piątek, 25 lipca 2014

Stop suchej skórze twarzy z Antybakteryjną Maską Kolagenową Oczyszczającą i Zmniejszającą Blizny BeautyFace

Hejka

Jak pewnie zwróciłyście już uwagę, biorę udział w akcji "Stop Suchej Skórze Twarzy" (banerek na pasku bocznym). To już taka druga akcja w której biorę udział. Wcześniej testowałam płatki kolagenowe pod oczy. Teraz wybrałam sobie do przetestowania Antybakteryjną Maskę Kolagenową Oczyszczającą i Zmniejszającą Blizny. 


Informacje od producenta:


Hydrożelowa maska do twarzy na bazie naturalnego kolagenu morskiego z dodatkiem alg i błota morza martwego o silnym działaniu oczyszczającym, bakteriobójczym i antyseptycznym oraz poprawiającym strukturę skóry. Maska stosowana regularnie pomaga pozbyć się bruzd i blizn oraz w walce z trądzikiem. Opakowanie stanowi gotowy profesjonalny zabieg poprawiający strukturę i wygląd skóry.

Przeznaczenie: skóra w każdym wieku ze skłonnością do zanieczyszczeń i wągrów, z rozszerzonymi porami, nierównościami, bliznami i bruzdami, po zabiegu oczyszczenia twarzy, eksfoliacji. Szczególnie polecana do cery mieszanej, tłustej, łojotokowej. Maseczka używana regularnie może z powodzeniem wspomagać leczenie trądziku młodzieńczego i różowatego oraz pomaga wyrównać powierzchnię i strukturę skóry.

Działanie:
  • antybakteryjnie, antyseptycznie
  • wspomaga oczyszczanie i pomaga pozbyć się toksyn
  • złuszcza martwy naskórek, peelinguje
  • pobudza krążenie, poprawia metabolizm oraz ukrwienie
  • wygładza nierówności, niweluje bruzdy i blizny,
  • łagodzi łojotok i zmiany skórne, reguluje wydzielanie sebum
  • zamyka pory i wygładza skórę
  • poprawia napięcie i elastyczność
  • łagodzi podrażnienia
  • pomaga likwidować trądzik
  • nie wysusza skóry i może być stosowana także do cery suchej i normalnej
Składniki aktywne: naturalny kolagen morski, skondensowany wyciąg z błota morza martwego, algi (bogate w minerały i aminokwasy), algi morskie, olejek eukaliptusowy, Witamina C, alantolina, kwas hialuronowy, olejek różany, ekstrakt z pestek winogron.



Ode mnie:


Zanim nałożyłam maskę na twarz, musiałam wykonać jeszcze kilka punktów, które zalecał producent. 


 1. Oczyścić twarz. 2. Umieścić maskę wraz z opakowaniem na 20-30 sekund w misce z gorącą wodą.


No to robimy... :)



3. Wyciągnąć maskę z miski i z opakowania. 4. Nałożyć maskę na twarz i pozostawić na 30 minut.


No to wykonujemy :)




Jak już mogliście zauważyć na zdjęciach maska znajduje się w specjalnie wyprofilowanym przeźroczystym opakowaniu, a ten jest jeszcze dodatkowo zabezpieczony specjalną folią, aby płyn znajdujący się w środku nie wylał się. 

Kolagenowa maska jest koloru czarnego i taka troszkę glutowata/żelowata. Jest w formie płatu i posiada specjalne wycięcia na oczy, nos i usta. 

Zapach jest dość intensywny i taki lekko mydlany. Ja nie wiem co ja mam ostatnio, że wszystko mi mydlanie pachnie hehe. Może to jakiś zbieg okoliczności? :)

A teraz przyszedł czas na straszne i przerażające zdjęcie. 
OSTRZEGAM!
Tylko dla ludzi o mocnych nerwach :D

Ja w masce!



Wyglądam jak jakiś robokop! :P
Jeśli przeżyliście to znaczy, że nie było tak źle :P Albo zaszliście się od śmiechu :P hehe

Opinia:


