wtorek, 1 lipca 2014

Poczta czerwcowa 2014

Dzisiaj przyszedł w końcu czas, aby Wam się pochwalić jakie dobrodziejstwa do mnie w czerwcu dotarły :) 
Nie lubię się jakoś dużo rozpisywać, bo i tak chyba nikt tego za bardzo nie czyta :P Dlatego zapraszam dalej :) 



Poszczęściło mi się w rozdaniu na blogu Bajowy Raj Agnieszki i udało mi się wygrać piękną miętową sukieneczkę, którą sama sobie wybrałam ze strony Pretty Woman :) 


Poszczęściło mi się również na blogu Vayle.pl Aleksandy Potockiej, u której wygrałam świetną spódniczkę uszytą przez nią samą i branzoletkę z kajdankami :) Paczuszka była jeszcze tak ładnie zapakowana, że zrobiłam jeszcze fotki zanim rozpakowałam :) 



Standardowo moja kotka chciała się wtrynić na zdjęcie :D


Następną nagrodę wygrałam na blogu u Angelisiak :) Nagrodą był zestaw startowy (5 ampułek) MATRICIUM® marki Bioderma.


Na stronie http://www.ipsossrs.com/ na którym była organizowana akcja Na zdrowie! udało mi się wygrać bon o wartości 250 zł :) Choć moim zdaniem to jest karta, ale ok :P


I ostatnią przesyłką jaka do mnie dotarła jest paczka TRND. Załapałam się do kampanii nowych podpasek Always Ultra. Widziałam już, że wiele osób się z tej akcji śmieje, ale dla mnie testy jak testy. W końcu my kobiety i tak używamy takich rzeczy chcąc nie chcąc, więc ja się z akcji w sumie cieszę. Nie widzę nic złego w pisaniu recenzji podpasek, bo może akurat komuś się ta recenzja przyda. Poza tym każdy robi na swoim blogu co uważa, bo to w końcu jego świat i nic nikomu do tego :) 
Co do paczki, to szczerze myślałam, że będzie trochę więcej tych paczek, bo sądziłam, że 1 paczkę będzie dawało się osobie, a nie po 2 podpaski :P Dlatego tu się trochę zawiodłam, no ale cóż... Moim zdaniem trochę ciężko jest wyrazić opinię po 2-óch podpaskach, no ale to już nie moja brocha :) 

W przesyłce znalazło się 5 paczek Always Ultra:
2x - Always Ultra na dzień
3x - Always Ultra Night
- kartoniki do których można zapakować podpaski
- różowe wstążeczki
- informator


I to by było na tyle :)

65 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranych :) Sukienka jest śliczna :) Widziałam własnie, że ludzie nabijają się z tej akcji testowania podpasek, ale ja mam na ten temat takie samo zdanie jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śmieją się jeszcze, że niedługo prezerwatywy będą testować i pisać recki, no ale może tez warto wiedzieć które są trwałe a które nie :P albo wyczuwalne? :) Zawsze komuś się może taka opinia przydać
      Jeśli ludzie czegoś używają to czego ma nie być opinii na ten temat? :)

      Usuń
  2. Świetne wygrane, gratuluję :)
    I kotka nawet pasuje kolorystycznie do spódniczki :P
    Też muszę w końcu zabrać się za przegląd poczty, bo trochę się tego nazbierało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie też o tym pomyślałam, jak zrzuciłam zdjęcia na kompa, że pasuje kolorystycznie do tej spódniczki :)
      No to jestem ciekawa jakie tony paczek do Ciebie dotarły :D hehe

      Usuń
  3. Sukienka wygląda ślicznie :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję tylu wygranych! Osobiście jeszcze nie udało mi się wygrać żadnego konkursu na blogu.
    paulaa-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie także się długo nie udawało, a tu nagle wysyp :) Z czego oczywiście się bardzo cieszę :)

      Usuń
  5. Super przesyłki...a podpaski ...rzecz potrzebna, wiadomo ;) Ja również je "testuję" i uważam tak samo, jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i zazdroszczę:P mi się nigdy nic nie udało wygrać:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba próbować i się nie poddawać :) Też tak kiedyś mówiłam, aż w końcu uśmiechnęło się i do mnie szczęście :)

