatowy. Zapach utrzymuje się jeszcze przez jakiś czas na skórze. 

Skład:



Opinia:


Żel ogólnie spisał się bardzo dobrze. Łagodnie mył, co zapewniał producent i pozostawiał swój zapach jeszcze przez jakiś czas po umyciu oraz lekko nawilżał. Jestem z niego jak najbardziej zadowolona, jednak zawiodłam się na zapachu, bo oczekiwałam bardziej przypominającego dla mnie morze, czyli jakiś morski zapach. Ten był jednak taki ciasteczkowo-kwiatowy. Też przyjemny, jednak nie tego oczekiwałam :)  Będę musiała dalej szukać swoich morskich zapaszków, bo w tym przypadku producentowi nie udało się mnie przenieść do "urokliwego miejsca nad Morzem Śródziemnym" :)
Podoba mi się w nim również buteleczka, bo lubię takie połączenie kolorów. Jeśli chodzi o wydajność, to jest średnia. 
W żaden sposób mnie nie podrażnił, ani nie uczulił. 
Cena tego żelu z edycji limitowanej to 8,90 zł z 10% rabatem, także myślę, że nie taki drogi. 

Szkoda, że jest to żel z edycji limitowanej. Moim zdaniem powinni go wprowadzić normalnie do sprzedaży :) 

Znacie ten żel? Co o nim sądzicie? :)

69 komentarzy:

  1. opakowanie bardzo ładne, tylko szkoda że zapach nie za fajny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zapach ma ładny, ale nie taki jakiego się spodziewałam :)

      Usuń
  2. szkoda,że zapach inny niż oczekiwałaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no szkoda, ale nie jest zły :) Może kiedyś znajdę mój wymarzony zapach, choć z Palmolive ma taki zbliżony zapach do ideału :)

      Usuń
  3. Fajna recenzja, jak dla mnie wszystkie żele są takie same tylko inne zapachy mają;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no coś w tym jest :D Jeśli mówimy tylko o żelach YR :)

      Usuń
  4. Ciasteczkowo - kwiatowy zapach to w sam raz dla mnie. Szkoda, że to nie to, czego się spodziewałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mnie się kojarzy z ciasteczkami :D Tylko nie pamiętam, którymi :) Ja mam taki specyficzny węch, że ja różne rzeczy wyczuwam w kosmetykach, a jak np. mojemu daje do powąchania to on np. mówi, że nie czuje tego co ja :P hehe

      Usuń
  5. Zaciekawiłaś mnie tym żelem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam, a opakowanie jest śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślałam nad zakupem tego żelu i chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cena bardzo przyjemna, a i sam produkt kusi :) może jak sprzedaż będzie zadowalająca to wprowadzą go do stałej oferty

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę go obwąchać w stacjonarce :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślałam, że będzie jakiś wakacyjny zapach, ale skoro nie... Moimi ulubionymi żelami są właśnie z YR, ale takie w wersji kremowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja bardziej lubię właśnie takie. A zapach... musiałaby sama powąchać i ocenić, bo troszkę ciężko mi go było ocenić, ale jest przyjemny. Taki inny :)

      Usuń
  11. Nie miałam i jakos nie kusi mnie by kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie bardzo skusił, nawet przez samo opakowanie :)

      Usuń
  12. Nie znam tego żelu, ale ciekawi mnie zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyjemny jest :) ale żałuję, że nie był morski :P :D

      Usuń
  13. Produkt wygląda na ciekawy i fajny szkoda że zapach nie jest bardziej intensywny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie w sumie dobrze, że nie jest taki intensywny, bo nie lubię za bardzo intensywnych zapachów :)

      Usuń
  14. szkoda że zapach zupełnie się mija z nazwą :( ale warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy :) Chętnie bym go wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze opakowanie :) Mimo wszystko, chętnie bym go powąchała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawie wygląda, zapach też mnie ciekawi, chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. też mam i jestem z niego zadowolona :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne ma opakowanie wiec i trzeba by było się pokusić o taki jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze,ze pachnie ciasteczkami a nie.... odswiezaczem do wc :P... pamietam,ze kiedys kupilam w ciemno jakis zel ,ktory mial przypominac zapach bryzy,morza wakacji ... konczyc chyba nie musze ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaciekawiłaś mnie nim, tym bardziej, że cena nie jest zbytnio wygórowana :)