Teraz przyszedł czas na opinię... Maskę musiałam trzymać 30 minut na twarzy, zgodnie z zaleceniami na opakowaniu. Niestety było to trochę niewygodne, gdyż nie przepadam za tego typu maskami, ponieważ mam dość małą twarz i jeszcze nie spotkałam maski, która by w miarę dobrze dopasowywała się do mojej twarzy. Dodatkowo musiałam leżeć na łóżku praktycznie nieruchomo, żeby maska mi nie spadła, dlatego to też było trochę mało komfortowe. Maska trochę się zsuwała, odstawała, wchodziła do oczu, przez co troszkę mi łzawiły i szczypały. Zapach maski był dość przyjemny, choć taki lekko mydlany i na dłuższą metę może być troszkę drażniący. 
Ale przechodząc do pozytywnych cech tej maski to oczywiście jej działanie. Podczas trzymania jej na twarzy czułam lekki i przyjemny chłodek. To bardzo orzeźwiało twarz. Po ściągnięciu maski, skóra była gładka, miękka, lekko nawilżona, bardziej promienna i elastyczna. Efekt utrzymywał się nawet do następnego dnia. Zapach maski po ściągnięciu również utrzymywał się jeszcze przez jakiś czas. 
Czy skóra była bardziej oczyszczona? Tego niestety nie wiem, bo przed aplikacją, należało oczyścić twarz (użyłam płynu miceralnego Vichy) i najlepiej wykonać jej peeling. 
Niestety po jednorazowym użyciu tylko tyle mogę stwierdzić. Może gdybym użyła jej więcej razy zadziałałaby jeszcze lepiej :) 

Cena takiej maski to 26 zł i można ją nabyć na stronie BeautyFace TUTAJ. Ale w tym momencie widzę, że jest niedostępna. Może w niedługim czasie znowu będziecie mogli ją tam zakupić :)

Dziękuję firmie BeautyFace za możliwość przetestowania maski. Fakt ten nie miał wpływu na moją recenzje. 



Wy także bierzecie udział w akcji? Jak się u Was sprawdziły maski i jakie sobie wybrałyście? :)

83 komentarze:

  1. ja miałam maskę z czekoladą i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też jestem ze swojej zadowolona, tylko ta maska ogólnie taka niewygodna :P

      Usuń
    2. ja wiem czy taka niewygodna ;)
      moja na początku wydawało się,że może spaść,ale potem już lepiej się trzymała
      no i dla mnie leżeć te pół godziny to był czysty relaks :)

      Usuń
    3. no dla mnie niestety była niewygodna, bo nie mogłam jej dopasować. Z usta mi się zsuwała, do oczu wchodziła i przez to mnie piekły, a 30 minut leżeć bez ruchu niestety nie lubię chyba, że śpię :D
      Ale działanie ma fajne :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. to ja już z tydzień albo i ponad temu dostałam :) A jaką sobie wybrałaś? :)

      Usuń
  3. Nie biorę udziału w tej akcji, bo nie mam suchej skóry, takie śmieszne maski były raz w Biedronce do kupienia, tylko z innej firmy. Nie skusiłam się bo po jednej to faktycznie pewnie efekt byłby marny, a kupić kilka to już za duży wydatek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no faktycznie jedna maska trochę dużo kosztuje

      Usuń
  4. teraz wiem jak ja będę wyglądała w tej masce :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta maska wywołuje uśmiech na mojej twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wcale się nie dziwię, bo u mnie też :D hehe

      Usuń
  6. Nie lubię takiej formy maski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też właśnie nie przepadam, bo nigdy nie mogę ich dopasować do mojej twarzy :P

      Usuń
  7. już u jednej z blogerek pisałam że gdyby była taka do trądzikowej to bym brała ;D a nawilżoną buźkę mam dobrze i nie potrzebne mi dodatkowe nawilżenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do trądzikowej chyba nie ma, ale musiałabyś sprawdzić. Ja jestem z niej zadowolona, bo skóra po niej nie jest taka tłusta, tylko taka jakby zmatowiona bardziej, ale przy tym właśnie nawilżona :)

      Usuń
  8. Maska wygląda strasznie! :D Jak z jakiegoś horroru :D Ale efekt całkiem fajny, chociaż użytkowanie troszkę niewygodne ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe zgadzam się :D Można by było w niej straszyć :D
      Dlatego ja wolę inną formę maseczek, bo dla mnie też są mało wygodne takie maski :)

      Usuń
  9. idealna dla mojej skóry :)

    ps. a u mnnie? KLASYCZNIE I MODNIE NA BLOGU:)

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie takie maseczki się nie sprawdzają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takiej formy masek za bardzo nie lubię, ale działanie ma fajne :)

      Usuń
  11. Pierwszy raz widzie taką maskę. Muszę wypróbować szczególnie na moje przebarwienia po trądziku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na prawdę nigdy takiej nie widziałaś? :D To polecam wypróbować :) Choć dla mnie mało wygodna, ale działanie ma fajne :)

      Usuń
  12. Maska przeraża :D Osobiście dla mnie trochę droga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jest trochę droga niestety, ale czasami są promocje na nie :)

      Usuń
  13. Nie wiem czy bym wytrzymała pół godziny z taką maską :D Ale efekt całkiem niezły z tego co piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mi właśnie ciężko było wytrzymać 30 minut, ale efekt mi sie podobał :)