      Usuń
  7. Gratuluję, świetne przesyłki :) Szczęście się do Ciebie uśmiechnęło w czerwcu :)
    Podpaski normalna sprawa, która dotyczy każdej kobiety. Nie wiem z czego się tu śmiać... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja także nie wiem :) no, ale jak widać dla niektórych to coś dziwnego :) Może nie używają takich rzeczy, kto tam wie :P hehe

      Usuń
  8. ta miętowa sukieneczka jest prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranych ;) Świetne przesyłki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje, świetne wygrane ;)
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluje wygranej :) co powiesz na wspolna obserwacje?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje wygranych ;)
    ech... może i mi sie kiedys poszczęści i coś wygram :P

    spódniczka jest ekstra ;) cała reszta też fajna, ale to ona mi sie najbardziej podoba ;) chociaż nie powiem karta z kasą też by sie przydała :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh no a komu kasa by się nie przydała :D

      Usuń
  13. cudowna sukienka! kolor wspaniale podbije opaleniznę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje a sukienka sliczna <3 !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super przesyłki i wygrane :) Miętowa sukienka bardzo ładna, do projektu TRND też się dostałam, ale recenzji na blogu jednak nie będę pisać :) Zrobię swoje na portalu TRND i to wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne każdy sam decyduje co chce, aby było na jego blogu :)

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ależ Ty masz szczęście :)

      Usuń
    2. hehehe no po prostu biorę udział w konkursach i próbuję :) Czasami się uda a czasami nie :) W tym miesiącu, akurat jakoś bardziej mi się poszczęściło :)

      Usuń
  17. Ta spódniczka jest przepiękna!!! Bardzo mi się podoba :) Gratuluje tych wszystkich paczuszek, strasznie dużo tego wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne przesyłki. Miłych testów i użytkowania ciuszków.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne paczuszki :) Bardzo mi się podoba ta spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne przesyłki, czekam na zdjęcie w sukience :D Do kampanii trnd również się zakwalifikowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no postaram się jakieś zrobić zdjęcia w sukience, jak będzie jakiś wolny dzień i pogoda dopisze :)

      Usuń
  21. wow tylko pogratulować :) Masz szczęście do takich rzeczy :) Ja niestety jeszcze nigdy nic nie wygrałam, a ty aż tyle w jednym miesiącu :) Jak ci tak dobrze idzie zagraj może w lotto :)

    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe do lotka chyba szczęście nie mam. kilka razy puszczałam, ale nic z tego nie wyszło :) ale dawno nie grałam, więc może spróbuję :)

      Usuń
  22. Alez ta sukienka piekna :)! Gratuluje wygranych Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie przyjemne paczuszki :) Śliczna sukienka!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukienka jest świetna. Uwielbiam ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  25. sukienka ma rewelacyjny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję wygranej! Świetne łupy, szczególnie sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dla mnie te produkty do testowania są całkiem fajne, sama chyba się zarejestruję :-)
    Gratuluję także pozostałych przesyłek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że się zarejestruj :) W końcu to darmowe :D

      Usuń
  28. Gratuluję wygranej :)
    A u mnie na blogu ? KONKURS ! Zapraszam :)
    http://veneaa.blogspot.com/2014/07/180_1.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Sukienka ma śliczny kolorek, gratuluję wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję wygranych! Najbardziej przypadła mi do gustu sukienka, ot co :)

    OdpowiedzUsuń
  31. koniecznie się pokaż w tej pięknej sukience!

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne przesyłki - sukienka i spódnicą są świetne

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajne wygrane :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny blog widać że znasz się na tym co robisz ;) piękna sukienka! obserwuje

    Zapraszam do siebie przerabiam ubranka, DIY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam się znam :) Uczę się póki co hehe :D
      Bardzo się cieszę, że Ci się u mnie podoba :)

      Usuń
  35. Oj ale wygranych, to teraz wskakuj w sukienki i pokazuj zdj,ęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Też się załapałam na Always, ale Tobie to widzę w ogóle szczęście dopisywało w tym miesiącu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no też się właśnie zdziwiłam, bo nigdy takie szczęścia nie miałam :)

      Usuń
  37. Atrakcyjne wygrane:) gratki!

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne wygrane! Sukienka i spódniczka rewelacyjne. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :) Jeśli spodobało Ci się u mnie to dodaj mnie do obserwatorów :)
Komentarze chamskie i wulgarne będą usuwane.