    OdpowiedzUsuń
  22. muszę wypróbować :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak wiesz :P mam go ale jeszcze cały czas stoi w szafce:P
    Hmm... moim zdaniem onnie pachnei ciasteczkowo :P bardziej tak owocowo-morsko ;) ale może muszę się w niego bardziej wwąchać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam właśnie morskiej w ogóle nie wyczuwam :( a te ciasteczka wyczułam pod prysznicem jak się nim myłam, bo w buteleczce tego właśnie nie czuć, ale jak go zmyłam to na skórze tych ciasteczek czuć nie było :) Dla mnie morki to taki zapach oceanu, trochę taki jak na basenie z domieszką chloru, że tak powiem :) i tego mi w nim brakowało :)

      Usuń
    2. Hmm... w takim razie muszę go wypróbować pod prysznicem i zobaczyć jak to będzie :P

      Usuń
    3. jestem ciekawa co Ty wyczujesz w nim :D

      Usuń
  24. O rety,bardzo fajny żel!Sama chętnie bym go wypróbowała ale nie mam YR.A cena jest w porządku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zamawiam przez internet, bo do stacjonarnego nie chce mi się łazić :)

      Usuń
  25. ojjj, kusisz. Uwielbiam żele pod prysznic

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajne opakowanie ma ;d

    OdpowiedzUsuń
  27. chętnie wypróbowałabym i jestem go bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zastanawiałam się nad jego zakupem, ale mam takie zapasy żeli pod prysznic, że chyba bym zgrzeszyła tym zakupem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie dość szybko schodzą żele, dlatego raczej się nic nie zmarnuje :)

      Usuń
  29. Już samo opakowanie bardzo kusi, zapach też pewnie by mi się spodobał :) Ja nie lubię morskich zapachów wiec bym się cieszyła haha :D

    OdpowiedzUsuń
  30. żel pod prysznic Śródziemnomorskie Lato pachnący jak ciasteczka i kwiatki? tego to się nie spodziewałam:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe no ja też nie :D być może ktoś inny wyczuje tam coś innego, ja tam czuję coś na kształt ciasteczek :P

      Usuń
  31. Fajnie, że czasem pojawiają się takie limitowane produkty, ale te lepsze mogliby wprowadzić na stałe :) Z chęcią bym wypróbowała ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  32. wygląda dość ciekawie, zainteresował mnie opis zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. A może właśnie takie zapachy królują nad morzem śródziemnomorskim? :P Ogólnie ciekawy, kojarzy mi się z jakimś innym żelem, ale nie wiem z jakim. Natomiast ja jakoś się nie zachwyciłam żelami z YR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio byłam na Majorcę i niestety takich zapachów nie czułam, więc raczej nie takie :) Dlatego spodziewałam się bardziej takiego zapachu morza, którego w nim nie znalazłam, ale tez nie mówię, że jest zły. Po prostu nastawiłam się na całkiem inny zapach :) Mnie w sumie podobają się żele YR :)

      Usuń
  34. Samo opakowanie wpływa korzystnie i włącza moją fantazję a zapach, hmhmhm musi być rozkoszny!~~

    OdpowiedzUsuń
  35. Dostałam jakiś czas temu torbę plażową w YR z takim wzorem, jak na opakowaniu żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo ciekawy produkt,choc u mnie z kwiatowymi zapachami bywa roznie-raz lubie a raz nieznosze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten jest taki delikatny, więc nie powinien być drażniący:) no, ale musiałabyś powąchać żeby ocenić :)

      Usuń
  37. Bardzo lubię żele od nich

    OdpowiedzUsuń
  38. lubię zapachy ciasteczkowo- kwiatowe ale kupując żel śródziemnomorski spodziewałabym się innego zapachu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja dokładnie tak samo, dlatego się troszkę zawiodłam na zapachu :) bo wyszedł taki słodko-kwiatowy :)

      Usuń
  39. Buteleczka bardzo mi się podoba! Zapachy coś im się pomieszały widocznie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. albo to ja mam jakiś dziwny węch :P no, ale takie coś właśnie ja wyczuwam :P hehe

      Usuń
  40. Dlatego ja wolę kupować ich żele stacjonarnie i, po prostu, powąchać kosmetyk ^^ By się nie rozczarować ;) Już kiedyś zrobiłam tak, że kupiłam ich żel bez wąchania. I strasznie byłam nim rozczarowana :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak to niestety jest, że mam różne wyobrażenia o zapachu. Ale w sumie i tak nie żałuję zakupu, bo zapach był ładny, tylko, że ja poszukuję jakiś morskich zapachów, które będą mi przypominały zapach morza :D

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz :) Jeśli spodobało Ci się u mnie to dodaj mnie do obserwatorów :)
Komentarze chamskie i wulgarne będą usuwane.