      Usuń
  14. Ta czerń mnie zachęca :D! Inna niż wszystkie, niebawem kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jestem ciekawa jak Ty będziesz w niej wyglądać i jak u Ciebie się sprawdzi :D

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. ja też nie przepadam, ale efekt mi się podoba :)

      Usuń
  16. Cudnie w niej wyglądałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rozbrajają mnie te maski :D

    OdpowiedzUsuń
  18. swietna ta maska, tez mam sucha skóre, przydałaby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. o widzisz to do mnie ponad tydzień temu chyba :) A jaką sobie wybrałaś? :)

      Usuń
  20. Juz czytalam o tej masce i musze przyznac, ze mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam maskę i płatki pod oczy. hmm takie to sobie
    Wolę taką smarowną maseczkę zdecydowanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. płatki pod oczy były fajne i dużo wygodniejsze, ale taka maska na twarz jest nie wygodna. Też wolę takie do smarowania :)

      Usuń
  22. Wygląda to na prawdę przerażająco! :D Ta maska powinna być biała albo różowa, bo serio jakaś osoba która by nas zobaczyła mogłaby dostać zawału serca :D Chętnie bym spróbowała, ale nie oczekuje cudów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe no wygląda trochę przerażająco :D Maska daje całkiem przyjemne efekty, ale po jednym razie za dużo nie można powiedzieć :)

      Usuń
  23. Odpowiedzi
    1. no jest troszkę droga, ale czasami są promocje, więc można wtedy kupić :)

      Usuń
  24. Hehe zdjęcie w masce przypomina mi batmana :), ale fajnie :)
    Troszke droga to fakt i szkoda ze jest tylko jednorazowa, :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahah :D o kurde batman rozwala :D
      No szkoda, że jest jednorazowa. Można jedynie czekać na jakieś promocje, bo czasami są :)

      Usuń
    2. Też od razu pomyślałam o Batmanie, a później właśnie o Robocopie :P

      Usuń
  25. Chętnie bym ją wypróbowała ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie takie maski jakoś nigdy nie przekonywały, może dlatego że maseczka się zsuwa i spada z twarzy, no ale z drugiej strony nie trzeba się bawić ze zmywaniem pozostałości po maseczce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokładnie :) są plusy i minusy takich masek :)

      Usuń
  27. Hahaha fajne zdjęcie :D Niestety cena tej maski to dla mnie zdecydowanie za dużo jak na takie cuś. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe dzięki :P
      No trochę kosztuje, ale czasami są promocje, więc wtedy bardziej się opłaca kupić :)

      Usuń
  28. Haha super fotka w maseczce :D Ja musze sobie coś takiego sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że zdjęcie się podoba :D
      Polecam wypróbować :)

      Usuń
  29. Ja bym się jednak nie skusiła, bo to prawie 30zł za jednorazową "przyjemność".. no i nienawidzę mydlanego zapachu :P. Ale brawa za zdjęcie w masce, wyglądasz przeuroczo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe dzięki Oluś :D no maska po regularnej cenie faktycznie trochę jest droga, ale czasami zdarzają się promocje i wtedy można je taniej kupić :)

      Usuń
  30. U mnie również tego typu maski nie do końca chcą się dopasować do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja akurat nie przepadam za taką formą maseczek :) Zdjęcie w masce super :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja również nie przepadam za takimi maskami, najbardziej lubię te,które sama muszę "targać" - ale taką maskę najchętniej bym zakupiła, aby postraszyć sąsiadów! Naprawdę! SUPER!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha no dobre to!!! Straszyć sąsiadów to ja bym mogła :D przynajmniej niektórych :D

      Usuń
  33. ja lubię takie maski i chętnie wypróbowałabym tą maskę, a ostatnie zdjęcie jest rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehehe to bardzo się cieszę, że zdjęcie się podoba :D

      Usuń
  34. Trochę droga, jak na jeden zabieg. Wolę glinki :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. U kogoś już o niej czytałam i jesteś kolejną osobą która mnie kusi, chyba wypróbuję :D
    zapraszam na nowy post :)) Pozdrawiam i miłego tygodnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  36. Śmiesznie wygląda :D
    Jak działa to czemu nie!? Raz na jakiś czas można sobie zakupić taki produkt dla przyjemności ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie raz na jakiś czas można się szarpnąć :D No ale z drugiej strony jakby ktoś chciał się pozbyć blizn na twarzy, to raczej by musiał systematycznie jej używać. Ale ogólnie bardzo fajna maska i czasami można trafić na promocje :)

      Usuń
  37. same pozytywy o tych maskach słyszałam :) na promocji pewnie bym kupila ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :) Jeśli spodobało Ci się u mnie to dodaj mnie do obserwatorów :)
Komentarze chamskie i wulgarne będą usuwane.